Hoofdstuk 16

3.3K 139 11
                                    

Hoofdstuk 16.

Pov. Louise

'En de jongens hebben als sport.. Ballet' zeg ik grijzend. Het grote groep meiden beginnen een beetje te lachen. Terwijl bij een paar jongens hun monden open vallen. 'Dat is ook goed voor jullie lenigheid en relax jullie hoeven toch al sowieso een uur minder trainen. Wij moeten overdag alsnog 1 uur meer trainen dan jullie' zeg ik onschuldig. 'En daarom gaan jullie een uur extra een sport doen s'avonds. Namelijk tapdansen' zegt Kelly grijzend.

Aiden, Jake en Hunter kijken ons met een blik dat ze dit niet kunnen geloven. 'Is dit serieus' zegt Jake. 'Ja dit is serieus' zeg ik droog. 'Bekijk het van de positieve kant dit is minder zwaar dan een kwartier gewichtheffen.' zegt Kelly onschuldig. Een meisje loopt naar voren. 'Jullie hoeven maar een kwartier gewichtheffen? Terwijl wij ons dood rennen?' zegt ze pissig. 'Ja en dat op hun dikke achterwerk' zegt Kelly.

'Juist ja... De tijden zijn bekend. De meiden trainen s'avond om 18:00 tm 19:00 en de jongens trainen vanaf 19:15 tm 21:45. Ik heb net doorgekregen dat wij minder hoeven te sporten aangezien we blijkbaar niet zo sterk zijn als de jongens. En bovendien als 1 van jullie niet komt volgt er consequenties.' zeg ik kijkend naar de jongens. 'Precies en meiden, als we klaar zijn kunnen jullie als je wilt naar de training van de jongens kijken. Dat is  in de speciale grote zaal honderd meter verderop waar wij ook onze training hebben.'

'En nu mogen jullie weer aan trainen. Veel succes' zegt de luna.

Wij gingen verder met onze training. Zo gezegd zo gedaan.

[Tijdsprong s'avonds]

Ik zit op mijn kamer me een beetje te vervelen.

Je kan de attributen voor de meiden en de jongens regelen.

~ Volgens mij hebben we al attributen. We gebruiken gewoon die ene speciale sportzaal. Daar hebben ze genoeg attributen staan. Maar voor de jongens moet ik helaas tapschoenen halen~

Vergeet de tutu niet Louise

~Je weet dat jongens die mee doen met ballet gewoon een legging dragen. ~

Een tutu is beter

~Alexis... Waar denk jij waar ik paar honderd tutu's moet vandaan halen?~

Simpel, je moet naar de winkels hier gaan. Zeg dat het nodig is voor de training en voilà je hebt de tutu's

~Alsof ze überhaupt paar honderd tutu's hebben~

Hmmmm.... Nou ze regelen dan maar wat. Het is ten slotte een training voor de oorlog

~ Ja ballettraining en tapdansen~ midlinkte ik sarcastisch

Voor hun balans en lenigheid die ze duidelijk niet hebben

~ Ja en de tapschoenen? Hoe moet ik die regelen?~

Dat kan makkelijk worden geregeld. Wat ik net ook eerder zei. Ik weet precies al welke tutu's de jongens moeten dragen. Natuurlijk krijgen onze geliefde mate *KUCHKUCH* de mooiste tutu

~ Laat me raden je wilt Aiden een roze tutu met veel glitters geven?~

Je kent me te goed.... Maar goed omdat Jake ons de meiden vind dat we niet sterker zijn dan de jongens. Heb ik al een geweldige outfit voor hem in gedachten.

~ Ik wil het niet eens weten......~

Voor Jake geven we een lichtblauwe tutu. Voor Hunter een zwarte.

~ En de paar honderd andere?~

Juist ja, jij moet toch die tutu's voor hun regelen en betalen.. Geef hun anders een basic.

