Işte yeni bölüm geldi. Çok uzun değil ama bir önceki o kısa bölüme kıyasla baya uzun. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar..."Kuyruklu yıldız bu gece." Diye bağırdım broşürü panoya asarken.
"Ben gelmek zorunda mıyım?" Diye sordu Elena.
"Tabi ki zorundasın." Dedim. "Kuyruklu yıldız. Harika bir şey olacak."
"Stefan'la buluşmayı tercih ederdim." Diyerek burun kıvırdı.
"Stefan'la kuyruklu yıldızda da buluaşabilirsin." Dedim bir broşür daha asarken.
Elena'nın "Siz gelecek misiniz Bay Saltzman." Demesiyle ani bir şekilde arkamı döndüm.
Aleric gülümsedi. Durmadan elindeki yüzükle oynuyordu. Bir bana bir Elena'ya baktıktan sonra "Hayır Elena'cım siz gençler eğlenmenize bakın." Dedi ve yanımızdan ayrıldı.
Hemen Elena'ya döndüm "Geliyorsun?"
"Iyi." Dedi Elena "Geliyorum."
*
Dersin tam ortasında telefonuma gelen mesaj sesi tüm bakışların bana yönelmesine neden oldu. "Özür dilerim." Diye mırıldanıp cebimden telefonumu çıkarttım.
Kimden: Damon
Konuşmamız gerekiyor. Acil. Sınıfın kapısındayım.Kafamı çevirip aralık kapıya baktım ve Damon'ın karanlık siluetini gördüm. Yeniden "Özür dilerim." Deyip ayaklandım. Çantamı sırtıma aldım ve koşar adımlarla kapıdan çıktım.
Ben çıkarken Elena'nın meraklı bakışlarla bir bana bir kapıya baktığı gözümden kaçmadı.
"Ne demeye okulama geliyorsun Damon?" Dedim sinirle yürümeye başlarken.
Arkamdan yürürken "Çok önemli bir şey var diyorum sana." Dedi.
"Anlat." Dedim bahçeye çıktığımız sırada.
"Bay vampir avcısının onu dirilten bir yüzüğü var."
"Nasıl yani?" Dedim dehşete düşmüş bir şekilde.
"Dün akşam o anlattıklarından sonra Aleric'in yanına gittim. Ve onu öldürdüm. Yarım saat sonra mucizevi bir şekilde uyandı. Stefan'ı aradım. Sonra anladık. Yüzüğün büyülü güçleri var. Ona onu karısı vermiş. Doğa üstü bir şekilde öldüğünde onu canlandırıyor."
"Onu öldürdün mü?" Diye sordum dehşete kapılmış bir şekilde.
"Bu konuşmadan gerçekten bunu mu çıkardın sarışın." Dedi gözlerini devirerek.
Başımı evet anlamında salladım. Damon bir kahkaha attı "Akıllı kızsın. Gerçekten de öylesin."
Gülümsedim. "Her neyse sarışın." Dedi "Bu gün büyük gün. Kuyruklu yıldız gecesinde görüşürüz."
Zilin sesiyle bir şey dememe fırsat vermedi ve hızla yanımdan uzaklaştı.
Ve eş zamanlı olarak Elena yanıma geldi "Damon'la aranızda ne var?"
"Ne?" Dedim bu ani ve saçma sorunun şaşkınlığıyla.
"Onunla aranda bir şey var değil mi? Dün seni eve bırakması. Bu gün senin için okula gelmesi. Ve dün onunla ilk kez tanışmadığına idaya girerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE (Klaroline)
FanfictionAsırlar boyu süren, dur durak bilmeyen, kanlı bir aşk hikayesi... KLAROLİNE