Epiloog 1^^

1.6K 61 7
                                    

Epiloog deel 1
Pov. Louise, 24 jaar. (Ca. 3 jaar later.)

'Aiden kan je Avery's luier verschonen?'

Aiden pakt onze paar maanden oude dochter uit de wieg. Ik til Nathan op. Hij is 2 jaar en heeft blonde haren en helder blauwe ogen. Zijn ogen heeft hij van mij geërfd en het haar van mijn moeder.

Zijn jongere zus heeft bruine ogen en bruin haar.

Xavier kijkt van een afstand blij toe. Hij is nu 5 jaar. Xavier was alleen met Nate naar The Moonlight gekomen.

Mijn ouders en mijn schoonouders waren over enthousiast toen ze wisten dat Nathan in mijn buik groeide.

We hadden hem Nathan genoemd, omdat het een mooie naam was. Het was onze intentie niet om hem te vernoemen naar Nate. Al had Nate een heel ander gedachte bij.

Ik kan het nog als de dag van gisteren herinneren.

Mijn bevalling was toen een dag achter de rug. Ik hield Nathan vast en Nate kwam met een veel te trotse blik met zijn paar maanden oude dochter, Olivia, mijn slaapkamer binnen.

Hij gaf Aiden en mij een kado. Hij gaf Nathan een blauwe slabbetje met: Oom Nate is de beste.

En een groene rompertje met: Ik ben vernoemd naar mijn grote voorbeeld, oom Nate!

En een blauwe muts met witte strepen met de tekst: Nathaniel ll

Echt, ik zakte toen door de grond. Zijn ego was zo groot geworden. Hij riep heel de tijd tegen Noah: 'Guess what? Naar wie is het kind vernoemd? Jouw geweldige en veel hottere broer Nathaniel! En lekker niet naar jou bitch.'

Ik laat Nathan op de grond zakken. Op de grond zit de twee-jarige zoon (Grayson) van Rose en Jake met de afstandsbediening te spelen. En de anderhalf-jarige dochter (Claire) van Hunter en Megan rent in haar rompertje door de woonkamer heen.

'Vrijheid.' Roept Claire blij. Ze rent langs mij heen. Nate is op de bank ingesukkeld.

Claire's rokje en T-Shirt liggen op de grond.

Xavier loopt de woonkamer binnen. Claire huppelt op hem af. 'Kan jij mijn schoenen uit doen?' Vraagt ze poeslief aan hem. Xavier kijkt naar Claire's schattige schoenen met strikjes.

'Toen ik net zo oud was als jou, kon ik mijn schoenen zelf uit doen.' Zegt hij als een dertig-jarige man.

Xavier bukt en helpt Claire met haar schoenen uit doen.

In de woonkamer ligt een omver geduwde stoel. Een gesloopte knuffelbeer van Grayson. En Nate's telefoon ligt in de vissenkom van Nathan.

Het is best erg, behalve van Nate's telefoon. Dat is karma.

Nate is de slechtste babysitter ooit.
Gelukkig was zijn dochter en de dochter van Nataly er niet. Anders lag Nate zelfs in de vissenkom, zonder dat hij het door had.

Geloof het of niet maar in de laatste paar jaar was er een enorme baby-boom. Lucy heeft een kind. Justin heeft een kind. Jade en Julian hebben nog geen kind. Jade is wel in verwachting.

Ultimate baby-boom.

'Mammie mag ik een cupcake?' Nathan trekt een pruillipje. 'Had je daarnet geen cupcake gegeten met de rest?'

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu