Kesit Yeni Bölümden

1.1K 175 113
                                    

" Güleyşa ben çıkış yolu arıyorum bizim için ama sen bütün yolları kapatıyorsun...! Ben de insanım değil mi?" Akan gözyaşlarını tutamadı.

" Annem üzerine kuma getirecek kadın...!" Dedi acı çekerek.

Güleyşa başını önüne eğerek
" sen uzun zamandır zaten yeterince benden uzaklaştın Şahin..." dedi. Kanlı gözyaşlarını dökmüştü yine.

Şahin kızgın bir şekilde
" ya tedavi ile yani aşılama veya tüp bebek yolu ile çocuğumuz olacak ya da sen kendini alıştırmaya bak bazı şeylere... Herşey senin elin de...! Bizleri de bir ana doğurdu...! Ordan çocuk çıkıyor ki bu ... olmasın...! Yorulduk...! Yoruldum artık ben, ölmekten beterim..." deyip banyoya girdi.

Güleyşa yine ağladı haline. Kocasının haklılık payına... Daha çok şeye ağladı. Şahin banyodan çıkınca karısına bakmadan odadan çıktı misafir odasına girdi kapısını çarparak.

Güleyşa yataktan kalkıp banyoya girip işlerini bitirdi. Valizine bir kaç parça eşy koyup ağlaya ağlaya sessiz bir şekilde evden çıktı. Bu defa kimselere gözükmeyip veda dahi etmeyecekti. Çünkü gitmesine izin vermezlerdi. Ağlayarak bahçeden çıktı. Geriye dönüp evlerine baktı " elveda sevdam...! Elveda kocam... Elveda evliliğim...!" Deyip yola koyuldu.

🌿🌿🌿

Arkadaşlar soranlara toplu olarak cevap vereyim. Sabah bölümü attım bin kişiye yakın kişi okumuş ama 500 yorum sınırı dolmamış geri kaldırdım.

Merak eden ve kıyamadığım bazı okurlarım için kesit attım.

Bazı okurlarım var. Şu çıkar dünyasında gerçekten yorumları da ruha Şifa meziyetleri de. Kitabımı okudukları için halbuki birçok insana ne kadar iyilik yapsan da olmaz ama Allah için olsun gayemiz, nefsimize zor gelse de...
Bazen özelden yazıyorlar." Yazarım bölümü okudum ama yorumları yapamadım... şu isim vardı. Ama sonra yapacağım..." diye yazan. Ve gerçekten de sözlerinde duruyorlar ya inanın ben halen böyle insanların varlığına mutlu oluyorum. Çünkü bunlar unutulan meziyetler artık.  Kul görmüyor ne de olsa demiyorlar biliyorlar ki gören var... Ben gerçekten onları tebrik ediyorum. Bana yorum yaptıkları için değil bazı değerlerin farkında oldukları için...
Halbuki ben nereden bileceğim kim okuyor kim okumuyor. Ama onlar Allah için bunu yapıyorlar biliyorum.
Güzel yüreğiniz daima böyle püri pak kalsın şu nankör dünyada dostlarım. Dostlarım diyorum çünkü gerçekten öyle oldunuz benim için. Kendinizi biliyorsunuz zaten... ❤️❤️

Gizlerim dolu dolu yazdım Güleyşa ve Şahini...🥺🥹😢
Daha çok ağlatacaklar bizi...

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin