500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah...
Oldukça uzun uzun bir bölümle geldim...
🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Birini canından bir parça gibi görmek bu kadar çabuk, kolay ve basit miydi? Gülümser hemşire, bunu düşünüp duruyordu. Yüreği yeni tanıdığı kocası için hüzünlüydü. Ansızın diline kocasının tahlillerinin temiz çıkması için dualar dökülürken buluyordu kendini. Doktor Osman tahlillerinin geceden laboratuvara gitmesini istediği için Ahmet uyurken Gülümser kolundan kanını alıp laboratuvara götürdü.
Gece nöbeti esnasında hastaları kontrol edip, soluğu kocasının yanında alıyordu.
Utansada kaç defa çarşafı kaldırıp kanaması var mı diye bandaja baktı. O bir hemşireydi ve görevi hastalarına bakmaktı, bunu yaparken tamamen görev olarak ve mezun olurken ettiği yemine sadık olarak yapıyordu. Sağlık konusunda zorunlu olduğu için mecburdu. Staj yaparken olsun, göreve başladı başlayalı olsun bir sürü kadın ve erkek, çocuk hastalara bakmıştı. Ama şu anda en zorlandığı hastası kocasıydı.Gülümser yine kocasını kontrole geldi.
Yorgun bir şekilde yatağın yanında ki, siyah deri koltuğa oturdu. Yüzüne baktı iç çekerek. Öyle derin uyuyordu ki o koca adam çok savunmasız görünüyordu. Tebessüm etti. Ama buna kendi de şaşırdı." Bir insan bu kadar çabuk kabullenilemez... Ama araya Rabbim'in nikahı girince iş değişiyorumuş bunu fark ettim... Nikahın hikmeti buymuş... Hep, kocasını ilk olarak zifaf gecesinde gördüğünü anlatan büyükleri duyunca şaşırırdım... Ama demek ki böyle oluyormuş..."
Ayağa kalktı utanarak " pansumanını İshak yapsın yine gidip çağırayım..." dedi.
*****
Sabah olmuştu. Gülümser sabah namazını kıldıktan sonra kocası için dualar etmişti yine. Yorgun olunca hemşire odasından bir saat kadar uyudu nöbeti bittiği için.
Daha sonra doğruca kocasının odasına girdi. Yatağa yaklaştı ilk olarak tansiyonunu ölçtü, kanaması çok olduğu için düşük çıkıyordu. Yine aynıydı.
Ateş ölçerle ateşini ölçtü. Geriye çekilecekken kolundan tutuldu.
Korku içinde bir çığlık attı. Beklenmedik anda dehşete düşmüştü.Gözleri kocaman olmuş bir halde, muzip bir şekilde gülen kocasına bakıp
" sen deli misin ?! Aklımı başımdan aldın!" Dedi.Ahmet göz kırparak " iyi madem demek aklını başından almayı başardım karım " der demez Gülümser yutkundu.
" Ne alaka ?! Hıı! Ne alaka !"
" Çok alaka hemşirem..."
" Sen dengesiz misin ?"
" Biraz öyleyim galiba?"
" İyi bari biliyorsun kendini..."
" Ateş böyle mi ölçülür hemşirem?"
" Nasıl ölçülür sayın lordum?!"
" Dudaklarını alnına koyarsın..."
Gülümser sinirden ölmek üzereydi yine.
" Sen kafayı yedin sanırım be adam ! Nerede görülmüş bir hemşirenin dudakla hastalarının alnından ateş ölçtüğü?! " Kızgın bir şekilde " hem sen beni sanırım Amerikalı kızlardan sandın?! Ben bir Müslüman kızım... ! Hastalarıma bakmak iyi davranmak görevim benim... Ama bu demek değil ki, ahlaki kuralları yok sayayım...!" Dedi.Ahmet gülerek " Hele sen git bir başka hasta erkeğin alnından öperek ateşini ölç bakalım neler oluyor hatun...! Kan gövdeyi götürür...! Ben kocan olan hastandan bahsediyorum!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...