Düğün/ 12

2K 258 420
                                    

En az 300 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah...

🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Şifa gözyaşları içinde ve yaptığı büyük hatanın vicdan azabı içerisinde Hüma ve Hare tarafından hazırlanıp bir geline yakışacak şekilde süslediler içten dışa.
Hüma kendi gelin olduğu zamanları düşünerek " ağlama Şifa zaman herşeyin ilacı olacak inşallah... Sen dua et Allaha... Dua en imkansız görünen şeylerin bile belini kıracak güçtedir... Rabbimiz için ne zor ki... Tunç abim özünde çok dürüst bir adam... Sana düşen sabırla yuvana ve evliliğine sahip çıkman... Haklı olduğun yerde elbette hakkını savunmayı edebinle bil... Ama haksız olduğun yerde de hatanı telafi etmeyi ilke edin... Geçer zamanla Tunç abinin de siniri... Şayet seni gözden çıkarmış olsaydı bu gelinliği giydirtmezdi..." dedi.

Şifa gözyaşları içinde karşısında ki hanım hanımcık tavrıyla yürekleri feth eden, kendinden üç yaş büyük olan güzel kadına bakıp " Hüma abla ben bir hata ettim ama inanki amacım Tunç beyi ve ailesini korumaktı... Benim yüzümden bir tehlike içerisine girmelerindense gitmem daha doğru olur diye düşündüm..." dedi.

" Canım ya sen öyle düşünme bir daha... Senin için şu anda da gelecekte de en güvenli liman Tunç abim... Çünkü o senin kocan... Gör bak biraz birlikte zaman geçirin ikinizde birbirinizin vazgeçilmezi olacaksınız... Ama sabırla hoşgörü ile karşılayıp yaklaş kocanın öfkesi geçinceye kadar... Bak Şifa ben Tuğrul'un görevi icabı doğuda da bulundum... Ve neler duydum... Hoş bu sadece doğuya özgü değil tüm dünyada var... Kaçan kadın ve kızlara ölüm hükmü verenler dahi var... Helede evli bir kadınsa bu... Tuğrul çok mücadele verdi bu olaylarla... Yine Tunç abi kimselere duyurmadan halletti kaçma olayını..." dedi.

Hare'de elini tutarak " Tunç şu anda çok kızgın... Ama haklı da Allah korusun ya kurtulamasaydın ne olacaktı halin? Ama merak etme yoluna girer herşey... Girmeyecek olsa Ramiz'le biz şu anda evli ve mutlu olamazdık... Ramiz'de ilk evlendiğimiz zaman çok tepkiliydi bana karşı... Yıllar yılı iki yabancı gibi ama iki çocuk sahibi olduk... Ve ben yıllar sonra o tepkisinin nedeninin benimle ilgili olmadığını ogrendim... Bu defa ben kızdım ağladım bağırdım ama Ramiz bırakmadı beni... Evlilik bu oluyor bazı şeyler... Yeterki birbirinizden vazgeçmeyin... Ve güzel Şifa sana senden bayağı büyük bir abla nasihatim olsun kocanı sev ve kendini de sevdir... Bunun için ekstra bir şeye gerek yok ki... Rabbim'in bildirdiği ve Efendimiz'in sünneti üzerine bir evlilik yaşayın zaten gerisi olur..." dedi.

Şifa gözyaşlarını tutamayarak " Allah razı olsun sizden... Şu halimde siz yanımda olmasanız ne yapardım bilemiyorum... İnsan bilse bile tekrar duymayq ve böyle cesaret ve moral verene ihtiyaç duyuyor..." dedi.

Hüma, Şifa'nın yine bir yanlışa düşmemesi için çekinerek " bak canım belki sesinle bugün böyle başbaşa vakit bulamayız..." deyip boğazını temizleyip
" bizde bu yollardan geçtik. Çok mahrem konulara girmeden seni bir konuda uyarmak istedim. Bir kadının kocasına bazı şeylerden dolayı ceza vermek ya da başka sebeplerden ötürü özel birliktelik için' kendi ihtiyacını kendin karşıla' demesi doğru değildir ve günahtır... İki tarafında bu konuda ' hayır ' dememesi gereken tek şeyin karı koca arasındaki ilişkisi hakkında olduğunun altını çiziyor alimler... Koca hanımının, hanım kocasının yatakta beraber olalım teklifine çok geçerli bir sebebi olmadan ve sağlık sıkıntısı hariç katiyen hayır dememeli. Çünkü onun ucu çok kötü tehlikeye götürür insanı sonuçta nefis ve şeytan uğraşıp duruyor... Bu karı ve koca arasında Allah'ın yarattığı fıtri bir ihtiyaç. Onun için evlilik zaten meşru kılınıyor... Ve onca Ayetlerle ve Hadis-i Şeriflerle üzerine vurgulanmıştır..." deyince Şifa'da, Hüma'da kıpkırmızı olmuşlardı.

Hare'de utanarak " canım Hüma doğru söylüyor... Bazı olaylar yaşadınız o yüzden sakın uzak durma kocandan...
Tüm bu dertlerinize derman birbirinize kızsanız da darılsanız da yine birbiriniz derman ve şifa olacaksınız... Böyle böyle fark etmeden bir bütün olacaksınız... Zaten aranızda en mahrem yaşanan olaylar nedeniyle ister istemez birbirinize bağlanacaksınız..." dedi.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin