Hoofdstuk 38

2.3K 95 3
                                    

Hoofdstuk 38

Pov. Louise

Ik kijk uit het raam van het kantoor. Rosella, lucy en ik hebben een gesprek met de alpha, luna, bèta, gamma en hun zonen van The Moonlight. Het ging als volgt. Onze plannen over onze aanval was plan A. We hadden vandaag plan B besproken. Het was meer dat we in een grote groep gingen vechten. Het magische boek helpt niet bepaald mee. Ik weet inmiddels ook dat er geen leuke toekomst voor me te verwachten staat. Naast het aanvalsplannen hadden we ook over het magische boek besproken. We moesten de toekomst hoe dan ook tegenhouden. De alpha gaf mij het magische boek. Ik mocht ermee doen wat ik wou. Het eerste wat in me opkwam was het boek vernietigen.

Ik vertrouw het boek niet echt. We laten toch niet door een boek onze toekomst voorspellen? De toekomst kan je niet voorspellen. Het zijn de gevolgen wat er in de verleden zijn gebeurd. Ten slotte als het magische boek in verkeerde handen valt gaan we er zo aan. Ze kunnen zo zien wat wel een handige optie is en wat niet. En het helpt niet dat er alleen slechte dingen erin staan. Zoals dat mijn oom Alex White sowieso dood gaat. Wat is dat nou voor toekomst? We kunnen dit makkelijk tegenhouden.

'Weet je het zeker dat je een oplossing gaat vinden?' Vraagt de luna. 'Ja ik weet het zeker. Wij hoeven niet het magische boek volgen. Wij volgen onze eigen wil. Het boek mag zeggen wat hij wil, maar wij zijn kunnen onze toekomst veranderen.' Bevestig ik.

'We vertrouwen je erop.' De alpha overhandigt mij het magische boek. Ik pak het beet en leg het op mijn schoot.

'Wanneer gaan we aanvallen?' Vraagt Lucy. De alpha kijkt ons aan met een bevestige blik. 'Overmorgen vroeg in de ochtend. Iedereen staat om 4 uur s'morgens klaar.'

Iedereen knikt. 'We zullen tot onze uiterste vechten tot onze einde.' Zegt de luna. 'Ja dat doen we.'

=

'Overmorgen om 4 uur s'ochtends moeten jullie hier verzamelen met jullie uitrustingen. We gaan The Black Blood Clan aanvallen. Iedereen weet inmiddels in welke groep hij of zij hoort. Als het goed is hebben jullie een brief gekregen. Ik verwacht dat jullie vechten met jullie uitsterte inzet. We kunnen dit en dat laten we ook zien. We zullen vechten tot onze einde.' De alpha kijkt iedereen aan vanaf de podium op de grote plein voor de packhuis. Iedereen begint te juichen.

Iedereen vertrekt weer naar huis. Ik loop richting de packhuis. We lopen de kngang van de packhuis binnen. Kelly, Rosella, Lucy en ik lopen naar boven naar mijn kamer. Ik open de deur met mijn sleutel en laat de meiden naar binnen gaan. Kelly en Rosella nestellen zich op mijn bed. Lucy gaat gelijk op een rieten stoel zitten en ik op mijn zwarte bureaustoel.

'Ehm.. Hebben jullie zin in overmorgen?' Mompelt Kelly. 'Ja hoor.' Zegt Rosella met weinig enthousiasme. 'Dit gaat echt zwaar worden. Het kans is zo groot dat we dit verliezen laat staan overleven.' Zucht Kelly. Ik pulk aan mijn nagel en kijk op. 'We kunnen dit wel. We doen dit voor de The Moonlight en de toekomst. We gaan vechten voor onze vrijheid. Daarna kunnen we ons concentreren op onze eigen zaken. Althans als we nog leven.'

'Juist ja. En nu gaan we aan positieve dingen denken.' Lucy kijkt ons aanmoedigt aan. Haar ogen twinkelen helemaal van het enthousiasme. 'Zoals wat?' Zegt Rosella. 'Zoals jouw bruiloft.' Grijst Lucy. 'Oh god nee. Kap daar mee. We gaan niet trouwen.' 'Jawel mevrouw Jackson! Waarom draag je anders een verlovingsring?' Lucy kijkt Rosella met een grotere grijns dan een clown. Rosella rolt met haar ogen en geeft cizelf een klap tegen haar voorhoofd.

'Het was een cadeau. Als in een soort verassing.' Rosella schudt met haar hoofd.

'Ja en zometeen geef je een verassings bruiloft of niet soms Jackson?' Grijns ik. 'Ho wacht eens! Ik volg dit niet eens. Wie gaat trouwen? Wat is hier aan de hand. Heb ik zoveel dingen gemist?' Kelly kijkt ons vragend aan. 'Rosella jij krijgt het eer om alles over jouw romantische date te vertellen van eergisteren.' Grinnik ik.

Rosella gooit een kussen naar me toe. Ik zag het niet optijd aankomen en het kussen kwam daardoor recht in mijn gezicht. 'En bedankt Rose.' Mompel ik. 'No problem.' 'Vertel eens over je date.' Zegt Kelly niewsgierig. 'Uh ja. Ik had eergisteren in de avond een date met mijn mate. We hadden een leuke avond. Alleen die 2 idioten hadden ons blijkbaar gestalkt zonder dat we dat wisten.' Geeft Rosella toe. 'Hé wij zijn geen idioten.' Ik gooi het kussen recht in haar gezicht. Hehe nu staan we quite.

'Juist ja en kan je niet meer vertellen kver je avond?' Lucy wiebelt met haar wenkbrauwen en grijnst naar Rosella. 'We hebben gesprek gehad, gegeten, gedronken en geademt.' 'Verder niks?'

Rosella begint langzaam een tomatenhoofd te krijgen. Ze houd haar handen op haar wangen om haar wangen te blussen. Het helpt overduidelijk niet. Rosella kijkt weer op met een rood hoofd. 'Wat hebben jullie allebei allemaal gezien? Jullie hebben toch niet onze hele date gestalkt?' Rosella trekt een wenkbrauw op. 'Nee we kwamen jullie toevallig tegen toen we langs het restaurant liepen. We hadden niet jullie hele date gestalkt.' Zeg ik. 'Dat klopt.' Zegt Lucy en geeft een bevestigde blik. 'Jullie zijn zeker tot het einde gebleven?' Mompelt Rosella. 'Uhm ja?' Zeg ik voorzichtig. 'Ongelofelijk. Kan dit nog genãnter?' Lucy en ik zeggen beide niks. Lucy kijkt met een vaste blik naar het raam. Rosella kijkt ons beide aan. Althnas zij kijkt mij aan. Lucy zit nu naar buiten te staren terwijl ze aan haar frunnikt. 'Luus.. Moet je niet iets vertellen?' Rosella kijkt richting Lucy. Lucy kijkt weer naar ons met een nonchalante blik. 'Wat moet ik vertellen?' 'Luus ik weet als je iets achter houdt dat je dan uit het raam kijkt of dat je aan je haar frunnikt. En je deed dat daarnet beide. Vertel het nou maar.' 'Er is niks.' 'Zeker?' 'Zeker.' 'Hmm dus geen geheim voor mij of voor ons? Je hoeft voor ons geen geheimen te hebben. Of voor mij en Kelly aangezien Louise dit blijkbaar ook weet.' Zegt ze. 'Hoe kan Louise dat dan weten?' 'Ze kijkt met een oh-daar-heeft-Lucy-over-blik. En nu heb je het toch soort van bekent. Ik beloof niet boos te worden als je het verteld.' Gaat Rosella verder. 'Uhm okay. Ik heb misschien jullie date gefilmd.'

Kelly probeert haar lach in te houden door haar hand voor haar mond te houden. Rosella kijkt Lucy aan. 'Dat had ik wel van je verwacht.' Lacht ze. 'Wacht vind je dat niet erg?' 'Nee maar doe dat alsjeblieft nooit meer. Anders ga ik jouw date ook filmen in de toekomst.' 'Is goed. Oh en trouwens zijn jullie een stel? Dat lijkt me best waarschijnlijk aangezien jullie elkaar hadden gekust en Jake je een ring gaf.'

=

Jeey The Missing Wolf staat #3 in weerwolf

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jeey The Missing Wolf staat #3 in weerwolf.

Vrijdag komt er een nieuwe hoofdstuk online.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu