You Again - 33

1.8K 82 16
                                    

Hoofdstuk 33 denk ik..

Pov. Jade

Het is 9 s'avonds en Louise is nog steeds niet thuis. Ze was 8 uur geleden vertrokken. Zenuwachtig pulk ik aan mijn nagels. Nate en de anderen zijn al anderhalf uur geleden aangekomen. Xavier zit naast mij op de bank met zijn teddybeer te spelen.

Nate heeft heel de tijd een vermakelijke grijns op zijn gezicht. Dit betekent niet veel goeds.

Zachtjes wordt er aan mijn haar getrokken. Xavier is gestopt met het spelen met zijn knuffelbeer. 'Niet zo jaloers kijken Julia. Xavier is beter dan jou.' Roept Justin expres. 'Wie zegt dat ik jaloers kijk Bieber?' Kaats mijn mate terug.

'Heet hij niet Julian?'

'Jawel.' Glimlach ik zoetjes. 'Ik heb ook blauwe ogen.' Xavier wijst naar mijn ogen.

De deur wordt open gegooid. Louise komt zwijgend naar binnen. Er loopt een onbekende man of jongen achter haar. Alleen Noah, Justin, Julian en ik lijken te merken dat ze thuis is aangekomen. 'Wie is dat?' Snuift Justin. Hij heeft zijn arm om de middel van zijn mate Lexy geslagen.

'Zack.' Reageert Louise droogjes. 'Kom je mee naar boven? Ik vertel je in mijn kantoor mijn plan.' Gaat ze grijzend verder.

Zack en Louise lopen de trap op.

Lucy komt juist op dit moment binnen gelopen in de woonkamer van de begane grond. De woonkamer en de hal zijn met elkaar verbonden.

Ze lijkt niks van daarnet gehoord te hebben door haar koptelefoon.

10 minuten later komt Louise met een gesmoorde grijns en met een doos naar beneden gelopen. 'Hallo Lucy.' Louise heeft een duivelse blik. Ze is duidelijk iets van plan. Ik tik Lucy aan en wenkt naar Louise. Lucy haalt de koptelefoon van haar hoofd af.

Als Lucy Zack ziet wordt haar oogjes groot. 'Dit is-' 'Mate!' Onderbreekt Lucy Louise ruw. Lucy sprint naar Zack toe. Louise heeft een geamuseerde grijns op haar gezicht. '24/7 bij Zack op de bal. Ik had gelijk.' Lacht Louise. Lucy steekt haar tong naar Louise uit.

'Hallo hallo!' Xavier huppelt naar hun toe. Xavier klemt zich aan Louise's been. Lucy en Zack staan een paar meter verderop te zoenen. 'Ieuw dat is vies.' Schreeuwt Xavier. Hij trekt een verafschuwend gezicht naar Zack en Lucy.

Lucy en Zack laten elkaar los.

Louise tilt lachend Xavier op. Xavier verbergt zich in de nek van Louise. 'Ik moet kotsen van hun.' Roept Xavier iets te hard.

Nate proest het uit.

'Smeerlappen.' Mompelt hij er snel achteraan.

'Wie zijn smeerlappen?' De voordeur staat op een kier. Iedereen kijkt op. Hoe kan diegene de deur open hebben gekregen?

'Wat bent u?' Xavier klapt in zijn handen als een zeehond. Meneer Williams legt de koffer weg en vraagt of hij Xavier mag optillen. Louise overhandigt hem voorzichtig Xavier aan.

'Herken jij niet meer?'

Xavier begraaft zijn gezicht in zijn T-Shirt. Een luide gesnotter galmt door het ruimte heen. 'Dank u wel voor het zakdoek. Ik moest mijn neus snuiten.' Xavier lacht zijn tanden bloot. Noah en zijn mate schamen zich dood.

Madison Williams giechelt als ze de T-Shirt van haar man ziet. Rosella slaat een hand voor haar mond, om een lach te onderdrukken.

'Waar aan heb ik dit verdiend?'

'Omdat u een zakdoek draagt.' Xavier veegt zijn snot af aan de mouw van meneer Williams.

'Goed gedaan Xavier.' Complimeneert mijn vader Xavier. 'Hoi.' Xavier zwaait uitbundig met zijn armpjes. Meneer Williams laat Xavier voorzichtjes op de grond los.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu