500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah.Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah...
Şarkı da tam Joe ve Gülümser için..
" Taa uzak yollardan kostum geldim kollarına....🥰"🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Kader mi çekmişti Joe'yi Gülümser'in peşinden? Öyle olmuştu... Hemde ansızın. Gülümser'in peşine düşen sadece Joe'de değildi. Gülümser'i, habersiz bir şekilde almaya gelen babası ve abileri, Hamdi koruluğa doğru kaçtığını görmüşlerdi. Ama uzakta oldukları için daha koruluğa dahi giremediler.
Gülümser koştu koştu. Hıçkırarak ve ağlayarak. Bu haliyle Güleyşa ablasını arayıp durumunu bildirmişti yoksa merak ederdi. Çünkü Eminönü'nde bekliyordu kardeşini. Güleyşa kız kardeşini almaya geldiklerini duyunca cinnet geçirme noktasına geldi.
" Benim hayatımı alt üst ettiler ailem dediğim iblisler... Senin de hayatını mahvemelerine izin vermeyeceğim canım... Sen saklana bildiğin kadar saklan gelip seni alacağım ve çekip gideceğiz..." dedi.Gülümser'in ayağına takılan taşlar bile umrunda değildi. Adeta canı çıkacak gibiydi korkudan. Kendinden geçmişti. Kendi kendine birşeyler mırıldanıyordu.
Joe, genç kızı uçurumun oraya doğru gittiğini gördü. Soluk soluğa daha dikkatli baktı.Gülümser, evden öyle bir çıkmıştı ki başında oylalı boncuklu yazması vardı. Uçları önüne düşmüştü, dökümlü geniş siyah abayası rüzgârla birlikte uçuşmak için çırpınıyordu adeta. Gülümser Joe'den habersiz adım adım yaklaşırken uçuruma yaklaşırken genç adam kafasını yukarı kaldırıp " deli bu kız! " dedi.
Genç kız ise abayasını takıldığı taştan kurtarmaya çalışırken debeleniyor ve hıçkırarak söyleniyordu. Joe, çalıların icinden yan dönrek koca bedeniyle koşuyordu. Beline başladığı tişörtü çalılara takıldıkça kızdı. Üzerinde sadece beyaz spocu atleti vardı altında da kısa şortu. Tenini çalılar çizdi bayağı. Ama koştu O.
Genç kız tam uçuruma yaklaşmıştı ki, Joe bir anda üzerine atıldı. Gülümser neye uğradığını şaşırdı. Korkudan kalbi güm güm atıyordu. Debelenip zorla kendini döndürdü. Çığlığı bastı
" imdattt!" Sapık! Sapık!" Diye. Yüzünü tırmalama niyetindeydi. Bu sapığa
vereceği her türlü hasarla kurtulabilirdi.
Elini yüzüne uzattı.Joe, elini tutup " sus be kız! Hem sen vahşi bir kısrak gibisin !" Der demez Gülümser " sen bir Türk kızına, tecavüz girişimine nasıl cüret edersin kefere?! " Dedi.
Joe çok güzel Türkçe konuşsa da yinede aksanı belli ediyordu yabancı olduğunu. " Tunç abim ve Şahin eniştem
bunu duyduğunda seni hadım ederler sapık...!" Deyip ağladı. Adam sadece başını sallayarak " cık cıkkk " lıyordu.Gülerek " sen o Tunç abine ve Şahin eniştene benden bir selam söyle...! Beni hadım edecekler birde haa?!" Dedi alayla .
Gülümser sinirden ölmek üzereydi. Tahmin ettiği gibi bu sapığa hasarda verememiş, kaçamamıştı.
Bu adamla alt üst olmuşlardı, kollarından da bastırmıştı. Gören bunları burada oynaşan genç bir çift sanırdı. Kız debelenip duydukça, adam daha sıkı tutup bacaklarıyla sıkıştırmıştı. Gülümser adamın bedeninin üstünün neredeyse çıplak olduğunu gördü. Göğüsleri ve karnı bile görünüyordu üzerine edildiği için tişörtün yakasından. Kurulmak için yan döndü.Joe, bileklerini daha sıkı kavradı ve sırt üstü iterek yatırdı. İkisi de nefes nefese kalmıştı... Genç kız öfkeli gözlerle, adam da şaşkın gözlerle birbirine bakıyorlardı. Solukları aralarında savaş başlatmıştı. Hızlı hızlı inip kalkan göğüsler birbirine değiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...