Hoofdstuk 46
Pov. Louise
Ze kijken me met grote ogen aan. 'O my god niet te geloven.' Kate kijkt me ongelovig aan. 'Ja ik kan ook niet geloven dat je in groep B zit.' Zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Kate rolt ook met haar ogen.
Mensen kijken me nog steeds met grote ogen aan. En sommige kijken me zelfs bang aan. Heb ik soms iets op mijn shirt? Ik kijk omlaag naar mijn shirt. Nope er niets te zien. Waarom kijken ze me dan zo eng aan?
'O my god, je ontwikkelt je alpha-stem.' Lucy kijkt me helemaal enthousiast aan. 'Mijn watte?' 'Je alpha-stem oftewel je alpha-toon idioot.' 'Ow, dus dat was dat ene rare stem ding.' 'Ja en raar is het niet.' 'Okay.' Reageer ik. Ik draai me om naar de rest. 'Okay laten we nu maar gaan. We lopen een beetje achter op het schema. We moeten groep A en C niet laten zitten. Dit is teamwork guys.' Zeg ik tegen 1009 wolven.' Iedereen knikt naar me. 'En jullie 8! Misdraag je niet. Je zit niets voor niets in groep B.' De 8 wolven knikken naar me en lopen naar een boom om zich om te kleden. Nou, ze krijgen kleding aangezien die van hun kapotgescheurd zijn. Toen ze in hun wolvenvorm veranderden. Sukkels.
Als ze omgekleed zijn in een minuut vertrekken we rechtstreeks naar het kasteel van Levi. En dat gaat nog een tijdje duren. Hoezo regelden ze geen bus of trein? Desnoods een privé trein. Hunter houdt een oogje op de jongens. Jill loopt naast haar broer.
Het lijkt me wel leuk om een broer of broertje te hebben. Okay misschien weer niet. Maar ja, dat kan je eenmaal zelf niet bepalen.
Overal hoor je gefluit van vogels. Hier en daar zie je wat eekhoorns en konijnen. Heel soms zie je een hert. Nee, niemand viel de herten aan. We hebben betere dingen te doen. En "menseneten" is heerlijker dan rauw vlees. Okay in wolvenvorm is rauw vlees heerlijk, maar dat is niet in mensenvorm.
Geloof me je wilt geen rauw vlees eten in mensenvorm.
In mensenvorm is rauw vlees echt ranzing. Laat maar dat weet iedereen. Hoop ik. Dan kan je niet van iedereen zeggen. *Kuch* Kate Jennison. *Kuch*
Lucy komt naast me wandelen. 'En hoe bevoelt je jouw alpha-toon? Geweldig of niet?' Ze kijkt me glimlachend aan. 'Ja alleen hoe gaat het later met het pack?' 'Jij leid en Rosella en ik zijn je 2e en 3e in lijn. Ow wacht Rose gaat waarschijnlijk na deze oorlog naar The Moonlight verhuizen. Ow fuck, we moeten een nieuse bèta vinden. Ze gaat echt weg. Nee dit gaat moeilijk worden. En ten slotte je bent niet opgeleid tot alpha en dat moet nog snel gebeuren ook. Je bent ook de enigste van de alpha familie die nog The Silver Moon kan leiden.' Lucy raakt in paniek. 'Het komt goed. We vinden snel iemand die de bèta taken kan overnemen. Ik studeer voor mijn alpha-taken. Jij doet jouw eigen taken.' Probeer ik jaar gerust stellen.
'Ja maar we staan wel met z'n tweeën alleen voor.' Zucht ze diep. 'Niet persé. We moeten mijn oom zien te redden, ook al is het kans 100% dat hij het niet overleefd. We moeten mijn ouders bevrijden, Vanessa en eigenlijk alle gevangenen. We kunnen daarna als het mogelijk is mijn ouders, mijn oom om hulp vragen.' Ik probeer overtuigend te klinken.
Lucy knikt naar me als teken dat ze er mee eens is.
=
We zijn al een tijdje verder. We staan achter een belachelijk grote heuvel in de buurt van Levi's kasteel. Groep A bevinden zich een eindje verderop bij een meer. Groep C heeft zich ook verzameld bij een meer. De gebieden bij meren en de heuvel zijn bebost. De vampieren kunnen ons hoogswaarschijnlijk niet zien.
We moeten hier blijven totdat de bèta van The Moonlight het signaal geeft. Hij zou blauwe lichtkogels afvuren. Groep X mag pas 10 minunten later vertrekken dan de andere groepen. Groep A gaat waarschijnlijk vooral in wolvenvorm vechten. In groep C is het verdeeld. En Jake's, Hunters en nog iemand hun groep, gaan ook vooral in wolvenvorm aanvallen.
Je zou denken dat 3000 wolven best weinig is. Dat klopt, maar de wolven die in de groep vechten zijn de beste vechters van de packs. Ondanks dat, hebben we ook andere voordelen. De vampieren weten dat ze moeten vechten op het front. Althans dat vermoeden we. Levi weet dat hij gaat winnen en laat waarschijnlijk zijn kasteel lichtbewaakt achter.
Lichtbewaakt is voor hem iets van 1000 vampieren. Dat is inderdaad lichtbewaakt. Goed voor ons. En nu hopen dat hij geen sterke bewakers heeft achtergelaten. Vast niet.
Ik sta naast Kelly te wachten op het afgesproken signaal. En daarna moeten wij, groep X, 10 minuten lang wachten. Groep A en V heeft de 3 tanks.
Ik weet niet waarom Jake's groep enzo geen tanks heeft, maar ja dat is zo eenmaal afgesproken. Dit is echt raar. We gaan een kasteel aanvallen met 3 tanks. Met die tanks kan je vanpieren overheen rijden, aanrijden, dingen afvuren in hun gezichten, hun omver rijden. Okay veel aanrijden dus.
'Fuck, dat kasteel is te highteck. Dit is echt erg. Wat heeft die gast? Is hij soms geabsordeerd door The Hunger Games? Dit is geen kasteel. We zijn er in geluist.' Roept Lucy histerisch. 'Gast wees stil.' Aiden werpt haar een dodelijk blik toe. 'We hadden de kasteel eerder moeten observeren! Wat heeft het nu voor nut?'Schreeuwt ze naar hem.
'Ze heeft gelijk.' Ik kijk hun aan. 'Dit is niet volgens het plan. Wij zijn inderdaad ingeluist.' Ga ik verder.
'Jaja, jullie mensen van The Silver Moon zijn altijd weirdo's geweest. Jullie vinden een teenslipper al eng. Wie gelooft jullie?' Aiden kijkt ons aan alsof hij beter dan ons is.
Ik rol met mijn ogen. 'Overdrijf niet zo. Ga zelf maar eens kijken. Ik heb het zelf ook gezien. We moeten nu de andere groepen waarschuwen.' Snauw ik naar hem. Hij rolt met zijn ogen en loopt weg. 'Ik heb hun al gewaarschuwd.' Zucht Lucy. 'We zijn verloren.'
'En nu? Dat noem ik geen kasteel. Je heb gelijk. Hij is echt geobsedeerd over The Hunger Games. Wat wilt hij? Dat bewaking is al 15.000 man.' Zucht ik. 'Ja we moeten Aiden erbij halen. Die noob wilt ons niet geloven. Ik wil wel eens weten wat hij gaat doen als hij het zogenaamde kasteel ziet.' 'We kunnen beter Hunter of Jake erbij halen. Zij moeten dit beter zien. Zij zijn nog serieus en volwassen.' 'Dat gaat moeilijk. Jake is al richting groep C en Hunter naar groep A.' 'We hebben dus geen keus.' Zucht ik.
We lopen rechtstreeks naar Aiden. Die sukkel is druk bezig met Kate zoenen. 'O my god. We hebben crisis en dan gaat hij gewoon zoenen. Denkt hij überhaupt wel aan de packs? Echt wat voor alpha is dit?' Lucy kijkt chagrijnig naar het stel.
Ik duw Aiden hard naar voren. Beter gezegt, ik schop hem in zijn rug. Hij draait zich kwaad om.
Ik sla hem zo hard mogelijk in zijn gezicht als hij mij aankijkt. Een luide pets galmt door mijn oren. Geweldig geluid dit. Het grote groep kijkt ons aan.
'Ga nu onmiddelijk dat zogenaamde kasteel bekijken. Wat voor alpha ben jij wel? Het gaat me niks verbazen als The Moonlight door jouw later uit één is gevallen.' Ik geef hem nog een klap in zijn gezicht. Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Wat sta je hier nog? Ga nu!' Snauw ik naar hem met mijn alpha-toon. Tja nu moet ik wel mijn alpha-toon gebruiken, helaas.
Hij loopt weg om het kasteel te bekijken. Ondertussen kijkt Kate me pissig aan. Ik rol met mijn ogen en loop weg. Lucy en ik lopen naar Aiden.
Hij zit het kasteel te obseveren vanuit een struik. Lucy gaat naast hem staan en kijkt hem chagrijnig aan. 'Geloof je het nu Williams?' Snauwt ze naar hem. 'Ja ik geloof jullie.'
'We moeten dit afblazen. We moeten de andere groepen die op het front vechten en de groepen die het pack bewaken waarschuwen. Dit gaat verkeerd aflopen.' Zeg ik. 'Ja en wat hebben we er nu aan? Het is al te laat.' Snauwt Aiden naar me. 'Het is nooit te laat.' Roept Lucy naar hem. 'Inderdaad. Het is nu of nooit.'
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Hombres LoboThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...