Hoofdstuk 29
Pov. LouiseVandaag gaan mijn ouders, meneer en mevrouw Williams en Aiden weer terug naar The Moonlight. Kate's auto wou niet meer starten gisteren. Zij vertrekt daarom ook vandaag.
Kate en Aiden hadden elkaar gisteren volkomen genegeerd. Het was daarom ook rustig zonder het geheks en gewauwel van Katelynn Johnson.
'Hey heb je een paar plastic tasjes?' Glimlacht Aiden charmant. Ik heb de laatste paar dagen Aiden ontweken. En nu doet hij nog aardig tegen mij? 'Ik pak ze wel voor je.' Ik passeer hem en open een magezijndeur.
Ik betreed het kleine magazijn en scan alle spullen af. Papier, folie, inkt.. Plastic tasjes, gevonden. Ik pak 4 plastic tasjes en overhandig ze allemaal aan Aiden. 'Dank je.' Aiden verlaat de magazijn.
Justin komt een paar seconden later de magazijn ingewandeld. Hij begroet me en pak een stapel fotopapier van a2 formaat. 'Wat ga je doen?' Vraag ik. 'Bèta-taken.' Antwoordt Justin er op. 'Heb je daarvoor fotopapier nodig?'
'Soort van, soort van.' Justin loopt het magazijn uit. Ik volg hem tot aan zijn kantoor. Ja ik heb Justin in mijn eigen huis ook een kantoor gegeven net als Lucy. Ze hebben ook een kantoor in de packhuis.
Op zijn bureau staat een nette stapel papieren. Als ik het me goed herinnerde was zijn taak vandaag alleen om de gevangenen te controleren. Lucy en ik hebben hem de eerste week weinig taken gegeven. Nadat de eerste week is afgelopen bouwt het aantal taken ver omhoog. Na een week of vier heeft hij evenveel taken als Lucy. De luna-taken moet ik ook op mij nemen. Het kan ook luno-taken genoemd worden als er een luno is in plaats van een luna. Maar back to the point. Soms neemt Jade de luna-taken over. Het is heel erg lief van haar. Dat bespaard mij vaak extra werk.
✩ca. 2 uur later✩
Aiden en zijn vader laden de kofferbakken in. Kate gaat in Aiden's auto zitten. Het is goed en duidelijk te zien dat ze haar make-up lichtjes op heeft gedaan. Het ziet er ook beter uit dan normaal. Maar het straalt wel iets slettigs uit.
'Jak waarom heeft zij een te blote jurk aan? Ze is letterlijk halfnaakt.' Klaagt Lucy. 'Het is beter als niemand daar ooit achter komt.'
'We gaan vertrekken!' Roept de vader van Aiden. Mijn moeder gaat bij mijn vader in de auto. Madison stapt in de auto van haar man. Aiden gooit het achterbak van zijn auto dicht en gaat op de bestuurdersstoel zitten.
Justin loopt naar de auto van Aiden toe en geeft een ingepakte pakketje. Aiden en Justin bespreken iets. Ik ving een paar Franse woorden. Justin komt weer terug aangelopen. Hij legt een opgevouwen rode satijnen doekje in mijn handen.
Als ik wil vragen wat dit is rijden 3 auto's van het oprit af. 'What the fuck zit Kate op de passagiersstoel.' Lucy staart de auto van Aiden achterna. 'Het zal allemaal wel.' Zeg ik.
'Wat is dat?' Lucy komt nieuwsgierig dichterbij staan. Haar ogen zijn gericht op een rode satijnen doekje in mijn handen. 'Geen idee Justin gaf dit.' Beken ik eerlijk. Ik heb zelf ook geen flauw vermoeden wat dit moet voorstellen.
'Vouw het open.' Justin knikt naar het doekje in mijn handen. Ik vouw het doekje open. Na een paar vouwen begint Lucy te gillen. 'Aiden is een schatje! O my god hij heeft het ring aan jou gegeven.' Fangirlt Lucy.
Ik pak het ring beet. Aan de binnenkant staat iets gegrafeerd:
I ♡ You
'Lachen naar de camera.' Roept Lucy. Ze zwaait naar mij met haar telefoon. Ik negeer Lucy volkomen.
Ik stop het ring in mijn broekzak en loop mijn huis binnen.
-
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
LobisomemThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...