You Again - 31

1.9K 77 34
                                    

Hoofdstuk 31

Pov. Louise

Geïrriteerd sla ik met mijn rechterhand naar een irritante vlieg. 'Au.' Hoor ik een meisje mompelen. Mijn ogen zijn nog gesloten. 'Jade ga weg. Ik zit te slapen.' Mompel ik slaperig.

Een paar felle flitsen laat mij mijn ogen openen. Dit is niet mijn kamer. Rosella en Jake hebben een dienblad in hun handen. Lucy heeft haar telefoon erbij gehaald en maakt schaamteloos foto's.

O ja.. Ik sliep in Aiden's kamer. Wacht.. Dat betekent dat ik Lucy, Rosella en Jake nog moet vermoorden. Ik merk nu dat ik tegen iemand aan ligt. Ik verschuif mezelf in een fractie van een seconde een meter verderop.

Pov. Lucy

Ik pak mijn telefoon erbij. Snel stuur ik de foto door aan het groepsapp.

Groepsapp Julian, Jade, Justin, Jake, Rosella, Nate, Nataly, Noah, Hunter, Jill, Aiden, Louise en ik.

Ik: *Stuurt foto waar Louise en Aiden samen in bed liggen.*

Ik: 😏

Justin: Oelala

Jill: Schattig

Ik: Ja hè. Ze liggen wel een beetje erg dicht op elkaar.😏

Jill: Aiden heeft een arm om haar middel heen geslagen. En Louise ligt half op Aiden.😍😍

Nate: WOW😱😱

Nate: HOLY FUCK. XAVIER ZAL TROTS ZIJN OP JULLIE TWEE!!

'Jij had gisteren mij hier binnen gesloten!' Roept Louise hysterisch. Ze wilt uit het bed stappen. Ik zie in haar ogen dat ze Rosella, Jake en mij wilt aanvallen. We hebben haar denk ik een klein beetje kwaad gemaakt. Aiden wordt naast haar wakker door haar geschreeuw. Hij pakt gelijk zijn telefoon bij. Ja Aiden dat zou ik ook doen als ik jou was. Dan kan je leuke maar vooral geen gênante berichten lezen. Mwuahahaha.

Ik pak een glas water en gooi het richting Louise toe. Al haar kleren zijn drijfnat geworden net als een gedeelte van het bed. Maar dat maakt niet zo veel uit. Dat is Aiden's probleem, niet de mijne.

'Ik heb geen andere kleding bij me.' Mompelt ze als ze haar kleding ziet. Ik gooi een Shirt en een rok naar haar toe. Ik had deze kledingset daarnet uit de kofferbak gehaald. Ik was al eerder van plan om haar deze outfit aan te laten trekken. Waarom liet ik haar gisteren anders meeslepen naar de winkelcentrum?

Ze heeft nu 7 jurken, die allemaal gedraagd moeten worden. Louise stapt het bed uit en sjokt naar de badkamer toe.

Grijnzend stop ik met het filmen op mijn zakentelefoon. Ik stuur het filmpje door naar mijn privé-telefoon. Deze kan nog van pas komen.

Ik ga terug naar de groepsapp.


Nataly: Nate.. Louise heeft haar kleding nog aan.

Nate: Aiden niet.

Nataly: Ben je blind? Hij draagt een broek.

Nate: Waarom heeft hij dan geen T-Shirt aan?

Nataly: Jongens slapen toch zonder T-Shirt?

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu