Hoofdstuk 17

2.9K 131 6
                                    

Hoofdstuk 17.

Pov. Louise

Ik word om 7 uur wakker en rol uit mijn bed. Ik pak snel een simpele outfit en loop naar mijn badkamer. Ik poets mijn tanden en was mijn gezicht. Ik loop nadat ik klaar ben naar de keuken en maak snel een boterham en een glas melk klaar. Ik eet en drink het snel op en ren naar beneden. Je merkt het misschien al een beetje maar ik heb haast. Ik ren de packhuis uit en loopt naar de vrachtwagen van de leverancier. Een man komt naar me toe lopen. 'Bent u Louise White?' Ja mensen mijn achternaam is White. En dat is ook mijn echte achternaam. 'Ja' 'Mooi ik heb uw bestelling in mijn vrachtwagen liggen. Mijn collega's brengen het zometeen naar het packhuis' Ik heb de tutu's trouwens besteld bij een bedrijf van weerwolven. Ik knik alleen en kijk toe hoe ze de dozen naar binnen brengen. Hun leggen de dozen op de begane grond en lopen weer weg. Dezelfde man van eernet komt terug met een klembord. 'Wilt u dit tekenen?' ik pak de pen van het klembord en teken mijn handschrift eronder. 'Dank u mevrouw' en hij loopt weg.

Ik kijk naar de 10 dozen.. Hoe krijg ik ze in godsnaam naar boven? Ik midlink Jake en Hunter.

(Louise is ~, Hunter {, Jake-)

~Jongens kunnen jullie me alsjeblieft helpen?~

{Met wat?}

~ Ik heb wat spullen besteld maar ik kan ze niet in mijn eentje naar mijn kamer brengen.~

Waar ben je?-

~ Begane grond~

We zien je daar -

En hun sloten de midlink af. Nog geen minuut later komen hun aan met andere jongens. Ze tillen allemaal een doos op terwijl ik achter hun aan loop. Ze stoppen voor mijn kamer en ik maak de deur open. Ze leggen de dozen in mijn kamer en ik bedankt ze. Ze groeten me en lopen weg.

Okay ik heb nu 350 tutu's in mijn kamer. Morgen regel ik dat alle jongens hier komen om hun tutu op te halen. Ik maak de doos open en bekijk de tutu's. Het is helemaal zwart en heeft van dat dinges. Ik weet niet meer het je dat noemt maar het is opzicht wel een mooie tutu. Ja je denkt heel de tijd al, waarom koop je voor hun geen legging ofz. Nou kijk, ik vind dit wel leuker en btw ik moest dan ook alles zelf betalen. Aangezien de jongens geen tutu wouden kopen.

*KLOPKLOP* 'Hij is open' Kelly stormt de kamer binnen met een enge big smile. Ze heeft een doos in haar handen. 'Hey louise ik hb de pakjes.' 'Omg echt?' 'Jahaa, ik en mijn tante hebben er lang over gewerkt maar ze zijn echt schitterend geworden' zegt ze met een grijns. 'Thnx voor de moeite' 'No problem'

Kelly maakt haar doos open en haalt een mooie roze glierrige tutu uit. 'Kijk deze is voor Aiden' zegt ze. Ze haalt er nog een donkerblauwe tutu uit. 'En deze is voor Jake. Donkerblauw kwam beter uit.' ze haalt er nog een zwarte tutu uit. 'Deze is voor Hunter' Daarna haalt ze er nog een tutu uit. 'En deze zwarte, groene tutu is van mij.' zegt ze vrolijk. 'De jouwe is echt heel mooi, maar hoezo heb je er één?' 'Ehmm... Weet je dat niet? Wij tweeën moeten de balletklas leiden. De cheerleader van onze school leid de meiden. De luna wilde dat wij de jongens hielpen. Er helpt natuurlijk ook paar mensen die ballet kunnen.' 'Wacht betekend dat ik ook mee moet doen?' zeg ik een beetje in paniek. ' Soort van'

Kelly pakt dan nog een wit, blauwe en goede tutu uit de doos. 'Deze is voor jouw' Ik staar er met een open mond naar. 'Omg hij is echt heel mooi' 'Weet ik, deze kosten ook het meeste tijd om te maken' zegt ze glimlachend. 'Ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken, bedankt' 'Graagedaan. Ow ja voordat ik het vergeet dit horen ook bij onze tutu.' Ze haalt 2 kronen uit de doos en grijnst ernaar. 'We zullen de show stelen. Oh en deze kroon is voor jouw en deze voor Aiden'zegt ze grijzend. 'Je bedoelt dat jijde show gaat stelen. Ik zie het al voor me hoe ik struikel bij het balletoefeningen' 'Don't worry! Alles komt goed' Terwijl ze glimlachend naar de tutu's in mijn kamer kijkt.

_____

(Foto's van de tutu's verwijderd.)

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu