Hoofdstuk 10.
Pov. Kelly
Ik loop in de gangen totdat ik Louise en Aiden zie. Ik besluit om hun te volgen, niet dat ik wanhopig ben ofz. Ik wil gewoon zien wat ze uitspoken. Waarschijnlijk gaat louise Aiden van me stelen.Wij zouden een perfecte stelletje zijn. Ik ben ook de knapste en de hotste persoon van heel de pack. Maar goed ik volgde hun tot het kantoortje van de alpha. Ik nam natuurlijk wel een grote afstand anders zagen hun dat ik hun volgde. Louise wachtte op Aiden totdat hij een boek liet zien. Louise liep naar binnen en deed de deur dicht. Op dat moment voelde ik mijn telefoon trillen. Ik pakte mijn geweldige telefoon en ging naar whatsapp. Sophie heeft namelijk een foto gestuurd van haar nieuwe outfit. Hij is best mooi maar goed ik heb daar nu geen tijd voor. Ik sluit mijn iPhone 6s plus af en loop naar het kantoor. Ik gooi de deur open en zeg 'Hier ben je dus'
Ik draai een likje haar om mijn vinger en kijkt flirterig naar Aiden. 'Wat moet je Kelly' zei Louise. 'Oh juist dat.. De luna wilt je spreken, ze wacht op je voor de sportschool. Het is trouwens dringend lieverd' Ze zucht en voordat ze weggaat zegt ze gauw nog doei tegen Aiden.
'Zo Aiden... Over ons gesproken..' 'Er is geen ons Kelly' 'Het kan wel wat tussen ons worden, weet je' '*zucht" Hoezo dan' zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Wij zijn mates voor eens en voor altijd.' Ik grijns en kijk hem aan. 'Louise is mijn mate en niet jij' zegt hij droog. ZE IS ZIJN MATE?! Okay kalm blijven Kelly, je ruimt haar wel in de weg. 'Nee dat is ze niet, want dat ben ik namelijk. Wie wilt je liever een knappe, hotte meid of een zielige, slechte rogue. Jouw de keus.'
Hij kijkt me boos aan. 'Ik kies alsnog Louise' 'Dat is te laat, je hebt mij natuurlijk al' Aiden loopt naar de bureaustoel en gaat daarop zitten. 'Ga weg, ik heb geen zin in je' 'Maar natuurlijk. Ik kom om 22:00 naar je kamer. Dus over een uur zie ik je.' Daarmee loop ik het kantoor uit. Ik bedenk me opeens dat ik dan wel een geweldige outfit aan moet. Knapste zijn kost echt veel werk, maar niet heus.
Ik loop de pakhuis uit en loopt langs de sportschool. Ik zie Louise daar nog wachten. Ik grijns en loopt langs haar heen. Onze schouders botsen tegen elkaar aan. Ik ziet dat ze me een boze blik geeft. 'Gaat het wel met je? Je ziet er verschrikkelijk uit.' zeg ik nep-aardig. 'Kijk eens in je spiegel, want dat is pas verschrikkelijk' zei ze rollend met haar ogen. 'Wat moet je van me?' zegt ze. 'Kijk hoe moet ik dit uitleggen. O juist ja.. Jij rogue hoort hier niet zoals ik al eerder zei. Jij hoort ook geen mate te zijn met Aiden. Hij zal je laten vallen vertrouw me maar schat. Hij zal iedereen nemen wie hij wilt behalve jouw. Je komt daar snel genoeg achter.' Daarmee loop ik weg. Ik loop een restaurant binnen en bestel lasagne.
Kel ik heb een idee.
~ Vertel ~
Jij neemt Kate mee om 22:00 als je naar Aiden gaat
~ Hoezo~
Geloof me, Kate kan het erger maken. Ze kan er voor zorgen dat Louise hier vertrekt.
~ Waarom ik niet? ~
Ik weet dat je nog kapot ben van Justin.
~ Moet je daar echt over beginnen Britt? ~
Je weet dat ik je altijd help Kel, geloof me het gaat werken.
~ Okay~
Ik sluit de midlink af met mijn innerlijke wolf Britt.
Ik zie de ober aankomen met mijn eten. Hij legt het eten neer en loopt weer weg. Nadat ik uitgegeten ben en heb betaald wandel ik door de bos van de pack. Ik zucht en kijk wat rond. Ik moet Kate nog bellen dat ze om 22:00 met me mee gaat naar het pakhuis naar Aiden. Ik weet dat ze Louise ervoor zorgt dat ze weg gaat, maar ik heb daar echt een slecht gevoel over. Net als met Justin 3 jaar geleden. Heb ik jullie niet verteld wat er is gebeurd? Nou hier komt mijn verhaal.
Justin en ik waren 14, ja we hadden elkaar vroeg gevonden. We waren mates en waren gelukkig met elkaar. Maar helaas was het geen sprookje maar een soort van horror verhaal. Op een avond liepen Justin en ik naar het packhuis. Het is trouwens de packhuis van zijn roedel die niet meer bestaat. We liepen daar kletsend naar de pakhuis totdat we wat geschreeuw hoorde. Justin rende er meteen naartoe in zijn wolf. Ik rende hem ook snel achterna en ik zag allemaal wolven die aan het vechten waren. Het waren allemaal gevaarlijke rogues tegen de pack waar Justin zat. Op een afstand zag ik dat Justin zich aan het verdedigen was tegen 3 rogues. Ik rende naar hem toe om hem te helpen, maar het was te laat. 2 rogues hadden hem vast en de derde beet hem dood. Voordat Justin sterfte zei hij nog 1 ding tegen me. 'Kelly ga snel weg.. Ik hou van je voor altijd' Ik rende weg terwijl ik wat tranen over mijn wangen voelde rollen. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat de laatste mensen van de pack werden vermoord. Inclusief de alpha en de luna, de ouders van Justin.
Ik zal je nooit meer vergeten Justin.. Nooit van mijn leven niet..
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Hombres LoboThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...