-86-

589 40 9
                                    

Mikalesonları yazmayı ayrı bir seviyorum. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...

"Viki'nin bedenini ben gömerim." Dedi Damon. Jermey bunu duyar duymaz Viki'nin cansız vicuduna daha sıkı sarıldı.

Korkmuş ve beyaz hemşire kıyafeti kanlar içinde kalmiş Elena başını salladı.

"Tamam." Dedim "Biz de Gibertlara gidelim. Jeremy'ye iyi bir açıklama yapmalıyız."

"Jenna evede mi?" Diye sordu Stefan.

Elena başını bu sefer iki yana salladı. "Aleric'le akşam yemeğinde." Dedi çok cılız bir sesle.

Stefan, Elena'nın sırtına dokunup onu yönlendirmeye çalıştığınde Elena kendisini geriye çekti.

Damon,Vicki'yi Jeremy'nin kollarından almaya yeltendi. Ama Jeremy onu bırakmaya pek niyetli gözükmüyordu.

Yanlarına gidip diz çöktüm. Yavaşça Jeremy'nin omzuna dokundum. " Onu bırakmalısın Jeremy. O öldü."

Jeremy kollarını bir az gevşetti ama hala başını iki yana sallıyordu. Kollarını gevşetmesinden istifade eden Damon, Vicki'nin cansız bedenini kucağına aldı ve bizden uzaklaştı.

Jeremy'yi kolundan tutup kalkmasına yardım ettim. "Gitmeliyiz Jer." Dedi Elena "Hadi."

Jeremy yavaşça yürüdü ben de onun arkasından ilerledim.

*

Gilbertların evinin verendasında Elena'yı beklemeye koyulduk. Jeremy'yi içeri götürmüştü.

Bir kaç dakika sonra yüzünde az öncekinden de daha mutsuz bir ifadeyle döndü.

Tahta salıncağa Stefan'ın yanına oturdu. Birilerine dertlerini anlatmaya ihtiyacı var gibi gözüküyordu. "Unutsun isterdim." Dedi "Olan her şeyi unutsun isterdim."

"Unutabilir." Dedi verandanın basamaklarını yeni çıkan Damon.

Elena ona döndü "Nasıl?"

"Biz 'vampirlerin" zihin kontrol yeteneği var. Ona unutturabiliriz."

Elena hızla Stefan'a döndü "Bunu benim için yapabilir misin?"

"Yapardım." Dedi Stefan "Ama ben insan kanıyla beslenmiyorum Elena ve bu beni güçsüzleştiriyor. Kalıcı olacağına söz veremem."

"Ben yaparım." Dedi Damon ama Elena hemen karşı çıktı "Senin kardeşime dokunmanı istemiyorum!"

Bir adım öne çıktım "Eğer istersen ben de yaparım Elena. Eğer bana en azından bu kadar güveniyorsan."

"En azından bu kadar." Diye onayladı Elena.

"Ne bilmeli?" Diye sordum.

Elena bir an düşündü "Vicki'nin gittiğini bilsin." Dedi sonunda "Kendine yeni bir hayat kurmak için gittiğini bilsin. Böylece bunu Matt'e de söyleyebiliriz. Ve ona de ki 'En iyisi bu.'"

"Tamam." Dedim sadece ve o üçünü verandada yalnız bırakarak eve girdim.

Merdivenleri çıkıp Jeremy'nin odasına girdim. Yatağına oturmuş, kafasını dizlerine gömmüş, ağlıyordu.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin