Pov. Louise
Ik loop als eerste natuurlijk naar mijn kingsize bed. Hij ligt zo comfortabel en de kusses zijn erg zacht. Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak en maakte wat foto's van mijn kamer. Ik kan gewoon niet geloven dat mijn kamer zo groot is. Ik liep naar mijn eigen badkamer. Het was echt groot en de muren waren gewoon van marmer. Ik maakte wat kasten open aangezien dit toch mijn badkamer is. Ik kwam wat handdoeken en washandjes tegen. Ik liep de badkamer uit en ging naar de boekenkast. Er zaten best we wat boeken in. De inkoopkast was echt gigantisch en de tv ook trouwens.
Ja blablabla, wanneer vertel je iets interessants. Ik wil echt naar buiten door de bos rennen
~ Bedankt voor die lieve compliment Alex~
Graag gedaan, zal ik Stefan de wolf van Aiden irriteren?
~ Ja, doe dat maar dan kan ik ondertussen iets nuttigs doen~
Zoals netflix kijken met een berg chips en een stapel chocolade?
~ Zoiets *verbreek de midlink*~
Aangezien ik komende maand vrij ben omdat de strijd van de vampieren aankomen, ga ik nu wat netflix kijken. Ik zette Finding Dory aan en begon te kijken. Toen ik baby Dory zag zwijmelde ik wat weg. Ik vind het wel zielig dat ze haar ouders is verloren. Dat doet me een beetje denken aan Vanessa en de oorlog. Ik zou volgens mij nog wat vertellen over Vanessa. Nou here I go.
Vanessa was 23 toen ze me vond in de bos. Ze was een soort moeder voor me en ja ze vertelde sinds dat ik kon herinneren dat ik een vondeling was. Toen ik 6 was, was ze opeens verdwenen. Ik zocht haar maar ik vond haar niet. Vanessa beste vriend Nathan zocht ook naar haar. We hebben haar ook samen gezocht maar we vonden niks terug. Geen sjaaltje of iets anders.
(Tijdsprong)
Finding Dory was echt leuk net als Finding Nemo. Ik viel in slaap en droomde over mijn verleden.....
Pov. Aiden
Toen ik haar naar haar kamer bracht liep ik naar mijn kamer. Het is een grijze kamer met wat meubilair. Ik plofte op mijn bed en dacht na over wat ik fout deed. Totdat Stefan mij nodig moest verstoren.
Aiden help me!! Alexis zit me nu de hele tijd te irriteren..
~Alexis?? De innerlijke wolf van Louise?~
Ja en ze irriteert me nu dood, ze verteld me nu over unicorns en zeemeerminnen.
~Wauw.. Lost het zelf op.. We zijn mates met hun..~
Ik mag je zo graag Aiden *Kuchkuch* *verbreekt de midlink*
'Aiden schatje' Ik keek naar de deur waar Kelly stond. 'Wat moet je van me?' 'Jou...' Ik zucht diep en ik zie Kelly naar binnenlopen. Ze staat nu voor mijn neus. 'Nou kijk.. Ik wil voor onze bruiloft later een grote taart met bloemen. Als we onze ja woord zeggen laten we 150 duiven los. Ieee... Ik kan niet wachten als we gaan trouwen..' 'Wie gaat wat?' 'Ja je hebt gelijk we laten 250 duiven los als teken van onze liefde' Ze geeft me een kus op mijn wang. 'Duiven loslaten? Onze liefde?' Kelly staat op en loopt weg. ' Ohh en je hoeft de toekomstige Luna van onze pack aankondigen.. Dat heb ik al gedaan.' Ze heupwiegt weg en gooit de deur dicht'
Die is dommer dan ik dacht
~Je meent het~
Ja ze plant gelijk al een bruiloft die niet komt... Gelukkig had ze niet over kinderen
~ Alsof dat nu de grote probleem is~
Ja je moeder maakt je af dat je Louise hebt afgewezen
~ Stefan...~
En niet te vergeten nu denkt de pack dat Kelly de nieuwe Luna is.
~ Niemand zal haar geloven, geloof me~
Dat zal je nog wel zien
Ik verbrak de midlink met Stefan en ging naar Hunter en Jake. Zijn kamer zit op een ander verdieping. Ik zit met mijn ouders die later weggaan uit de pakhuis op de bovenste verdieping(8e verdieping). Jake en zijn ouders (Bèta) zitten op de 7e verdieping. Hunter en zijn ouders(Gamma, oftewel de derde in de lijn) zitten op de 6e verdieping. Op de 5e verdieping zijn er woningen voor paar packleden. Op de 4e verdieping zit een bibliotheek en wat kantoren. Op de 3e verdiep zijn er alleen maar kantoren. Op de 2e verdieping een grote keuken en een pack-woonkamer waar mensen kunnen rondhangen. Op de 1e verdieping is er een kleine bibliotheek, logeerkamers en nog een grote keuken. Op de begane grond is er een mega grootte vergaderzaal. In de bibliotheken in de pakhuis kan je geen boeken lenen. Deze zijn van the alpha en andere belangrijke mensen. Er liggen daar vooral belangrijke boeken die niet in normale bibliotheken zin te vinden. Als je een boek wilt lenen moet je naar de Bibliotheek van de pack die een kilometer verderop ligt.
Ik liep naar de 2e verdieping waar Hunter en Jake waren. 'Jongens we moeten wat informatie zoeken over de vampiers' 'Dan moeten we naar de bibliotheek of we wat boeken over hun kan vinden' zei Hunter. 'Ja maar jongens er zijn 2 bibliotheken in de packhuis' zei Jake zuchtend. 'Ja dat is wel een probleem, Hunter en ik gaan naar de bibliotheek op de 4e verdieping. En jij gaat naar de bibliotheek op de 1e verdieping' 'Is goed' 'We appen elkaar als we iets hebben gevonden'
Daarna liepen Hunter en ik naar de 4e verdieping en Jake naar de 1e verdieping.
Na zo'n 45 minuten zoeken kom ik een oud boek tegen. Er staat op de kaft The Blackblood. Ik opende en bladerde erin, tot ik stopte bij een foto van een 19-jarige jongen/man. De koning van de vampiers.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...