En az 500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim. ..
Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah. ..🥰
Uzun bir bölümle geldim...Yazım hataları olabilir düzenleme fırsatım yok...
Okuyun sizler bende işlere devam Rabbim'in izniyle...
Akşama düzenleme yaparım inşallah belki ufak tefek ekleme de yaparım bazen olduğu gibi... Nasıl yazdım bilmiyorum sanki karakterleri yaşadım... Telefondan yazınca hata çok oluyor. ..🥰
🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Hayat acısıyla tatlısıyla devam ediyordu.
Aile kurumu önemliydi ve ihmali götüremezdi. Bir bebek gibi daima ilgi isterdi. Beslenmek isterdi...
Şifa ve Tunç'ta karı koca olarak odalarında başbaşa bir kahvaltı yapıp güzel anlar geçirip uyumuşlardı. Kısa bir süre de olsa bencil olalım demişlerdi ama içleri paramparçaydı. Yinede evlilikleri için birbirlerine vakit ayırmak istiyorlardı.
İkisi de öğlede ezanından sonra uyandılar.Tunç halen yatakta yorgun bir şekilde oturan karısına baktı.
" Tunç ne oluyor bana ben ne kadar uyusam da yorgunum ve midem bulanıyor... Üşüttüm sanırım..." Uzun kuzguni saçlarını geriye doğru çekti.
Tunç gülerek " bence sen başka derde tutuldun güzelim." Yatağa yaklaştı.
" Ne derdi bu kocam?"Tunç elini karısının karnına dokunup okşayarak " bebeğimiz seni böyle ediyor olmasın " der demez Şifa yüreği çıkacak gibi heyecanla " bebeğimiz!" Elini kocasının elinin üzerine koyup " Tunç'um bu olabilir mi?" Gözleri dolu dolu " daha erken değil mi?"
Tunç karısının çenesinden tutup dudağından öperek " niye erken olsun Şifa'm? Biz seninle ilk birlikteliği yaşayalı bile üzerinden üç haftadan fazla zaman geçti ay oluyor... Ve seninde son adet tarihinden sonraki yumurtlama veriminin en fazla olduğu dönemdi...
Genelde, hamilelik belirtilerinin en erken başladığı gebeliğin ilk 1-2 haftası olarak bilinen dönemmiş. Sen bunu da geçtin..." dedi.Şifa şaşkın ve duygusal tavrıyla
" be-ben " deyip sustu.Tunç karısının saçlarını okşayarak
" güzelim, mide bulantın var, sık idrara çıkma ihtiyacın var" der demez Şifa utanarak " nereden biliyorsun bunu ki?" Gözlerini kaçırdı." Karım, bu defa Rabbim'in izniyle çok dikkatliyim... Son zamanlarda geceleri sık sık kalkıp banyoya gidiyorsun ondan biliyorum normalde böyle değildin ki.
Yorgunluk ve uyku hali var, duugusalsın ve ruh halinde değişiklikler var." Elini karın ve kasık bölgesinde gezdirip
" karın ve kasıkta kramp şeklinde ağrıların var mı?" Dedi.Şifa başını sallayarak " var evet " der demez Tunç haşin bir şekilde ellerini göğüslerinin üstüne koyup
" göğüs hassasiyetin de var " dedi.Şifa kızarmış şekilde " bunu nereden biliyorsun ?" Dedi.
Tunç kahkaha atarak " bunu da takip ediyorum günlerdir karım..." Eliyle zikzak çizerek tekrar karnına indi
" Rabbim'in izniyle burada yavrumuz var karım... Senin regl gününe de iki gün kaldı... Şayet olmazsan haftaya hemen doktora gidelim..." dedi.Şifa heyecanlı bir şekilde " Tunç !" Dedi gözleri dolu dolu " ne olur ne olmaz şimdilik kimseye demeyelim... Sonra üzülürler..." dedi.
Tunç karısının elinden tutup kaldırdı
" Öyle çok iş yapmak yok karım... Ağır kaldırmak, dolapları, camları... silmek için de kendini zorlamak yok... Ben bir temizlik şirketi ile anlaşırım haftada bir kez derin temizliğe gelirler... Sizde geri kalan günlerde rutin işleri yaparsınız..." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...