Hoofdstuk 41

1.8K 89 5
                                    

Hoofdstuk 41

Pov. Louise

Ze kijken ons arrogant aan en houden elkaars handen vast. Ew. Zijn ze getrouwd ofzo. Doe dit alsjeblieft in je kamer. Ik heb mijn ogen en me gezondheid nog wel nodig gedurende mijn hele leven.

Lucy en ik kijken elkaar aan. Dit is niet goed. Nou dat Aiden het weet is niet erg, maar Kate? Ondanks dat ze waarschijnlijk luna gaat worden. Heeft ze hier overduidelijk helemaal niets ermee te maken. Wat wilt die bitch? Wilt ze alleen maar Aiden zijn vriendin zijn wegens geld en I don't know zijn uiterlijk in plaats van innerlijk.

Laat dat over de innerlijk maar weg. Zijn innerlijk is ook niet bepaald goed. Wat ben ik toch aardig vandaag.

'Wat the heck komen jullie hier doen? We zijn bezig begrepen. Daarbij willen we niet verstoprd worden. Dit is erg belangrijk.' Ik kijk de twee monsters arrogant aan. 'Marsmellows roosteren zou ik niet belangrijk noemen. Maar ja dat zijn jouw woorden en niet de mijne. Dat bewijs eens dat je geen alpha kan zijn.' Zegt Aiden grijzend. 'Pardon? Heb ik het over marsmellows, nee toch. Wat bemoeien je over dat alpha gebeuren. Ga alsjeblieft stenen eten of werp jezelf in de rivier.' Grom ik.

'Louise-' 'Louise is alleen voor vrienden. En dat ben je dus overduidelijk niet.' Snauw ik hem af. Ik ben echt in een goede bui. 'Hoe moet ik jouw anders noemen?' Hij kijkt me chagrijnig aan. Ik wil hem zo graag meppen met een hamer op zijn gezicht. Man, me handen beginnen al te jeuken. 'Ik ga hier niet op antwoorden.' Zeg ik droog.

'Schat haal je auto nou maar. Ik wil hier weg van die twee ongediertes.' Ze kijkt me vuil aan. 'Je kan ons ongedierte noemen, maar wij zijn gelukkkg niet 2e keus.' Lucy mengt zich in het... I don't know een kleine ruzie? Lucy knipoogt naar hun en schenkt hun een enge grijns.

'Jullie hebben elkaar als tweede keus gekozen. Jullie hebben beide geen mates meer. Beide hersenloos en ofcourse jullie zijn elkaars tweede keus. Geen geweldige keuze trouwens.' Gaat Lucy grijzend verder. Aiden en Kate reageren er niet op. Aiden pakt Kate's hand vast. Ze lopen gezamenlijk naar een mooie zwarte mercedes. Aiden houdt het deur voor Kate open. Kate geeft hem een kus en stap in het wagen. Aiden gooit de autodeur dicht en loopt naar de andere van het wagen. Hij opent de autodeur en stapt achter de stuur. Hij start de motor en rijdt weg. Hij kijkt me emotieloos aan als hij langzaam wegrijdt.

Dit was vreemd.. Nu ze weg zijn is het ook beter. Ik gooi wat zand op het brandstapel. Het vuur dooft langzaam uit. Er is niets meer over van het boek, alleen maar as. Mooi dat is geregeld. ' Fuck.' Lucy schreeuwt histerisch in het rond. 'Wat is er?' 'Mijn fucking telefoon lag daarnet hier nog.' Ze zoekt in paniek naar haar telefoon. 'Rustig aan. Is het geluid van je telefoon aan? Ik ga hem anders bellen.' Zeg ik. Ik pak mijn Iphone en vergrendel mijn telefoon. Ik ga naar mijn contacten. Ik zoek Lucy's naam op en bel haar. Ik hoor haar telefoon afgaan.

Lucy kijkt beschamend en pakt haar telefoon uit haar broekzak.

'Gevonden?' 'Eh ja.' Ze kijkt me beschamend aan.

=

We zijn inmiddels in de packwoonkamer. Het ene kapotte raam waar Kelly een keer misschien door heen is gevlogen is gerepareerd. Ik weet niet meer of ik het al eerder heb verteld, zo wel dan ben ik echt vergeetachtig. We zitten met 5 mensen in de massive woonkamer. We hadden en plek genomen helemaal rechtsachterin.

Lucy zit op een leren stoel in haar map te bladeren. Ze heeft best vaak haar map bij zich. Wat best logisch is aangezien ze een Gamma is. Rosella daarintegen heeft alleen haar map bij zich als er een belangrijk moment is. Ikzelf.. nou ik ben niet officieel alpha. Veel kan je niet zeggen behalve dat ik later de roedel ga leiden. Als ik nog leef tenminste. Rosella zit op Jake's schoot. Best cute, maar als ze niet verder gaan is het nog okay.

Ik zit naast Hunter op de bank. Ik zit nu wat door de kaarten van The Moonlight Pack te bekijken. Ze beslaan 95% van de Verenigde Staten. Niet erg bijzonder op Mexico na. Mexico is van The Black Blood Clan. Helemaal top. *kuchkuch* Maar The Black Blood Clan heeft 22% van The Moonlight ingenomen sinds hun aanval. Laten we zeggen dat 73% van het gebied in de Verenigde Staten niet van andere packs of vijanden zijn. 73% is van The Moonlight.

Ik scroll verder door het document. Ik kom opmerkelijk kaarten tegen van The Ice Worriors. Die bezit een groot deel van Rusland. Zij zijn bondgenoten met The Silver Moon. Wat best logisch is. Mijn moeders broer is daar de alpha. En mijn vaders broer Alex is of was de alpha van The Silver Moon. Als we Alex redden geef ik hem zijn titel terug. Het is officieel niet mijn titel, maar de zijne. Ik hoop echt dat hij nog in leven is.

Naast dat The Ice warriors en The Silver Moon bondgenoten zijn. Is het ook een familiepack sinds dat mijn ouders zijn getrouwd. Interessant.. interessant..

'Zullen we nog leuke avond van maken?' Zeg ik en ik klap mijn laptop dicht. 'Op onze waarschijnlijke laatste dag samen!'

_____________________
Morgen een nieuw hoofdstuk.
(Een veel langere hoofdstuk)
_____________________

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu