Aiden's Pov. (Uit You Again - 3)
'Lieverd. Je moet ooit de waarheid aan haar ouders vertellen.' Zucht mijn moeder. Ze vindt dat ik eerlijk moet zijn tegenover de ouders van Louise, mijn ex-mate.
Ik weet dat ik het had moeten vertellen, maar het is al te laat. We zijn inmiddels ongeveer 3 jaar verder. In de drie jaar heb ik een villa gekregen.
Ik woon daar sinds ik mijn schooldiploma geb gehaald. Kate is vorig jaar bij mij ingetrokken.
'Mam...'
'Aiden. Het gaat toch ooit uitkomen. Vroeg of laat verteld iemand het aan hun. Bovendien komt Louise, ik bedoel Allison elk moment aan.' Ze kijkt me waarschuwend aan.
Ik zucht diep.
Ze heeft groot gelijk. Het punt is dat ik de ballen er niet voor heb om oog in oog te staan met haar ouders. Jennifer is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het gaat haar diep kwetsen.
Maar je hebt ook de vader van Louise. Louise? Het is hoe je haar wilt noemen. Allison is haar wettelijke naam. Zijn karakter lijkt erg veel op die van Louise.
Het gaat niet goed uitpakken, als ik aankom met dat ik haar ex-mate ben.
'Ik weet het. Ik heb bijna 3 jaar een relatie met Kate. Ik hou zielsveel van haar.'
Op 15 mei zijn we 3 jaar samen. Dat is op Louise's verjaardag.
'Als je het zelf in gelooft.'
-
'What the hell? Één van haar is al te veel, maar twee?' Krijst Kate. Geïrriteerd ploft ze zich neer op een zetel. Hunter rolt naast mij met zijn ogen.
'Ja en?' Jill keurt Kate geen blik waardig.
'Er zijn 2 monsters hier! Hoe kan je zulke monsters creëren? Ik bedoel Jennifer en Lucas White zijn fantastische mensen, maar hun kinderen? Ze hebben geen eens een relatie! Hoe triest.'
Hunter en Jill kijken elkaar aan. Rosella staat op en loopt zonder iets te zeggen weg.
'Hoe zou dat nou komen?' Snauwt Jill naar haar.
'Vrede op aarde jongens. We moeten nu echt naar beneden.'En zo liepen we naar beneden. Het is de drukste van de jewelste. Na de vele traptreden sta ik eindelijk beneden.
Jill, Hunter en Jake staan voor een paar meisjes. 2 blondines en een brunette.
Zelfverzekerd loopt Kate naar een blonde meisje toe met een neuspiercing. Ze steekt haar hand uit naar het zusje van Louise. 'Kate Williams. Luna van The Moonlight. Welkom.'
'Jade White. Zusje van de alpha van The Silver Moon.' Spreekt Jade langzaam en toonloos uit. Ze neemt Kate's hand aan, maar laat het snel weer los.
Van een redelijk afstand kijk ik toe hoe Kate op Lucy afstapt. Lucy heeft een licht-geïrriteerde blik.
'Thanks Jade. Alleen ik betwijfel of er wel genoeg doekjes zijn. Fluistert Lucy.
'Wat is er niet genoeg?' Vraag ik. Lucy spreekt toonloos het woord 'klootzak' uit.
Jade scant mijn gezicht af. 'Jade White van The Silver Moon.' Stelt ze zichzelf voor. 'Aiden Williams. Alpha van The Moonlight. Jij bent toch het zusje van d alpha?'
Nadat ik mijn naam uitsprak keek ze mij arrogant aan. 'Als jij het al weer slimmerik. Waarom vraag je het dan?' Desondanks steekt ze met tegenzin haar hand uit. Ik neem haar hand aan en laat het al snel weer los.
Innerlijk lijkt ze veel op Louise
Ik loop naar Lucy toe. 'Aiden Williams. Alpha van The Moonlight. Ik steek mijn hand uit naar Lucy. Aandacht bestudeert ze mijn hand. Mompelend neemt ze mijn hand aan.
Een grote neppe glimlach kleeft op haar gezicht. 'Gamma van The Silver Moon.' Heel snel laat ze mijn hand lost. En haalt een pakje uit haar broekzak.
Ik verplaats mezelf een paar passen. Mijn ogen onmoeten 2 paar helder blauwe ogen. Geen tintje grijs of groen, maar alleen puur blauw.
Ik steek voorzichtig mijn hand uit. Ze neemt mijn hand niet aan.
'Allison White. Alpha van The Silver Moon.' Spreekt ze ijskoud uit. Ik slik.
'Waarom doe je zo?' Vraag ik. Wat geen logische vraag is.
'Hoe bedoel je?'
'Herken je me niet meer?'
'Het is niet dat ik he herken. Ik wil je alleen niet meer herkennen.'
'Waarom?'
Waarom? Waarom?
'Ik heb alles de laatste jaren mooi opgebouwd. En dat laat ik niet verpesten door jou.'
'Alsof je alles mooi heb opgebouwd Louise.'
Haar naam (Louise) betekent beroemde krijgster. Allison betekent weer nobel en vriendelijk.
'Louise is voor vrienden en familie. Het is Allison voor jou.
_______________
A/N
Fact die ik nu bedenk: Kate is 2 maanden ouder dan Aiden.Volgende hoofdstuk: maandag!
Woehoe.
Copyright:)JAJAJAJA
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Про оборотнейThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...