En az 400 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...
Satır aralarında ki yorumlar daha iyi oluyur benim için çünkü hangi diyaloga yapılmış görüyorum...🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Şifa öğleye kadar kasapların kesip ayarlayıp, kuşbaşı ve kıyma, bonfile, haşlama olarak hazırladığı etleri mutfakta tek yapımlık olarak poşetlere koyup derin donduruculara yerleştirdi.
Daha sonra iki saçta et kavurup, pilav ve salata, ayran, turşulardan ve tatlılardan koydu. Bu sırada kavurmanın tadına bakarken niyetini de bozmuş oldu. Bahçedeki kamelyaya kasaplar hazırladı. Cevriye hanım zaten hep bahçede takipteydi. Tunç'ta gelmişti bahçeye.Şifa kasaplar yerlerken kendilerini içinde salona hazırladı. Kasaplar yiyip, eşyalarını toplayıp " elinize sağlık... Allah kabul etsin... Biz başka yerlere kurban kesmeye gideceğiz..." dediler. Tunç kasaların ücretini verip gönderdi.
Cevriye hanım " bu kasaplar çok temiz gençler... Her yıl titiz ve itinalı çalışıp, bahçeyi bile yıkayıp gidiyorlar oğlum..." dedi." Evet anne çok dürüstler bu kasap üç kardeşler... O yüzden her yıl bunları çağırıyorum ya..."
Şifa kamelyada ki masayı toplarken kocasının gözü daima üzerindeydi. Mutfağa gelince bulaşıkları makineye dizip tekrar bahçeye çıktı " anne yemek hazır..." deyince " tamam kızım geliyoruz... Sende otur dinlen biraz çok yoruldun..." dedi.
Şifa eve girince Cevriye hanım ve Tunç'ta eve girip ellerini yüzlerini yıkayıp salona girdiler. Cemile ve Ceylan telefonla kuzenleriyle mesajşıyorlardı.
Şifa elinde kavurma sacı gelip masanın ortasına koydu. Tunç çok güzel kokan ve gözüne de görsel şölen sunan kavurmaya ve masaya bakıp " anlıyor bu işlerden bu kadın..." dedi içinden.Şifa kaşlarını kaldırıp masanın altına düşmüş peçeterelere ve çatallara bakıp
" Cemile abla peçetereleriniz ve çatallarınız yere düşmüş " dedi ama duymadı. Eğilip yerden alacakken Ceylan'a kolu çarptı. Ceylan kızgın bir şekilde " dikkat etsene yaa!" Deyip ayağa fırladı adeta.Şifa şaşkın bir şekilde " bilerek olmadı Ceylan abla hem benimde başım çaptı. Bilerek kafamı vuracak değilim ya" der demez Cemile adeta telefonunu masaya çarparak " Tunç bu karına bir ayar ver...! Ver ki ben vermek zorunda kalmayayım!" Dedi.
Cevriye hanım şoka girmiş bir şekilde kızlarına bakıp başını salladı.
Tunç ayağa kalkıp" hayırdır derdiniz ne sizin?" Dedi sakin kalmaya çalışarak.Cemile başını sallayarak " bravo Tunç kardeşim... Şimdiden bize kızıyorsun demek?! Annem mutfakta iş yapıyor dedik diye de bizi suçladınız...! Nevin'i mumla aratır bu gidişle bu kız, Pembe yengemin de dediği gibi...!" Dedi.
Cevriye hanım kaşlarını çatarak
" Cemile haddini aşma kızım!" Der demez Ceylan " yalan mı?! Biz miyiz haddini aşan?! Kardeşimiz bile şimdiden bizi suçluyor baksanıza...!" Dedi.Tunç yorgun bir nefes verip " Ben Kimseyi suçlamıyorum abla. Hayırdır derdiniz ne dedim. Ben burada kimsenin şahsına demedim üçünüze de bir sordum... Hem ortada da sorulacak bir hesap varsa ben sorarım. Ama şu anda burada siz de bu tartışmada olduğunuz için haliyle üçlü olarak sordum... Niye üzerinize alındınız onu da anlamıyorum..." dedi.
Cemre ve Ceylan ağlamaya başladılar
" biz yalancıyız değil mi?! Biz suçluyuz değil mi?! Sen ilk önce dün yarım bıraktığın hesabı sor karına da bugünkü sonra ki hesap..." diye.Sifa çaresiz bir şekilde sanki bu olayı uzaktan birisiymiş gibi izliyordu. Ama olayın merkezindeki de kendisiydk farkındaydı.
Tunç yanında ki karısının elini tutup yanına çekti " şimdi hesap ver bakalım anneme iş mi yaptırdın?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...