Hoofdstuk 9

4K 162 26
                                    

Hoofstuk 9.

Pov. Louise

(Tijdsprong van een uur)

*Klopklop* 'Ik kom al' Ik loop naar de deur en gooide de deur open. Ik zag hem daar voor de deur staan. 'Hey, kom we moeten nu gaan' en hij loopt rustig weg zonder nog een woord te zeggen. We lopen naar de vergaderzaal waar ik eerder zat met Hunter. Hij klopte de deur en opende hem.

'Louise je mag daar gaan zitten' De alpha wijst naar een lege witte stoel. Ik ga daarop zitten en kijk in de zaal rond. Nou blijkbaar zijn er ook andere mensen zoals Aiden en Hunter. De jongen met zwarte haar en blauwe ogen de me net hier heen had gebracht ging naast Aiden zitten.

'Okay nu we compleet zijn, moeten we nu gauw aan de slag. De vampiers gaan binnenkort aanvallen dus moet iedereen nu gaan trainen elke dag. De beveiliging word verdriedubbeld.. Aiden, Jake en Hunter vertellen jullie maar verder aangezien jullie de vergadering hebben georganiseerd' O hij heet blijkbaar Jake en niet Jack, mijn fout.

' Ik, Jake en Hunter hebben een boek gevonden over de vampiers. We hebben ontdekt dat het een magische boek is. Er komt soms nieuwe teksten uit het niets bij of er verdwijnen teksten. We lazen ook helaas in een nieuwe stukje dat Levi, de vampierenkoning een geheime wapen heeft om ons uit de weg te ruimen. Maar we weten niet wat zijn geheime wapen is.' zei Aiden. ' We hebben ook ontdekt dat hij achter de ontvoering van Louise zat. Nou dat wist iedereen al eigenlijk. Hij zou haar eerst als wapen gebruiken tegen ons. Maar aangezien hij bang was dat ze niet zou luisteren door haar innerlijke wolf, liet hij haar ontvoeren en vermoorden. Dat is dus soort van mislukt. De vampiers verloorden Louise en ze vonden haar gelukkig niet meer terug' zei Hunter. 'We houden die boek ene boek in de gaten om te kijken of er wat nuttelijke informatie tevoorschijn komt. Verder hebben we ook de helderziende ingelicht over de boek. Omdat hij misschien daar meer verstand over heeft'

Er is dus een of ander magische boek. Eng.

'Iedereen moet nu gaan trainen voor het gevecht. Helaas ben ik bang dat er een kans is dat dit de 16e vampierenoorlog word. Aangezien Koning Levi een grote rijk en bondgenoten heeft. We moeten spionnen sturen naar The Blackblood. In onze pack wonen er een kleine aantal vampieren. Dat jullie het weten, de vampieren zijn mates van een aantal weerwolven uit onze roedel.' zei alpha Daniël.

'Ik en Jason hebben al een schema gemaakt voor de trainingen en de beveilingsindeling. Het is nog niet officieel tenzij u daarmee mee eens bent Daniël.' zei de bèta.

'Mooi dat komt goed uit Ethan, we moeten nu snel aan de slag. Jake, Hunter, Aiden en Louise jullie leiden de trainingen van 12:00 tot ten met 15:00. Jullie trainen iedereen tm 20. Wij doen de trainingen van 16:00 tm 19:00. Wij trainen iedereen oven de 21.' De alpha kijkt in de zaal en gaat verder. 'Maar wij trainen om 8:00 tm 11:00. Elke dag zijn de trainingen even lang. Iedereen traint in de grote sportzaal een paar gebouwen verderop.'

Na de vergadering van zo'n 2 uur liepen we de zaal eruit. Ik loop terug naar mijn kamer en gooit de deur zowat open. Ik plof op mijn bed neer en pak de afstandbediening van de tv en zet hem aan. Er is niks interessant op tv en dus zet ik hem weer uit. *zucht*

~ Alexis, zal ik Aiden en de anderen om die boek vragen?~

Waarvoor wil je die boek?

~ Misschien staat er in de magische wat over mij. Aangezien Levi mij eerst als wapen wou gebruiken~

Ja, je weet al wat over jezelf. Je kan de 4 elementen sturen en je bent sterker en sneller dan een gemiddelde alpha.

~ Ja maar alsnog er kan ook nog andere gaves zijn~

Is goed, ik midlink Stefan even.

Alexis verbreekt de midlink met mij. Nog geen minuut later midlink ze me weer.

Heeii, ik ben terug. Ik heb net Stefan gesproken en die zei dat Aiden zo komt.

~Mooi dan hoef ik niet naar hem toe te lopen~

*Klopklop* Ik verbreek snel de midlink met Alexis. 'Binnen' 'Hey Louise je wou deze boek?' 'Ja' Aiden loopt naar mij toe en komt naast me zitten. Hij geeft de magische boek en kijkt me aan. 'Waarvoor had je die boek nou nodig?' 'Om te kijken of er iets meer schuil zit over mij? Aangezien levi me als een geheime wapen wou gebruiken?' 'Ja okay'

Ik maak de boek open en blader wat door de boek. Ik stop op een bladzijde met 2 vrouwen, ze zien er slecht aan toe. Ik kijk beter en zie dat er een me bekend voor komt. 'Vanessa...' Aiden trekt een wenkbrauw omhoog. 'Dat is die rogue die me heeft opgevoed. Zijn mond vormt een o. Ik kijk naar de andere vrouw met lang blond haar en bruine ogen. Ze zit net als Vanessa met kettingen vast aan de muur. Waarom zijn ze gevangen en waar? 'Aiden... Denkt je dat hun gevangen zitten in de kerker van die vampier?' Hij kijkt aandachtig naar de afbeelding. 'Het zou best logisch zijn. Maar staat er iets bij waarom ze gevangen zijn?' 'Nee enkel allen de afbeelding' Hij pakt de boek van me af en kijkt naar de vrouwen. 'Is die vrouw met donkerbruine haar Vanessa?' 'Ja hoezo?' '

'Niks.' 'Okay?' zei ik. Aiden staart nu naar de vrouw met lang blond haar en dan naar mij. 'Aiden wil je niet zo staren?' zei ik rollend met mijn ogen. Hij zegt niks en kijkt weer naar de blonde vrouw. '*zucht* Waarom staar je zo?' 'Die vrouw lijkt best veel op jouw. Volgens mij is ze jouw moeder'

Wacht zei hij nou dat die vrouw misschien mijn moeder is? 'Mijn moeder heette toch Jennifer?' 'Ja' 'Hebben jullie toevallig een foto van der?' 'Dat moeten we kijken in de packboek' Hij staat op en loopt naar de deur. 'Loop je nog mee of hoe zit dat?' ik loop naar de deur en volgt Aiden naar de kantoor van zijn vader. Hij pakt een sleutel uit zijn zak en opent het kantoor. Ik blijf buiten wachten aangezien hij weet waar dat boek ligt. 'Ik heb de parkboek gevonden' hij grijnst en gooit de boek open. Ik doe de deur achter me dicht. Aiden bladert een tijdje in het boek totdat hij haar vind. 'Ja, dat is die vrouw en dat is je vader' Ik kijk naar de foto van een man met bruin haar en blauwe ogen. 'Hij is ook weg hè?' 'Ja het kan zijn dat hij ook in de kerker zit van Levi.' ik pak de boek en kijk naar wat teksten. Er staat ook in dat ze me kregen op 15 mei 1998 en dat ik waarschijnlijk dood ben. De deur word open gegooid en dan hoor ik een vreselijke stem. 'Hier ben je dus'

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu