Βρισκόμασταν μέσα σε οχήματα και κατευθυνόμασταν δυτικά.
Έξι εκλεκτοί και πενήντα μόνιμοι της ειδικής ομάδας καταστροφών.
Η Ηλέκτρα ηγείτο της αποστολής παρόλο που ήταν η πρώτη μας.
Στόχος μας καταφύγιο ομάδας επαναστατών.
Το ένα από τα τρία μιας και υπήρχαν άλλες δύο ομάδες πανομοιότυπες με την δική μας σε αιφνιδιαστική επίθεση καίριων διάσπαρτων στόχων.
Στις άλλες δύο συμμετείχαν 8 εκλεκτοί και 70 μόνιμοι σε κάθε μια από αυτές μιας και τα καταφύγια αναμενόταν να αποτελούνται από μεγαλύτερους πληθυσμούς. Ο δικός μας στόχος ήταν το αρχηγείοΗ Αταλάντη και ο Ιππομένης στεκόντουσαν σιωπηλοί πράγμα περίεργο και πολύ έξω από την φύση τους ενώ ο Πυλάδης και η Κασσιόπη από την άλλη ήταν ενθουσιασμένοι με τα μάτια τους να έχουν μια πιο σκοτεινή μοβ απόχρωση από το συνηθισμένο. Θα έλεγε κανείς ότι διψούσαν για αίμα. Μία από τις δουλειές μας σε αυτή την αποστολή ήταν να προσέχουμε και αυτούς τους δύο όπως μας είχε εξηγήσει ο κύριος Βουράκης σε ιδιωτική συζήτηση. Η Ηλέκτρα είχε σηκωθεί όρθια και μιλούσε με τους υπευθύνους του αγήματος καταστροφής εξηγώντας τους την συμπεριφορά που θα έπρεπε να έχουν στην εφόρμηση.
Όλα ήταν έτοιμα και τα οχήματα προσγειώθηκαν. Βγήκαμε από αυτά με όλο τον εξοπλισμό μας και αρχίσαμε να τρέχουμε. Ο στόχος μας ήταν 370 μέτρα μακριά. Πλησιάσαμε το σύμπλεγμα κτιρίων σιωπηλά. Τα 3 από τα 7 ήταν κατεστραμμένα. Ο ήλιος από πάνω μας ήταν στο αποκορύφωμα του. Στην πιο επικίνδυνη φάση του. Οι υπεριώδεις ακτίνες ήταν ακριβώς από πάνω μας. Οι στολές όμως μας προστάτευαν. Γύρω μας το έδαφος ήταν ξερό και δεν υπήρχε ίχνος ζωής σε αυτό. Ακόμα και οι επαναστάτες ήταν προστατευμένοι σε καταφύγια μιας και ο καρκίνος άνθιζε αυτή την ώρα.
Η Ηλέκτρα χώρισε το άγημα σε τρεις ομάδες και έστειλε τις 2 πρώτες που απαρτίζονταν από 15 στρατιώτες η κάθε μία να ελέγξουν τα δύο πρώτα κτήρια δεξιά και αριστερά που συναντήσαμε.
Εμείς οι 6 με τους 20 μόνιμους προχωρούσαμε στο κέντρο πάντα έτοιμοι να δεχτούμε εχθρικά πυρά.
Πυροβολισμοί ήρθα ταυτόχρονα από τα κτήρια δίπλα μας και οι 2 ομάδες μας εμπλάκηκαν κατευθείαν.
Η Ηλέκτρα με ένα νεύμα χώρισε την δική μας ομάδα σε 2 κομμάτια. Ο Ιππομένης και η Αταλάντη παρέα με 12 στρατιώτες εισχώρησαν στο τρίτο κτίριο και εμείς οι 4 με τους 8 μόνιμους στο τέταρτο που στεκόταν ανέγγιχτο και ατόφιο μέσα στην έρημο.
BINABASA MO ANG
Οδεύοντας προς την τρίτη Ιουνίου [Ολοκληρωμένο]
FantasyΣε έναν κόσμο που κυριαρχούσε το χάος, γεννηθήκαμε... Σε έναν κόσμο που επικρατούσε το χάος, ανδρωθήκαμε... Και έναν κόσμο που λατρεύει το χάος είμαστε έτοιμοι να ισοπεδώσουμε! *(ακα...