Αναμνήσεις ~ 9

137 26 8
                                    



Μετά το περιστατικό με τον Άλφα οχτώ εικοσιτέσσερα έγιναν αρκετές αλλαγές.

Οι θάλαμοι ύπνου μεταφέρθηκαν
Διαχωριστήκαμε
Πλέον κάθε ένας από εμάς είχε το δικό του δωμάτιο

Είχαν αρχίσει να φοβούνται τον Άλφα οχτώ εικοσιτέσσερα οι υψηλά ιστάμενοι σε αυτή την εγκατάσταση.

Για την ακρίβεια και οι περισσότεροι από εμάς ένιωθαν το ίδιο

Το σοκ εκείνο το απόγευμα ήταν τεράστιο.  Η βοή με τον μονότονο επαναλαμβανόμενο βαρύ ήχο στοίχειωσε τα όνειρά μας σε πολλές από τις νύχτες που ακολούθησαν.

Εγώ δεν το ένιωθα τόσο τρομακτικό...  Ήθελα να το ψάξω περισσότερο!
Αυτό που έγινε πίσω από εκείνη την κλειστή πόρτα ακουμπούσε την πηγή της αρχέγονης δύναμης μας και ο Άλφα οχτώ εικοσιτέσσερα παρέμενε βουβός με την ακοή και την όραση απενεργοποιημένα.  Δεν του άξιζε αυτό.  Χρειαζόταν ένα ταρακούνημα για να συνέλθει.

Πριν προλάβω να κάνω κάτι εγώ ο Άλφα οχτώ μηδέν ένα τον προσέγγισε.

Μιλούσαν συνέχεια σε κάθε ευκαιρία που τους δινόταν ανάμεσα στις υποχρεώσεις μας.

Ένιωθα την αύρα του Άλφα οχτώ εικοσιτέσσερα να γαληνεύει.  Επέστρεφε στον παλιό του εαυτό.

Σιγά σιγά το κοινό μεγάλωνε

Η περιέργεια είχε νικήσει τον φόβο

Ο Άλφα οχτώ εικοσιτέσσερα έδειχνε να μην έχει επαφή με τον εαυτό του κατά την διάρκεια του συμβάντος αλλά λεπτομέρειες για την στιγμή πριν από αυτό είχαν προσθέσει στοιχεία στην αναζήτηση μας.

Σε μια αναζήτηση που ήταν απαγορευμένη...

Οδεύοντας προς την τρίτη Ιουνίου [Ολοκληρωμένο]Where stories live. Discover now