79- Sanırım Ona Âşık Oldum

718 138 18
                                    


Konsere sadece birkaç hafta kalmış olmasına rağmen son zamanlarda yaşanan onca drama yüzünden bir şarkıya çalışmayı unutmuştum. Selin grup enstrümanlarını ve vokalleri ayarlamak istediği için listeden bir şarkı seçip seçimimi yarına kadar ona iletmemi istemişti. Yurt odamdaki yatağımda oturup bacaklarımı altıma kıvırmış müzik kâğıdını inceliyordum. Kapı çalınca odağım bir anda bozuldu.

Kâğıdı bir kenara bırakıp kapıyı açmaya gittiğimde Boran'nın yakışıklı yüzünü ve büyüleyici kokusunu memnuniyetle karşıladım.

Gülümseyerek, "Selam," dedim.

Kararlı adımlarla içeri girip kapıyı arkasından kapattıktan sonra beni sıkıca kollarına çekti. Tek kelime etmeme fırsat vermeden dudaklarıma ateşli bir öpücükle yapıştı. Bir şarkı seçmem gerektiği için onun saldırısına itiraz etmeye çalışsam da boğuk kelimelerim inlemeler ve homurdanmalar hâlinde ortaya çıktı. Beni iştahla öpmeye devam ederken öne doğru adım atınca ben de düşmemeye dikkat ederek geri çekildim. Beni yıllardır öpmemiş gibi ateşle, tutkuyla ve şehvetle dudaklarıma saldırıyordu.

Yatağıma uzandığımda Boran üzerime çıkıp dudaklarımdan ayrılarak gözlerimin içine bakarken elini kotumun düğmelerine attı. Derin bir nefes aldım. Dudaklarıma yumulduğu andan beri nefes alamıyordum. "Bir şarkı seçmem lazım, Boran. Selin'e yarına kadar seçimimi söylemeliyim."

"Tamam, uzun sürmeyecek bebeğim."

Kaşlarımı çattım. "Bana 'bebeğim' deme."

Parmaklarını kot pantolonumun beline geçirip onu aşağı çekerken güldü. "O zaman sana ne diyeyim?"

"Beste yeterli. 'Bebeğim' dediğinde o kızlardan biri gibi hissediyorum."

Gülümserken ifadesi yumuşadı. "Ama sen o kızlardan biri değilsin. Sen benim için özelsin, Beste." Dudağıma bir buse kondurdu. "Çok ciddiyim."

Söylediklerinin etkisiyle yanaklarım kızarırken tişörtümü tek hamleyle üzerimden çıkardı. Sonra bizi ters çevirince kucağına oturmuş oldum. Ellerini sırtımda gezdirip sütyenimin kopçasını açınca tahrik olduğum için dikleşmiş meme uçlarım ve memelerim ortaya çıktı. Memelerimi gördüğünde göz bebekleri şehvetle büyürken birini avuçlayıp orta ve işaret parmağıyla meme ucumu sıkıştırdı. Usulca inlediğimde altımda daha da sertleştiğini hissettim.

"Seni böyle istiyorum," dedikten sonra tişörtünü çıkarıp kotunun fermuarını indirdi.

Cebinden bir paket çıkarıp hızla yırtarak içindeki prezervatifi çıkardı. Pantolonunun belini açıp külotunun içinden aletini serbest bırakınca bir anlığına ürperdim. Prezervatifi aletine geçirdi. Ben ağır nefesler alarak onu izlerken Boran elini boynumun yanına götürüp başımı aşağıya çekerek dudaklarıma yumuldu. Kocaman aletinin girişime sürtündüğünü ve Boran'nın elini aşağı götürüp sırılsıklam olmuş külotumu yana sıyırdığını hissedince nefesim kesildi. Elini boynumdan çekip belimi iki eliyle kavrayarak beni yukarı kaldırdı.

Dudaklarımız birbirinden ayrılsa da gözlerimiz ayrılmadı. Derin ve yoğun gözleriyle sanki ruhuma bakıyordu. Ve sonra beni yavaşça aşağı indirmeye karar verdi. Penisinin hissi ve büyüklüğü yüzünden nefesim kesildi. Bu pozisyonda daha büyük geldiğini hissettiğim için can havliyle çıplak göğsüne tutundum.

Başını geriye atarak inledi. "Of."

Beni biraz daha aşağı indirmeye çalıştığında iç duvarlarımın kasılmasıyla sızlandım.

"İyi misin?" dedi nefes nefese. Yüzü kızarmış ve araladığı dudakları daha da pembeleşmişti.

İlk seferki gibi acımıyordu. Biraz acısa da verdiği zevk daha ağır basıyordu. Uyuşuklukla başımı salladım. "Evet."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 11 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVRUK RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin