-88-

689 33 7
                                    

Bu bölümde de Mikaelsonlar yok. Ama bir sonraki bölüme yine onlardan bir kesit göreceğiz. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...

Caroline Mikaelson;
"Stefan!" Diye bağırdım ilk gün ışıkları yüzümüze vurarken. Salvatore köşkünün kapısını sertçe yumrukladım. Sanki bu bende alışkanlık olmaya başlamıştı.

Kapı açıldı "Daha iyisi var." Dedi Damon muzip bir tavırla gülümseyerek.

"Stefan nerede Damon?" Dedim gayet ciddi bir sesle.

"Eski bir arkadaşla doğum gününü kutluyor." Dedi Damon. Sanırım beni içeri davet etmeyi düşünmüyordu. Bende bu yüzden yanından hızlıca geçip eve girdim.

"Ne yapıyorsun?" Diye bağırdı Damon arkamdan gelirken.

"Çıkardığın pislikleri düzeltmeye çalışıyorum!" Diye bağırdım ve Stefan'ın odasına daldım.

Stefan'ın yatağının üstünde bornozlu sarışın bir kız oturuyordu.

Elena bu görüntüyü görse zaten bitirdiği ilişkisine tek kelimeyle çizgi çekerdi.

"Ov!" Diye bir ses çıktı ağzımdan istemsizce. Damon'ın arkamdan sırıttığını hissediyordum.

"Caroline?" Dedi yalnış anladığımı fark eden Stefan. "Bu benim çok yakın bir arkadaşım. Fazlasıyla eski." Sanki yaşlı olduğunu belirtmek ister gibiydi.

"Ben Lexi." Dedi kız yatağın üstünden kalkıp elini bana uzatırken.

"Ben Caroline." Dedim. Güler yüümle elini sıktım. Sonra hemen Stefan'a döndüm. "Konuşmamız gereken çok önemli bir şey var."

"Bence konuşmanız gereken başka bir konu daha var." Dedi Damon gözüyle arkasını göstererek.

Elena şaşkın bir şekilde bize bakıyordu. Aslında gözlerini daha çok Lexi'ye dikmişti. Ne söylemeye geldiyse artık söylemeyeceği barizdi. Gerçi ne için geldiğini tahmin ediyordum.

Lexi'de gözlerini Elena'ya dikmişti.

Elena hızlıca arkasını dönüp uzaklaşırken Damon gözlerini devirip onun arkasından gitti.

Lexi ise hala Elena'ya bakıyordu. "O aynı-" Diye başladı.

"Katherine'e benziyor." Diye tamamladım.

"Neden onu seçtiğin anlaşıldı. Katherine'e çok benziyor."

Stefan'ın ağzını açmaya yeltendiğini görünce ne söylendiğini anlayıp onun yerine konuştum. "Onun Katherine'le alakası yok o çok iyi. Şimdi konuşabilir miyiz Stefan?"

"Bu kadar önemli olan ne?" Dedi Stefan merakla.

"Vicki'nin cesetini bulmuşlar." Dedim hızlıca. Stefan'ın gözleri kocaman oldu. "Elena'da muhtemelen o yüzden geldi. Jeremy yıkıldı. Elena bir şeyler anlamasından korkuyor. En kötü bölümü ise başkanın karısı Carol Lackwood vampirler için arama başlattı. Dün gözde bekarlar gecesinde konuşurlarken duydum. Olan tüm olayları Vicki'yle bağdaştırınca eski vampirlerin geldiği anlaşılmış."

"Olamaz!" Dedi Stefan.

"Neyse ki gün ışığına çıkabildiğimizi bilmiyorlar." Diye devam ettim. "Gündüz görünen her kezi eliyorlar. Bu yüzden bu gün Lacwood köşkünde parti verilecek. Gün ışığında. Mutlaka gitmeliyiz. Bu arada Stegan doğum günün kutlu olsun."

"Harika olacak!" Deid Lexi. "Hem doğum gününüde kutlamış oluruz!"

Stefan omuzlarını silkti "Gidiyoruz gibi gözüküyor."

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin