Gelecek bölümlerde kesit Kaçış🪷🪷

3.5K 236 211
                                    


Yürek dayanmaz bu bölüme diyeyim...🤧😭

🪷🪷🪷🪷🪷

Şifa yıkılmıştı, kırılmıştı. Boş evin içine bakarak " yok gitmişler...! " deyip yere çöküp " o avukat bana çok güzel bir oyun oynadı...! " Dedi. Kaynanasının kalan yazmasını eline alıp koklayarak
" hepsini anladım da sen nasıl beni bıraktın be anne?! Ben sana annem demiştim...!" Dedi.

Tuğrul ve Ramiz gözleri dolu dolu birbirlerine bakıp yutkundular.
Onlarda şoktalardı. Çokta kızınlardı. Şimdi şimdi idrak ediyordu ikisi de bir anda bloke edilen hesaplarının geriye açılışını ve tazminat olarakta bankanın yüklü miktarda ödeme yapıp, " özür dileriz..." diyerek af dilemelemelerinin sebebini. Ama Şifa'nın haline yürekleri yanmıştı.

Tuğrul kızgın bir şekilde " Tunç bunu nasıl yapar bu kıza?! Adam resmen CIA gibi gizlice bir sürü iş yapmış...! Tamam Tunç zeki bir adamdı...! İyi de yapmış ama karısını niye bırakmış?!" Deyip akan gözyaşlarını silerek " bir elime geçireyim bu kızcağıza şunu yaşattığı için ağzını burnunu kıracağım ahdım olsun...!" Dedi.

Ramiz gözleri dolu dolu " bende şaşkınım Tuğrul... Ama Tunç mert bir adam..." deyip yüreği sızlamıştı ağlayan Şifa'nın zorla yerden kalkmak için uğraşıyor olduğunu görünce " nitekim elime bir geçsin sebebi ne olursa olsun ben de o Tunç beyin ağzını burnunu kıracağım...! Yurt dışındalar büyük bir ihtimalle..." dedi.

Tuğrul Seyhanlı kaymakam kızgın bir şekilde " bizlerin başı belaya girecek diye gizli saklı yaptı bu işleri ben biliyorum...! Ama madem öyle şu garibi niye bıraktı ardında...! Alıp götürse ne olurdu ki...!" Dedi.

Ramiz düşünceli bir şekilde " bu işte bir iş var...! Bizim bildiğimiz Tunç aslan yürekli ve bilekli biri...! Bundan zerre şüphem yok...!" Dedi.

Tuğrul öfkelenmişti " benim de şüphem yok abi Tunç'tan...! Ama karısını niye böyle ateşlere attı...! Bu kız daha yeni düşük yaptı...! Üzerine kocası hapse atıldı...! Şimdi de böyle yaptı...! Bu kız ne yapacak bu şekilde?!" Dedi.

Şifa gözyaşlarını silerek çantasında ki boşanma dilekçesini çıkarıp imzaladı. Tuğrul ve Ramiz'in önüne gelip
" bunu o arkadaşınız olan avukata verin abi..." deyip parmağında ki yüzüğü de çıkarıp " bunu da verin ve ondan hiçbir talebim yok... Benim karşıma çıkmasın bundan sonra... Ona olan borcumu da en kısa zamanda öderim..." dedi.

Tuğrul ve Ramiz üzgün bir şekilde
" Şifa " der demez " konuşmanın bir alemi yok bundan sonra abi... Ben kendimden başımın çaresine bakarım..." deyip çıkış kapısından koşarak ve ağlayarak çıktı. " O kızın yanına gittiler mutlaka... Ama bundan bahane ki artık..." dedi hıçkırarak.

🪷🪷🪷

Ah Tunç ah niçin böyle yaptın ki?😭

Sizce bundan sonra neler olacak?

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin