70- Kandırılan İyi Kalpler

2K 133 96
                                    



İthaf: sdecezeynepp

~

"Gitmeliyim," diye mırıldanıp başımı öne eğerek hızla yanından geçtim.

Derin bir iç çekip beni kolumdan tutarak durdurdu. "Bir dur, Beste."

Kolumu telaşla elinden kurtarıp etrafı kolaçan ettim. Boran konuştuğumuzu görürse küplere binerdi. Onun bana saygı duyduğu kadar ben de ona saygı duyuyordum.

Bir adım geri çekildim. "Burada ne işin var?"

"Seni görmek istedim." Omuz silkti. "Neden mesajlarıma cevap vermiyorsun?"

"Mesajlarını görmedim."

Homurdanarak başını iki yana salladı. "Şimdi de yalan mı söylüyorsun? WhatsApp'ın 'görüldü' özelliği olduğunu biliyorsun ve mesajlarımın hepsi mavi tik. Yalana gerek yok."

"Bak, Kutay. Benden bir şey bekleme." İç çektim. "Boran'ı seviyorum."

Kutay yüzünü buruşturarak başını salladı. "Evet ama o seni seviyor mu?"

Ona cevap veremeyip bakışlarımı kaçırdığımda Kutay bana bir adım yaklaştı. "Senden hoşlandığını söyledi mi? Çünkü hiç değilse 'senden hoşlanıyorum' demesi yeterli olurdu."

"Hayır," diye yanıtladım. "Bunu söylemedi ama benden hoşlandığını biliyorum, çünkü..."

Kutay'a Boran'nın ruh sağlığından bahsedecek hâlim yoktu. Ayrıca Kutay'a herhangi bir açıklama da borçlu değildim, değil mi?

"Çünkü o karmaşık bir insan," diye tamamladım. "Ve ben onu anlıyorum."

"Evet, Macide de böyle demişti," diye yanıtladı.

Bir anlığına yanlış duyduğumu düşünerek başımı yana eğdim.

"Macide mi? Macide'yle ilgili ne biliyorsun?"

İç geçirdi. "Bilinmesi gereken her şeyi biliyorum. Macide, Boran'ı 'değiştirebileceğini' düşündü ve bu uğurda neredeyse canından oluyordu."

"Kızların kötü çocukları değiştirmeyi görev edinmesi normaldir ama biliyor musun, Beste? Bu genellikle geri teper."

"Sadece Boran'ı kurtarma görevinin sana pahalı patlamasını istemiyorum."

Başımı iki yana salladım. "Patlamayacak. Ben Macide değilim."

Beni başıyla onayladı. "Biliyorum ama esas Boran aradaki farkı biliyor mu? Ona göre tüm kızlar aynı. O tüm kızları cinsel bir obje olarak görüyor, hepsi bu."

"Hayır, bana öyle bakmıyor. Boran beni diğer kızlarla bir tutmuyor."

İçecek standından kaba bir kahkaha duyulunca Kutay'la dikkatimizi bana kötücül gözlerle bakan aynı kız grubuna yönelttik. Kırmızı içecek standının etrafına toplanmış grup şimdi daha büyük görünüyordu. Sakız çiğneyen sarışın bir kız, "Şuna bak," diye başladı.

Iyy, sakız çiğnenmesinden nefret ediyorum.

"Daha Boran gideli bir dakika olmadı, kız hemen başka bir çocuğa yanaştı bile."

Gruptaki kızıl saçlı başka bir kız arkadaşının söylediklerine kıkırdadı. "Evet. Kız sürtüğün teki. Boran'nın neden böyle ucuz kızlarla takıldığını anlamıyorum."

Onlara gözlerimi devirdim. "Buradan bile her yerinizi görebildiğime göre sürtüklük konusunda elime su dökemezsiniz. "

Kutay ekledi:

SAVRUK RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin