Hoofdstuk 43

1.9K 92 64
                                    

Hoofdstuk 43

Pov.Louise

Een trots gevoel en opluchting overspoeld me. Ik ben eindelijk van hem af. Eindelijk na al die maanden. Er is geen mateband meer. Ik heb nu niks meer met hem te maken. Voor eens en voor altijd. Dit moet gevierd worden.

Ik kijk Aiden zo onschuldig mogelijk aan. Nu ik denk, ik ben ook onschuldig. Ik respecteer de keuzes van de maangodin. Je moet ze aanvaarden of niet. Nou mooi niet dat ik die ezel ga aanvaarden als mijn mate. Over mijn lijk. Ik wil liever een extreem langzame dood beleven. Hij is degene die mij zomaar zonder reden haatte. Maar dat is niet mijn probleem meer. Vooral niet het zwangerschap van Kate. Het boeit me geen ene reet over dat kind. Waarschijnlijk gaat hij of zij een typische Amerikaanse naam krijgen.

Er flits een blik door hem heen, maar zo snel dat het kwam is het weer weg. Okay wat was dat?

Aiden zet een arrogante blik op. 'Ja en? Moet ik nu janken.' Lacht hij sarcastisch. 'Als je wilt janken, ga je gang.' Zeg ik zo vriendelijk mogelijk. 'Niemand die je vreemd aankijkt.' Ga ik verder.

'Mwua, ik heb betere dingen te doen.' Hij pakt een fles wijn en neemt een slok van het flesje. Aw.. ik heb echt te doen met het flesje wijn. Hij is helemaal betast door hem. We gaan je missen Wijn. Rust in vrede mijn vriend.

'Betast mijn wijn niet.' Mompelt Lucy. Aiden negeert haar en neemt een flinke slok van Lucy's wijn. 'Gebruik eens een glas. Je weet wel, als in een beker.' Mompelt ze verder. Aiden drinkt het hele fles voor haar neus leeg. Chique hoor.

Kate probeert zijn aandacht te trekken door aan zijn arm te trekken. Waarschijnlijk omdat ze een beetje aangestaard voelt. Het is geen gevoel van dat iedereen haar aanbidt. Nee sterker nog het is een negatieve gestaar zo van: Ga dood en kom nooit meer terug. Aiden negeert haar en pakt een random fles wijn. Hij maakt het wijn open met een kurkertrekker. Als het dop eraf ligt drinkt hij het hele fles leeg.

Wat wilt die gozer? Het etentje verpesten? Ik stap op hem af en jat het wijn uit zijn handen. 'Dit is niet voor jouw.' Snauw ik naar Aiden. 'Dus so what? Deze wijn komt wel uit het wijnkelder van mijn pack.'

'Aiden, laten we gaan.' Kate draait haar lokje zwarte haar om haar vinger. Ze probeert verleidelijk te kijken naar hem. Veel succes met oefenen girl, je lijkt op een varken met ernstige darmproblemen. Alleen varkens kunnen nog schattig zijn en dat is zij niet. Het is best gemeen van me om schattige varkens met haar te vergelijken. Varkens hebben ook gevoelens, alleen Kate niet. Aiden knikt naar haar dat het goed is.

Aiden slaat zijn arm om Kate heen. 'We moesten maar eens gaan.' Zegt hij. 'Dat werd eens tijd.' Mompel ik. Aiden kijkt me kwaad aan. Aiden pakt het wijn uit mijn handen en loopt vervolgens weg met Kate. 

'Ugh, ze hebben onze avond verpest.' Lucy kijkt chagrijnig naar de deur als Aiden en Kate de keuken verlaten. 'Bekijk van het positieve kant... het... eh...-' 'Er is niks positiefs.' Lucy onderbreekt me met een zucht. 'Ja, maar ik ben wel van hem verlost.' Grijns ik.

=

Mijn wekker gaat om 5 uur s'morgens af. Jeey dit word een leuke dag. Het aanval kan ook weken duren. Daar heb ik niet over nagedacht.

Ik kleed me gauw om. Als ik me snel heb omgekleed ren ik naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en was mijn gezicht. Ik ga toch niet douchen. Waarom zou ik gaan douchen als je smerig gaat worden? Ew allemaal bloed en aarde op je kleren. Ieuww. Als ik klaar ben loop ik mijn kamer uit.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu