You Again - 39

1.9K 76 19
                                    

Hoofdstuk 39

Pov. Louise

Om exact 2 over 6 in de ochtend drink ik mijn glas thee leeg. Waarom ik zo vroeg ontbijt?

Simpel. Ik moet weer eens aan de slag aan mijn alpha-taken ondanks dat ik 2 weken voor op schema ben.

En heel misschien ben ik het vergeten te vertellen dat ik een relatie heb met Aiden?

Lucy zit al met haar laptop op de keukeneiland iets uit te printen. Ze print de nieuwste lijst van gevangenen in de packgevangenis uit. Op de lijst staan de gevaarlijkste weerwolven.

Justin zou er over exact 12 minuten,  55 seconden en 2 miliseconden voor mijn deur staan. Justin sliep gisteren weer in zijn eigen huis. De weinige kleren, die in zijn kleine kledingkast lag, heeft hij naar zijn eigen huis meegenomen om te wassen. Aangezien het naar dooie kip rook.

'Jullie gingen alleen naar de bioscoop?' Lucy schuift haar laptop in haar zwarte laptoptas. 'Ja alleen naar de bioscoop.'

'Jullie keken zeker naar een of ander slechte romantische film.'

'Nee we keken naar een actiefilm.' Reageer ik op Lucy's vermoeden. Meeste films over romantiek vind ik slecht naar mijn mening.

Aziatische horrorfilms zijn bijvoorbeeld naar mijn mening het engst. Lucy kijkt graag naar historische films over de verleden. Ik zag haar paar maanden geleden een Koreaanse serie kijken met Engelse ondertiteling natuurlijk.

'Niet romatisch genoeg!' Klaagt ze mateloos.

'Het is al te laat. Het werd een actiefilm.' Grijns ik. 'Maar wanneer vertrekken de verschillende roedels?' Vraag ik aan de meesterbrein van de gala. Lucy heeft alles geörganiseerd en geregeld.

'Ze mogen nog 2 nachten blijven, maar het hangt ook van hun af. Als ze vandaag willen vertrekken, mogen ze hun handel pakken en wegzeilen.'

'

'Jesse!' Roept Lucy als Justin bij zijn auto wacht. Justin immiteert Lucy met dezelfde stem. 'Luciana!'

'Hé ik heet geen Luciana. En Jesse is jouw bijnaam. Waarom noemen mensen je zo? Is het Europees?' Lucy duwt Justin zonder moeite omver. Met een grote grijns stapt ze in zijn auto.

'Het is Nederlands. Mijn moeder is half Nederlands. Mijn ouders wouden mij in eerste instantie Jesse noemen, maar het werd uiteindelijk Justin. Helaas voor mij hadden ze al geboortekaarten besteld met de naan Jesse er op.'

Legt Justin zijn levensverhaal uit. Lucy's ogen worden net zo groot als pingpongballen. 'O my gosh kan jij Nederlands? Want dat zou echt gaaf zijn!' Roept Lucy enthousiast.

'Ik kan geen Nederlands.'

'Ik geloof je totaal niet. Wat is gehaktbal in het Nederlands?'

'Lucy ik spreek alleen Engels, Frans en Spaans.' Justin stapt in zijn auto. Ik ga naast Lucy op de achterbank zitten.

'Kom op. Je moet wel een paar Nederlandse woordjes kennen. Je kan het!' Zeurt Lucy. Justin blikt in de achteruitkijkspiegel. 'Doe je gordel om. Ik heb geen zin in een boete.'

Lucy pakt de zwarte gordel beet en klikt het vast. De binnenkant van Justin's auto is licht, maar de buitenkant is donker.
-

En na een paar uur stonden we weer in mijn huis behalve Justin. Justin is naar de packhuis vertrokken om zijn mate op te zoeken.

En Lucy slaapt al een paar dagen niet meer in haar eigen huis wegens Zack.

Zack en Lucy hebben besloten om samen te gaan wonen. Ze gaan in Lucy's huis wonen. De broer van Zack heeft beloofd om al de spullen van Zack op te sturen.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu