500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Şifa bir anlık gaflete düşmenin pişmanlığını, nefsine yenilmenin pişmanlığını en derinlerde hissederek ağlıyordu. Kocası ve Rose şaşkınlardı.
Rose, Şifa'nın her halinin tahlilini yapan birisi olduğu için bu halini de merak ediyordu." Şifa sen niye böyle ağlıyorsun? Sanki canını ve malını elinden almışlar gibi" dedi.
Şifa hıçkırarak " daha beteri oldu benim için Rose... Bir Müslümana yakışmayacak ve Dinimde büyük günah olarak bildirilen bir ithamda bulundum..." diye dediklerini utanarak bir bir anlattı.
Rose zaten duymuştu hepsini incinmişti de. Ama sessiz sedasız çekip gidecek duyduğunu bildirmeyecekti ki. Şimdi Şifa niye durup dururken kendini ifşa ediyordu " deli desem deli değil ki Şifa " dedi içinden. " Şifa sen niye kendini böyle ifşa ediyorsun ki? Ben duymamıştım bile... Demesen bilmezdim ki..." dedi tepkilerini görmek için.
Şifa acı içinde " sen görmedin ama Rabbim gördü ve duydu Rose... Benim için en önemli olan Mevlam biliyor... O bilirken ve ben günahımı affettiremezsem ne önemi var ki" dedi.
Rose, Şifa'nın bu dürüstlüğü sayesinde derinden sarsılmıştı. Sanki yıllar yılı kalbinin üzerinde duran bir taş yerinden oynamış ve içine oluk oluk bilmediği bir duygu akıyordu.
" Senin dinin bu kadar mı kul hakkına dikkat ediyor? Halbuki ben Müslüman bile değilim ki..."
Şifa sağ eliyle hızlıca gözyaşlarını silerek
" ne fark eder ki Rose? Sen Müslüman olmasan dahi Rabbim'in yarattığı, yedirdiği, içirdiği, koruyup kolladığı bir hatun kulu değil misin?" Diyerek Rose'nin kalbini adeta yerinden çıkaracak noktaya getirdi.Rose gözleri dolu dolu " Şifa anlayamıyorum seni?!" Dedi.
Şifa kendilerini izleyen kocasıysa göz göze geldi. Kocası anlamıştı karısının derdini ve gözleri dolu dolu bakıyordu üstelik hayranlıkla.
" Namuslu kadınlara zina isnat edip de, sonra ( bu durumu ispat için ) dört şahit getiremeyenlere seksen değnek vurun; ebediyen onların şahitliğini kabul etmeyin. Onlar fâsıkların ta kendileridir. Ama bundan sonra, tevbe edip düzelenler bundan istisnadır. Allah çok bağışlayıcı ve merhametlidir.' Bildirmiştir yüce Allah Kuranı Kerimde (Nur Süresi 4, 5 )te... Ben fasıklardan olmak istemiyorum Rose..."
Rose gözlerinden akan yaşı silerek
" Dininin bu kadar incelikli olduğunu bilmiyordum Şifa... Tamam Tunç hep dikkatlice yaşayan bir Müslümandı taktir de ediyordum... Ama ben Tunç her konuda özenli olduğu için deyip geçiyordum... Sen benim duygularımı allak bullak ettin..." Çantasını aldı eline yerden.Şifa titreyen dudaklarıyla
" Namuslu ve kötülüklerden habersiz mümin kadınlara zina isnadında bulunanlar, dünya ve ahirette lanetliktir... Onlar için çok büyük bir azap vardır. Kendi dilleri, elleri ve ayakları, yapmış olduklarına şahitlik ettikleri gün, onlar büyük azaba uğrayacaklardır. O gün, Allah onlara hak ettikleri cezaları verecek ve onlar Allah'ın apaçık gerçek olduğunu anlayacaklardır.' Bildirmiştiryine (Nur 23,24,25) te.
Ama en azılı kâfir bile nasih bir tevbe ederse affa uğrar müjdelenmiş... Ama tevbe etmeyen kâfirler ebedi Cehennemliktir... Bu günahı işleyen bir müslüman ise o da ahirette cezasını çekecektir. Burada en ufak bir çelişki yoktur... O yüzden beni affet Rose...! Hakkını helal et...!" Dedi.Rose Şifa'nın gözyaşlarına dayanamayıp
" sen bunun için ağlıyorsan hakkım sana helal olsun Şifa..." der demez Şifa bir süre boyunca ne yapacağını bilemedi, beceriksiz ellerle kalbine dokundu.
" Allah senden razı olsun Rose..." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...