Hoofdstuk 4

4.8K 203 44
                                    

Pov. Louise

*PIEPPIEPPIEP (slechtste wekkergeluid ooit)* Ik wrijf in mijn ogen en pak mijn telefoon. Mijn telefoon geeft aan dat het 9:00 is. Mijn 1e les begint pas de 3e wat best fijn is. Ik denk terug aan de tijd die ik had met Vanessa. Vanessa is trouwens een soort moeder van me. Ze heeft me lang geleden gevonden ergens in een bos. Ze heeft me opgevoed tot mijn 6e. Ik heb haar sindsdien niet meer gezien. Maar goed daar vertel ik later wel meer over als ik het niet vergeet. Misschien hebben jullie het wel gemerkt maar ik kan best gemeen overkomen. Ik kan niet anders, ik heb niemand. Eerst had ik Vanessa maar die was op een dag verdwenen.

Ik pak mijn outfit.

Foto outfit:


Ik stap onder de douche

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stap onder de douche. Na zo'n 10 minuten douchen stap ik uit de douche en kleed me aan. Ik loop naar de spiegel en doe wat mascara erop. Ik maak snel een broodje voor het ontbijt en glaasje melk. Na het ontbijt pak ik mijn tas en loop ik naar mijn motor.

Aangekomen op school helaas, loop ik naar binnen. Ik loop naar mijn kluisje totdat ik een groot groepje mensen zie voor mijn kluisje. Ik baan een weg door naar mijn kluisje. Ik kijk naar mijn kluisje en ik kan het niet geloven wat er met mijn kluisje is gebeurd. Er staat met stiften op de voorkant geschreven: Val dood neer jij miezerige Rogue! Niemand mag je! Er zat overal krassen op en wat graffiti.

'Is dat jouw kluisje?' zei een meisje met lang golvend bruin haar met groene ogen. Ik pakte mijn sleutel en maakte mijn kluisje open. De deur van mijn kluisje viel half eruit. De schroeven waren eruit gedraaid. Ik keek in mijn kluisje en zag allemaal net als de voorkant wat krassen enz. Op de deur stond een briefje geplakt met de tekst: Dit is nog maar het begin Rogue.

Ik werd pissig erg pissig. Ik wist wie er allemaal achter zaten. Die verdomde sletten kelly, Sophie en Samantha, ik ga ze terug pakken. Wacht maar af bitches, jullie hebben de verkeerde gepakt. Ik ramde mijn kluisje weer dicht en liep kwaad weg. De bel ging en ik moest naar biologie met die sletten..

Ik schopte de deur open uit woede. Ja ik weet het, dat is raar maar ik ben nu echt laaiend. Iedereen keek naar me. Ik herkende Hunter, Sven en die sletten. Paar heb ik nog nooit gezien.

'Hé Rogue mooie kluisje heb je" grijnsde Sophie. Ik liep naar haar toe en ik kon mijn woede niet beheersen dus ik gaf naar een klap in haar gezicht. *Pats* 'Jij slaat mij niet zomaar..' Ze haalde naar mij uit met haar vuist naar mijn maag. Ik greep naar pols voordat ze mijn maag aanraakte en kneep in pols totdat ik wat botten hoorde breken. En ja het was en geweldige geluid, ik genoot van elke seconde. Ze zat letterlijk te huilen van het pijn. Natuurlijk moest de andere bitches ook komen. Kelly wou Sophie haar hulp voor te schieten. Ze kwam met haar vuist op mijn gezicht af maar inwas haar voor en schopte hard tegen haar buik aan, wat me ook een geweldige gevoel gaf. Ze viel naar achteren en lande op het punt van de tafel. 'JIJ KRENGG' 'Dan had je mijn kluisje maar niet gemold slet' Samantha stormde op me af als een stier en wou mij gaan duwen maar ik sloeg haar in haar gezicht. Laten we zeggen dat er bloed uit stroomde en een blauwe oog heeft nu. Toen haalde Samantha me uit en schopte in mijn maag. Ik tackelde haar en ze lande hard op de achterste. "AIIDDEEEENNNNNN VERMOORD DIE LEVENSGEVAARLIJKE ROGUE!!!' schreeuwde Kelly. Ze zat een beetje te huilen. Ik werd omver geduwd omdat ik naar Jolie jolie haar neus aan het kijken was. 'JIJ BLIJFT MET JE POTEN AF VAN HUN' zei een jongen. Ik keek naar hem en hij had zwart/bruine haar met groene ogen. 'Jij bepaald niet wat ik doet, ga je zielige Luna Kelly helpen!' Hij liep chagrijnig weg naar Kelly. 'LOUISE NU NAAR DE DIRECTRICE' zei meneer Boomstra(Rare naam). Ik pakte mijn tas en knalde de deur dicht. Ik liep rustig naar de directrice.

Louise dit kon niet beter, gisteren had je al iemand geslagen en vandaag nu 3 in je 1e les al.

~Alexis je zag het en hun verdiende het.~

Ja maar volgende keer neem ik het over

~Ja maar ik wil niet dat je hun letterlijk in stukken scheurt.~

Ja maar jij hebt Sophie haar pols gebroken, Kelly haar een hersenschudding bezorgd en niet te vergeten Jolie haar neus gebroken en een blauwe oog gegeven.

~Dat is niks vergeleken met iemand in stukken verscheuren~

Okay okay....

Alexis verbrak de midlink en ik liep een beetje rond. Ik weet niet eens waar de kantoor is van die directrice. Na zo'n 2 minuten rond lopen wist ik nog steeds niet waar die vervloekte kantoor lag aangezien dit een hele grote school is.

'louise moest jij niet naar de directeur?' Ik draaide me om en zag meneer Boomstra met de 3 bitches die naar de schoolverpleegster gingen denk ik. En naast de bitches zag ik wat jongens inclusief Aiden. 'Nou meneer dat gaat lastig als ik niet weet waar het is' zei ik met een fake lach. 'Je staat voor de deur van het kantoor' zei Aiden met een grijns. Okay ik wil zijn grijns graag eraf meppen met een knuppel. Ik draaide me om en ja hij had gelijk tot mijn grootste ergernis. Ik gooide de deur open en liep naar binnen.

"Louise wat doe jij hier?' zei de directrice. 'Nou dat mag je ook aan hun vragen hoor' en ik wees naar hun die blijkbaar ook in de kantoor stonden. Meneer Boonstra liep naar voren 'Nou deze meid hier heeft Sophie's pols gebroken, Kelly een hersenschudding bezorgd en Samantha een gebroken neus en een blauwe oog gegeven' De directrice trok haar wenkbrauw omhoog en keek me teleurgesteld aan. 'Waarom deed je dat Louise?' 'Nou dat mag hun wel vertellen, toch Kelly?' zei ik met een fake glimlach. 'Zij viel ons zomaar uit het niets aan, die rogue is niet goed bij der hoofd' 'Zegt degene met de hersenen van een walnoot' Ze keek me heel boos aan, maar dat boeide me niet. 'louise leg het eens uit..' 'Goed *zucht* ik liep naar mijn kluisje en daar stonden wat mensen erom heen. Er stonden krassen op en wat lelijke teksten dat ik hier weg moest enzo. Mijn kluisdeur viel zowat eruit. De binnenkant is het zelfde verhaal.' 'Wie zegt dat wij het hebben gedaan?' Lachte Sophie. 'Nou gisteren zeiden jullie dat ik niet welkom was enz.' 'Ja okay wij deden dit maar jij hebt gisteren iemand anders neus ook gebroken' 'LOUISE JE HEBT WAT??? Leg me dat eens uit!' Okay iedereen haat me blijkbaar, fijn. 'Nou dat is is eigenlijk simpel gezegd hetzelfde verhaal.' 'Okay Kelly, Sophie en Samantha jullie vergoeden de kluisje en mogen 2 weken nablijven' elke dag anderhalf uur lang' Kelly keek me woest aan en ik keek haar aan met mijn wat-nou-weer-blik. 'En jij Louise mag 6 weken nablijven elke dag 2 uur lang en je mag vandaag thuis blijven' Okay die heks haat me teveel. Ik rolde met mijn ogen. 'Ik kon je ook laten schorsen Louise maar ik geef je een kans' 'WATT ZIJ VERDIEND GEEN KANS' schreeuwde Samantha. 'Jij ook niet hoor' gaapte ik. 'Eruit iedereen' Ik pakte mijn tas en liep naar de bibliotheek. Aangezien ik vandaag toch niet naar de lessen hoeft. Ten slotte moet ik nog paar uurtjes wachten totdat Hunter uit is. Ik pakte een boek uit een kast en las wat bladzijdes. 'Rogue wij moeten dringend met elkaar spreken..'

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu