500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim. ..Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah kardeşlerim...
Bu bölüm aslında çok gerekli bilgiler var nasiplenmek isteyene.
Hep dediğim gibi amacım asla ve asla cinsellik yazmak değil yazamam da zaten.Sadece üstü kapalı bir şekilde, cinselligin eşler arasında bir ibadet olduğunu, dini çerçevede ki sınırı aşmadan, doğru bilgilere dayanarak öğrenilmesi gerektiği için, gençlerimiz yanlış ve iğrenç şekilde, kötü zihniyetli insanlardan öğrenmesin diye vakit veriyorum. ..
Cinsellik günümüzde küçücük çocuklar tarafından bile biliniyor
Ama ben helal olan kısmı, evlilikte ki hikmetini, olması gereken karı ve koca ilişkisini anlatmak istiyorum Allah için. Yoksa çok canlar yanar yuvalar yıkılır Allah korusun. ..
Yazım hatası var düzenleyecek vaktim yoktu.
Neyse ben temizliğe kaçarım...🥰
🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Gülümser halen daha bir rüya gördüğünü sanıyordu. Herşey o kadar hızlı oluyordu ki. Bu hızı ne beyni ne yüreği kaldırabiliyordu. Öğleden sonra, ikindi vakti Ahmet'in isteği üzerine hastaneye sünnet işleminin bitmesi ve bir an önce işlerinin başına dönebilmek için gidildi.
Gülümser hiç ama hiç istememişti. Ama Tunç " Gülümser o senin kocan artık... Hem bir durum olsa senin ilgilenmen daha doğru olur..." diyerek ısrar etmişti.
Rose'de gelmişti ve abisi ile alay edip duruyordu neşe içinde.Sünneti, hocası Genel Cerrahi Profesörü Osman Kahraman yapacaktı. Tüm hazırlıklar tamamdı. Ahmet ameliyat önluğünü giydi. Korkmuyordu aksine taze karısını kızartmaktan da zevk alıyordu. Tunç kahkaha atarak izliyordu olanı biteni.
Gülümser dayanmayarak " Osman hocam ben bu operasyona katılamam... Lütfen beni mazur görün..." dedi.
Ahmet ve Tunç, Osman kahkahalarla gülmeye başladılar.
Doktor Osman, görmüş geçirmiş bir adamdı." Tamam Gülümser hemşire..." deyip ameliyathaneye girdi. Tunç ve Rose, Gülümser kapının önünde kaldılar.
Gülümser burada daha fazla dayanamayarak müsade isteyip hemşire odasından kıyafetlerini giyip hastalarla ilgilenmeye başladı. Yoksa kafayı yiyecekti.
******
Ahmet'in sünneti akşama doğru bitmişti. Odaya almıştı Osman. Normalde gerek yoktu ama sünnet esnasında umulmadık bir komplikasyon gelişmiş, kanama çok olmuştu. Tedbir amacıyla bu gece hastanede kalacaktı ve hematoloji uzmanı ve tıbbi genetik uzmanı doktorlar bazı testler yapacaktı ileride bu durum sıkıntı teşkil etmesin diye. Osman doktor arkadaşlarına gerekli bilgileri vermişti. Mecburen genel anestezi verilmişti ve şimdilik etkisi ile ağrısı yoktu. Ve anestezinin etkisi ile uyuyordu.
Tunç ve Rose yine gülerek izliyorlardı.
Osman yutkunarak " Gülümser hemşire Ahmet'in bakımı sana ait... Pansuman yap düzenli... Enfeksiyon kapar yoksa..." dedi.Gülümser, çok utanmıştı. Hocasına saygısızlık yapmamıştı hiç. Ama bu defa dayanamayıp " hocam el insaf ya... Sizde bildiğiniz üzere ben bu adamı daha bu sabah tanıdım ve öğleye evlendim, şimdi de akşamına sünnetine şahit oldum..." Utanarak " ben dediğiniz bu işlemlerden sadece ilaç kısmını yaparım... Ama diğer tüm hastalara bakarım..." Yutkunarak
" Ahmet beye erkek hemşire arkadaşım İshak baksın lütfen..." dedi.Osman ve Tunç birbirlerine baktılar gülerek. Osman gülerek " tamam Gülümser... Öyle olsun... Ben yine gelirim kontrole... Ama yinede iyi kontrol edin Ahmet'i... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
EspiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...