~ Bedoel je dat ik voor Aiden, Jake en Hunter zo'n professionele tutu moet kopen? Denk je serieus dat je ze hier kan halen? En btw hoe krijg ik ze voor overmorgen alle paar honderd tutu's hier? En denk je echt dat ze dat gaan dragen?~

Come one je kan het. Jij bent Louise, jij kan het onmogelijke van het onmogelijke

~ Okay okay, goed dat ik in die tijd toen hier niet zat op straat optrede~

Ik sloot de midlink met Alexis af en zocht op de laptop (die in mijn kamer lag. Ik heb inmiddels een nieuwe bed en wat meubels) naar professionele tutu's en de basis tutu's. Ja dit is echt vaag... Ik mag dit blijkbaar alles gaan regelen aangezien de jongens dat niet van plan zijn. Ze kunnen niet aan hun balletlessen ontkomen. Ik denk dat ik tapdansen van hun schema afhaal. Dan kan ik 2 en een halve uur genieten van hun balletkunsten.

Nadat ik geen proffesionele tutu's kon vinden werd ik min of meer pissig. Maar het goede is wel dat ik wel paar honderd basic tutu's heb besteld. Ze komen morgen ochtend om 7:30 aan, normaal over een weekje of 2. Maar omdat ik er 350 bestelde kreeg ik het morgen. Ze zijn allemaal zwart. Gelukkig hoefde ik maar 75% te betalen. Het kostte me uiteindelijk 8750 euro. Ik kon dat betalen aangezien toen ik hier nog niet was min of meer vaak op straat optrad om aan geld te komen. Ik werd soort van famous.

Maar goed morgen komen die tutu's aan. Ik pak mijn telefoon en app Kelly

(Kelly is K, louise is L)

L: Heey, ik heb je hulp dringend nodig

K: Heeii vertel

L: Je weet dat de jongens balletlessen krijgen? Ik heb besloten om tapdansen van hun schema eraf te halen. Zodat hun meer tijd hebben om dat ballet gebeuren te doen. Ik heb al 350 zwarte eenvoudige ballerina outfits besteld voor de jongens. Die ik morgen binnen krijg. Maar ik heb helaas nog geen speciale outfits kunnen vinden voor Aiden, Jake en Hunter.

K: Omg hoe kom je aan al dat geld voor die 350 tutu's????

L: Ik ben min of meer straatartiest. Maar kan je helpen?

K: Tuurlijk kan ik helpen. Mijn tante kan ons helpen. Zij ontwerpt graag kleren. Mijn tante woont hier in deze pack. Zij kan wel wat mooie speciale pakjes voor hun maken. Ze maakt echt de mooiste kleren.

L: Okay thnx

K: Zullen we het nu gaan regelen? Dan zijn ze vast morgen klaar, hoop ik.

L: Ja ik ben over een minuutje voor de pakhuis.

K: Ik zie je zo

L: Tot zo

Nadat ik naar buiten ben gelopen zag ik Kelly tegen een paal aangeleund. "Hey gaan we?' zegt Kelly opgewekt als ze me ziet. 'Ja is goed'

We lopen al zo'n 25 minuten. Als we een klein huisje tegenkomen loopt Kelly naar het huisje. Ze klopt op de deur en wacht geduldig. Na een minuut komt wen vrouw de deur openen. Ze glimlacht gelijk als ze Kelly ziet. 'Hoii tante' 'Hey Kelly' begroet haar tante haar. 'Tante dit is Louise, de toekomstige luna van onze pack en The Missing Wolf' 'Aangenaam kennis te maken Louise. Ik ben Mandy' 'Ook aangenaam kennis te maken mevrouw' ' 'Noem me alsjeblieft je of Mandy. Anders voel ik me zo oud' 'Ja mevr- Mandy' Waaraan heb ik deze bezoek aan te danken?' Zegt ze glimlachend. 'We hebben uw hulp nodig. Kut u alstublieft 3 tutu's maken? Echt van die speciale?' zeg ik. 'Ja is goed wat voor maat en welke kleuren heb je in gedachten?' zegt Mandy. 'Ehmm nou ik weet diegene hun maat niet maar eentje met glitter en roze. De tweede een lichtblauwe en de andere een mooie zwarte.' 'Okay dat word geen probleem, ik kan zo'n strechbare tutu (klinkt echt raar) maken. Dan passen ze er wel in.' Zegt ze vrolijk.

Nadat we uitgesproken waren liep ik alleen terug naar het packhuis. Kelly is bij haar tante gebleven. Aangekomen bij het packhuis liep ik naar mijn kamer en ging ik mijn tandenpoetsen, omkleden en dat soort dingen. Daarna ging ik slapen.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu