Şifa yüreği yana yana" Bir yere tekrar tekrar yıldırım düşer mi?" Dedi.Başını salladı ağır ağır " düşer... Düşer de " deyip sustu iri ellerini cebine sokup.
Şifa sözlerin kifayetsiz kalıyor olduğunu biliyordu ama yine de " biliyor musun?" Deyip gözünden akan yaşı gizlemek için yönünü tepelerine karlar yağmış koca dağlara tepelere çevirip " çok korkutucu ve can yakıcı, zararlı bildiğimiz yıldırımlara bile öyle büyük lütuflar ve tüm canlılar ve biz insanlar için öyle faydalı hikmetler gizlemiş ki..." deyip yutkunarak olduğu yere çöktü mecalsiz haliyle. Giydiği kalın kaşe pardesüsüyle üşüyen bacaklarını iyice sarıp sarmaladı.
Yanına çöken koca bedene kaçamak bir bakış atıp " her yıldırım düştüğünde toprakta azot oluşumu meydana geliyor. Toprağın verim miktarı artıyor..." deyip dayanamayıp, kendini pür dikkat dinleyen bir çift kahvenin en güzel tonu harelere bakıp " Çiftçiler bu yıldırımdan memnundur normalde" diyerek iç çekerek " Tabii ki insana ve canlılara çarpmadığı sürece..." dedi.
Bir çift kahve tonu gözler eline oturduğu yerden bir avuç toprak alıp " kısacası yıldırım toprak için faydalıdır... Da işte biz " deyip sustu.
Şifa karşısında ki kamuflaj içinde olan ama yine tüm haşmetiyle dimdik durmaya çalışan adama bakıp
" yıldırım yve atmosfer arasındaki elektrik dengesini sağlamaktadır.
Yeryüzünde ne kadar çok yıldırım olur veya yağış meydana gelirse ozon tabakası kendini o kadar çok tamir edebiliyor... Bunu bilim insanları sürekli olarak gözlemliyor ve bilimsel makale olarak bizlere sunuyorlar... Yani bir taraftan çok tehlikeli ve ürkütücü olan yıldırım aslında içinde ne hizmetler gizliyor..." deyip eliyle ağrıyan başını ovalayıp " Rabbim'in verdiği ne boşa ki " deyip dayanamayıp akan gözyaşlarını silerek " sabretmesi zor olsa bile... Can yakıcı olsa bile..." dedi.Şifa'nın gözyaşlarına dayanamayıp ayağa kalktı tüm haşmetiyle " Elhamdülillah benim inancım var Rabbim'e... Ama azgın kullara benim öfkem...!" Dedi.
Şifa ayağa kalkıp üzerine yapışmış kuru ot dallarını temizleyip " sabret... Yüce kitabımız Kuran'a göre sabır, insanın haklı ve doğru çabalarını inanç ve kararlılıkla sürdürmesi, karşısına çıkan zorluk ve olumsuzlukları cesaret ve metanetle aşabilmesidir... Allah'ın dini doğrultusunda yaşama gayretini sürdürüp O'nun ileride vereceği yürütme hükmünü acele etmeden beklemesidir..." dedi.
Karşısında ki adama bakıp sızlayan kalbiyle " bakalım bizim hayatımız da nasıl bir hüküm yazdı o Rahman... Bu yıldırımlar belki de bizim hayatımızda bereketlere ve güzelliklere vesile olacak... Biliyorum şu anda çok zor durumlar içindeyiz... Yüce Rabbimiz
" Ey iman edenler, sabırla ve namazla Allah'tan yardım dileyin. Gerçekten Allah, sabredenlerle beraberdir." (Bakara 153) bildirmiştir.
Bu Ayeti Kerimesi bizim bunca yıldırımlardan dolayı oluşan yaralarımıza merhem olsun..." dedi dolu dolu gözleriyle.🌿🌿🌿
Şifa kimle konuşuyor sizce?
Şarkı da tam Şifa'nın duygularını anlatıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...