Κεφάλαιο 2

482 54 22
                                    



Φωνές από τα μεγάφωνα ενωνόντουσαν με αυτές του πλήθους που παραληρούσε.

Δύο στρατιωτικοί υψηλού βαθμού με επίσημη ενδυμασία του στρατού ξηράς μαζί με ένα μικρό άγημα 6 υπαξιωματικών μπήκαν στο στάδιο αμέσως μετά την αποχώρηση του Ορέστη και μάζεψαν το πτώμα.

Η Αρένα είχε καθαρίσει από κάθε ίχνος της προηγούμενης εκτέλεσης και ένας νέος κρατούμενος είχε τοποθετηθεί στο κέντρο της. Τα μάτια του κοιτούσαν μόνο εμένα που μόλις είχα κάνει την εμφάνιση μου.

Το ίδιο βάθρο με τα όπλα που ο κρατούμενος θα μπορούσε να διαλέξει ώστε να με αντιμετωπίσει αναδύθηκαν από το έδαφος.

Ο όρθιος άντρας δεν επέλεξε κανένα συνεχίζοντας να έχει τα μάτια του καρφωμένα πάνω μου.

Το βάθρο εξαφανίστηκε υπογείως και το μαχαίρι μου βγήκε από την θήκη του.
Η αλυσίδα του διπλώθηκε στο χέρι μου και ενώθηκε με αυτό.
Έστρεψα την κυρτή λάμα προς τα κάτω και πήρα στάση ετοιμότητας.

Το πλήθος για άλλη μια φορά κρατούσε την ανάσα του.

Εκτέλεση περίμεναν να δουν και ήμουν έτοιμη να τους δείξω κάτι που δεν θα ξεχνούσαν ποτέ στην ζωή τους. Μια ακόμα ένδειξη της δύναμης του σκοπού.

Απόσταση εμένα από το θύμα μου 34 μέτρα, βαθειά εισπνοή, μάζεψα όλη την ενέργεια που υπήρχε γύρω μου φορτίζοντας το σώμα μου και άρχισα να κινούμαι.
Σε ένα κλείσιμο του ματιού βρισκόμουν πίσω από τον όρθιο κρατούμενο.
Στο επόμενο κλάσμα του δευτερολέπτου το μαχαίρι μου έκοβε τον λαιμό του.

Χαμογελούσε όταν το άψυχο σώμα του έπεφτε στην κίτρινη άμμο βάφοντας την με το αίμα του.

Η αμήχανη σιωπή κράτησε λίγο διάστημα μέσα στην αρένα με εμένα ακίνητη και τα μάτια μου κλειστά.

Το είχα κάνει! Ένα ακόμα βήμα για την επίτευξη του στόχου!

Την σιωπή έσπασαν τα μεγάφωνα που άρχισαν να ουρλιάζουν και το πλήθος ακολούθησε ζητωκραυγάζοντας.

Αυτό ήταν προσβολή και σήκωσα το κεφάλι μου ψηλά ώστε να δουν την οργή μου!
Τα μάτια μου σάρωσαν κάθε μεριά αυτού του νέου κολοσσιαίου κοιτώντας γρήγορα έναν έναν από τους 103 χιλιάδες πολίτες που ήταν σε αυτό και με σοβαρό πρόσωπο βγήκα από την αρένα.

Οι κραυγές ηχούσαν πίσω μου σε μια παγωμένη ατμόσφαιρα και ένας ακόμα στόχος είχε διεκπεραιωθεί.

Οδεύοντας προς την τρίτη Ιουνίου [Ολοκληρωμένο]Where stories live. Discover now