400 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...
🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Şifa yemek yerken uzun uzun düşünmüştü bu krem işini kendisi söyleme konusunda. Kaynanasına da çok üzülmüştü " sizin bu haliniz yüreğime yara oluyor kızım..." demişti. Bundan sonra kolay kolay kaynanasına bir şeyler belli etmeden kendisi çözmeye çalışacaktı. Yemekleri bittikten sonra odaya giden kocasının peşinden küçük adımlarla çıktı.
Tunç geriye dönüp" hayırdır?! Yemek yerken de fark ettim kıvranıp duruyorsun, söyle de kurtul...!" dedi imalı imalı.
Şifa eninde sonunda söylemesi gerektiği için ve Hande hanımın bir an önce haber beklediği için kestirme yoldan girmeye karar verdi. İçinden dualarını edip Beslemesini çekip" evet bir diyeceğim var sana" dedi.
Tunç başını kaldırıp " söyle bekliyorum diyeceğini... Diyeceğin olduğunun farkındayım...!" Dedi.
Şifa ciğerlerine derin bir soluk alıp
" benim seninle evlenmeden önce çalıştığım kozmetik firması var ya?" dedi.Tunç" Evet ne olmuş?!" deyince " ben kozmetik ürün olarak ve ayrıca hem sedef hem egzama kremi, yara kremi, ağrı kremi üretmiştim..." diye uzun uzun anlattı. " Onların klinik testleri ve dermatolojik testlerinin ve denemelerinin sonuçları bekleniyordu... Sonuçlar çıkmış..." dedi.
Tunç kaşlarını çatarak " sen nereden öğrendin ?!"dedi.
Şifa ürkek bir ceylan yavrusu misali
" Cevriye annemi aramışlar benim seninle evlendiğimi duyunca..." deyince
" Annemi mi?! Annemin numarasını nasıl bulmuşlar?!" Dedi.Şifa dürüstçe " Asya buraya geldiği vakit annenle birbirlerinin numarasını almışlar... O vermiş..." der demez Tunç
kızgın bir şekilde " o kız yine mi karşıma çıktı?!" dedi.Şifa gözlerini kapatıp açarak " inan ki benim haberim yoktu... Bana da Cevriye annem gelip söyledi... Hande Hanım benimle iletişime geçsin demiş..." deyince Tunç " geçtin mi peki?!" dedi.
Şifa başını önüne eğdi " evet geçtim ama ben kendi numaramı vermedim... Senin de dediğin gibi... Cevriye annemin telefonuyla görüştüm hem de yanında..." dedi.
Tunç elini masaya sertçe koyup " kendi başına kararlar veriyorsun o zaman...!" dedi .
Şifa başını sallayarak " karar vermedim ki... Senden izin alıp dönüş yapacağımı söylemiştim... Şayet izin versen bile sözleşmeyi senin yanında yapacaktım öyle demiştim..." dedi.
Tunç net bir şekilde " izin vermiyorum nokta !" Der demez Şifa ağlayarak
" çok zalimsin ve gaddarsın, acımasızsın" dedi.Tunç imal imalı " demek ben zalim ve gaddarım ?! Ama senin o kan emici patronun ve karısı merhametli ve iyi oluyorlar öyle mi ?!"dedi.
Şifa üzgün bir şekilde " İzin verirsem üretecekler... Yani niye bu kadar tepki verdin ki... Hem ne var ki bunda? " der demez Tunç kocaman bedeniyle ve tüm haşmetiyle üzerine yürüyüp, geri geri giden karısını duvarla arasına sıkıştırdı " ne yok ki kadın?! Ben izin vermiyorum bu işe?!" Deyip elini sert bir şekilde duvara vurup " hem ben sana geçmişinden kimseyi görmeyeceğim demedim mi?!" Dedi.
Şifa yutkunarak " dedin ama " der demez " ama yine o birlikte kaçtığın arkadaşın da işin içinde?! Ve ben o kıza güvenip senin o ortama girmene izin vereceğim öyle mi kadın?!" Deyip işaret parmağını sallayıp " sakın beni o sünepe ve kılıbık adamlarla bir sanma...! Ben bu günlere kendi kriterlerimle ve tercihlerimin, kararlarımın ardından durarak geldim Rabbim'in izniyle...! Ve ben sana ne şart sunduysam uyacaksın haberin olsun...!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...