-90-

680 47 8
                                    

İşte sınav haftasına girmeden son anda bir bölüm yetiştirdim. Bundan sonraki bölüm iki haftaya kadar gelecek. Mikaelsonların kasabaya dönmesine son iki bölüm kaldı. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar...

Caroline Mikaelson;
    "Bana Katherine kaza yaptırdı da ne demek!" Diye bağırdım telefona.

     "Aslında Caroline sana bunu anlatmamın asıl nedeni. Damon'la bir gün geçirdiğim. Ve fazlasıyla eğlendiğim için pişman olduğumdu." Dedi Elena.

    "Bence asıl önemli olan Katherine'in burada olması ve Damon'ın kaçması."

    "Damon'a onunla Katherine'i arayacağıma söz verdim." Dedi.

    O anda Katherine'in gelmesi veya Damon'ın kaçması tamamen beynimden uçup gitti.

    "Elena! Bu gün Mystic Falls güzellik yarışması var! Mystic Falls'un kuruluş ayı için olan! Bunu kaçıramazsın!"

    "O yarışmaya katılmamın tek nedeni annemdi." Dedi Elena. "Bu yüzden geleceğim. Stefan'a söyleme. Lütfen. Yetişeceğim. Söz veriyorum."

    Bir süre bir şey söylemedim "Caroline..." Dedi şirin bir sesle "Lütfen..."

    "İyi tamam." Dedim. "Seni bekliyor olacağım."

     "Sen bir tanesin." Dedi Elena şımarık bir tavırla.

     "Görüşürüz Elenaaaa." Dedim 'a'yı uzatarak.

     "Görüşürüz Car." Dedi ve telefonu kapattım.

    Güzellik yarışması için hazırladığım, uzun, yeşil elbiseme baktım. Tyler'dan partnerim olmasını rica etmiştim. Ama akaşam dolunay olduğu için Tyler'ın cevabı hayır olmuştu. Ben de Matt'e sordum. Ve o kabul etti.

     Aslında bu karmaşanın içinde bu yarışmaya katılmak mantıklı değildi. Ben yine de çok istiyordum ve katılacaktım.

*

     Yarışmanım düzenlendiği yer harikaydı. Giyinme odasının ardında çiçeklerle süslenmiş dönen bir merdiven vardı. Merdivenin hemen ardında partnerler bekliyordu.

     Dans bir avluda yapılıyordu. Seyirciler ise çimenlerin üstünden izliyordu.

     Son bir aydır bu dansa çalışıyordum. Dansın ardından bayanlar avluya diziliyor ve Bayan Mystic Falls seçiliyordu.

     Saçlarımı bir çok bukleye ayırmak yerinde hepsini bir buklede birleştirmiş ve hafif bir makyaj yapmıştım. Ve yeşil uzun elbisemi giymiştim.

     Tüm kızlar hazırdı. Ama Elena ortada yoktu.

     Hala Katherine'i mi arıyorlardı?

     Bayan Lacwood kapıdan girdi. "Kızlae herkes hazır mı?"

      Bir sürü 'hazırız' veya 'evet' sesi yükselirken "Elena yok Bayan Lacwood." Dedim.

     Etrafına bakındı. "Gelmesini ummaktan başka şansımız yok sanırım." dedi ve odadan çıkıp gitti.

     Hadi ama Elena neredesin? Ve o an kapı açıldı. Elena içeri girdi.

     "Tanrım!" Dedim büyü bir rahatlamayla "Yetişmişsin! Harika! Ben elbiseni getirdim." Hızlı adımlarla elbiesini askıdan çıkarıp ona verdim.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin