Hoofdstuk 23
Pov. Louise
Het is nu s'avonds en ik zit hier in de keuken met Jake en Hunter. We hadden tot 10 uur s'avonds gewerkt. We hebben wel wat dingen gevonden. Niet veel maar wel handige dingen zoals dat de meeste vampieren van Levi veel met wapens vechten. Ze vechten volgens mij graag met messen en speerwerpers. Natuurlijk komen er ook geweren aan te pas.
Ik heb echt honger.. We hadden onze middag en avond eten overgeslagen. Jake en Hunter zitten nu een avondmaal te koken aangezien we de avondeten hebben gemist. Ik mag niet mee helpen aangezien ze het zelf wouden koken. Ik heb nog nooit mannen of jongens ontmoet die veijwillig willen koken. Ach ja, waarom niet?
Ik pak mijn telefoon en vergrendel het. Ik zie gelijk dat ik gemidte oproepen heb van Kelly. Ik open Whatsapp en ik zie dat ik wat berichten heb van Kelly.
[Gesprek Kelly& Louise. Kelly=K, Louise=L]
K: Hey
{16:58}K: Je bent zeker nog in de bibliotheek...
{17:02}K: OMG KATE IS AAN HET HUILEN!!!
{17:47}K: EN AIDEN KIJKT NIET ZO BLIJ
{17:47}K: Oh nee.... Ze zien nu dat ik naar hun kijk....
{17:47}K: Fuckk....
{17:47}K: OMG KATE IS ECHT ********** WAT DENKT DIE FUCKING SLET WEL? EN AIDEN... HIJ IS ECHT EEN KLOOTZAK!!
{17:54}K: Zomaar word Aiden boos op ons. Ja ons omdat Kate blijkbaar wat botten heeft gebroken en dat we haar blijkbaar hebben geprobeerd om te vermoorden. Wtf is er mis met haar?
{17:55}K: Pff...
{17:55}K: Het is wel waar dat haar botten is gebroken aangezien ze door de raam is gevlogen, maar dat is haar eigen schuld. Ze lokte het zelf uit. En ze is een weetwolf, dus ze geneest snel.
{17:55}K: Maar over vermoorden? Wat denkt ze wel? We hebben niet eens geprobeerd om haar te vermoorden. Zomaar gaat ze nu wat dingen verzinnen om Aidens aandacht te krijgen.
{17:56}K: Wat is er mis met haar? Ze had gewoon een geheugenverlies moeten hebben doordie klap op de grond. Dan wist ze amper wie ze was enz.
{17:56}K: En nu mogen we vanavond om 22:10 naar de kantoor van de alpha.
{17:56}K: ik probeerde je paar honderd x te bellen?? Omg we moeten naar de alpha zijn kantoor omdat we zogenaamd een moordpoging deden op Kate.
{17:58}K: Ik hoop dat je deze berichten ooit nog leest.. Ik kon namelijk niet naar je toe komen omdat ik zeg maar vast zit in een of ander cel. Met dank aan Aiden...
{18:34}K: Jupp je komt vast dit pas te weten rond middernacht..
{19:06}K: Wrm sluiten ze me op? Ik ben niet 1 of ander gestoord persoon zoals Kate
{19:06}K: Het is hier echt zo saai en 1 van die bewakers zit nu serieus te zingen... Arghh.... Hij zingt nog slechter dan een kraai die op sterven staat
{20:43}K: Okay het is nu 15 over 9 en je hebt de berichten nog niet gelezen.. Waarschijnlijk heb je je telefoon weer helemaal uit staan...
{21:15}K: Ik word over 5 minuten naar de kantoor gebracht van de alpha. Omg en je weet dit vgm nog steeds niet dat we naar zijn kantoor moeten.
{21:58}K: Ik ben nu in de alpha's kantoor die best wel saai is ingericht. Maar goed, ze komen je waarschijnlijk halen, omdat je er niet ben..}
{22:04}L: OMG ik kom er nu meteen eraan!!
{22:11}Kon echt niemand anders me gaan halen of inlichten? Aghh...
'Jongens ik moet nu gaan, het is dringend! Doei!' Zeg ik terwijl ik naar de deur ren. Ik ren de trappen op naar de alpha's kantoor. Omg wrm heben ze hier zoveel trappen? Na een minuutje of 2 sta ik voor de kantoor van de alpha. Ik storm de kantoor binnen en oedereen kijkt naar me. Kelly kijkt opgelucht, waarschijnlijk omdat ik soort van optijd ben op een paar minuutjes erna.'Daar ben je ga maar naast Kelly zitten'zegt de alpha. Ik knik en ga naast Kelly zitten op een zwarte stoel.
'Goed ik heb jullie opgeroepen omdat ik met jullie willen bespreken wat jullie gedaan hebben. Jullie hebben kate uit de raam gegooid en ze heeft daardoor haar heupen en arm gebroken. Verder heeft ze dankzij jullie ook een bult op haar hoofd, wat blauwe plekken en schrammen. Dat is best wel erg dat jullie haar zo hebben verwond. Maar over de moordpoging in de ziekenhuis? Jullie zijn echt niet goed wijs! Waarom willen jullie haar vermoorden toen ze in de ziekenhuid lag? Ze was al zwaargewond. Volgens Kate hebben jullie rond middernacht in haar ziekenhuiskamer binnen geslopen en haar geprobeerd neer te steken. Het mislukte omdat Kate jullie optijd zag.. Jullie renden weg en lieten Kate getraumatiseerd achter!' Zegt de alpha. 'Hebben jullie nog wat te zeggen?''Ja, wij hebben haar niet eens geprobeerd te vermoorden. Okay ik heb haar wel uit de raam gegooid en dat had ik niet moeten doen. Maar zij lokte het eruit, het is haar eigen schuld! En over de zogenaamde moordpoging, dat hebben wij niet gedaan. Ik weet niet wat zij denkt in haat minuscule hersenen, maar ze spoort echt niet. Wie verzint nou zoiets?' Zeg ik chagrijnig.
'Precies, dat hebben wij niet eens gedaan. Ziet u niet dat Kate die moordpoging heeft verzonnen? U snapt het echt niet meneer, maar Kate wilt gewoon alles doen luna te worden!' Zegt Kelly. 'Jij wou anders laats de luna worden, nou daar leek erop.' Zegt de alpha droog. 'Ja maar ja iedereen verwachtte het van me! Sorry meneer, maar u zoon is echt een verschrikkelijk persoon! Als ik met hem opgescheept was wil ik liever een erg langzame pijnlijke dood begaan. En ik houd nog steeds van Justin en Aiden is gewoon een mislukt garnaal' zegt Kelly kwaad. 'Ik weet niet wat meisjes in hem zien
want hij is een mislukte kwal'Aiden en Kate kijken Kelly en mij kwaad aan. Geloofd Aiden serieus Kate in plaats van mij?
-
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...