Hoofdstuk 54
Pov. Kate
What the hell.
Wat was dat? Zij wenst mij succes toe? Ze weet toch dat ik beter dan haar ben? Ik bedoel maar ik heb een alpha zoon als vriendje. V-R-I-E-N-D-J-E.
Ik heb de perfecte lichaam, kapsel, stem. O ja en ik wil niet opscheppen, maar ik ben ook onwijs knap. En ik ben ook behoorlijk slim. Mijn IQ is 134. Ik ben dus hoogbegaafd.
Ik heb onwijs veel vrienden. Samantha en Sophie zijn mijn beste vriendinnen. En eerst was Kelly ook 1 van onze beste vriendinnen. Maar ja tijden veranderen eenmaal.
Nu is ze echt te... hoe ga ik dit opsommen?
Ze gaat liever met losers en nerds om. Zoals de mensen van The Silver Moon. De mensen van The Ice Warriors vallen echter nog mee.
Omg Nate en Noah zijn allebei hotties. Maar ja ik houd eenmaal van Aiden. Nate en Noah hebben pech, dat ik hun mate niet ben.
'Schat, we moeten eens hebben over ons kind.' Ik roer in mijn koffie. 'Gaan we het houden of niet? We hadden er nooit echt over gesproken. Ik wil het best houden, maar het is ook jouw zoon of dochter.' Ik kijk mijn vriendje aan.
'Hmm...' Hij kijkt denkend aan. 'Ik weet het niet. We zijn 18. Is dat niet te jong om al aan kinderen te beginnen of gaan krijgen?'
'Schat, het gaat wel om jouw kind. Hij of zij is jouw opvolger.' Herinner ik hem. 'Je kan geen weerloos kindje vermoorden voordat het is geboren.'
'Ik wil wel kinderen krijgen, maar over 6 jaar.' Aiden kijkt me met een bloedserieuze blik aan.
'Dus ik moet abortus plegen?' Snauw ik hem toe.
'Ik zei niet dat het moet. Ik zei alleen dat ik het over 6 jaar wou. Maar aan de verleden kan je weinig aan doen. We houden het. Het is ten slotte ook onze eerste kind.' Glimlacht Aiden.
'Mooi dan kunnen we alvast dingen regelen. Alleen voordat we gaan doen. Ik weet niet op hoeveel maanden ik ben.' Flap ik eruit.
'Volgens mij is het nu inmiddels bijna 3 maanden.'
'Denk je dat we kunnen zien of het een meisje of een jongen is?' 'Kan je dat niet pas zien rond de 5 maanden?' Hij trekt langzaam zijn mooie wenkbrauw op.
'Ja dat kan ook. Hoe zal ons kind heten?'
'We hebben tijd zat.'
'Ik dacht aan Riley voor een meisje. En voor een jongen... Brandon.'
'Prachtige namen, net als jij.'
'Awh.'
-
Na het lunch lopen Aiden en ik hand in hand naar zijn auto.We stappen erin en rijden naar een bioscoop ergens in de stad (voor weerwolven).
Onderweg komen we velen winkels tegen. Ik zag daarnet een mooie bruidsjurken winkel. Daar moet ik binnenkort langs gaan. Want ja ik weet dat Aiden mij ten huwelijk ga vragen.
Ik weet dit allemaal, omdat ik vorig week de mooiste ring ooit zag in zijn la van zijn bureau. Ik zat mijn goude Ipad te zoeken toen ik dat schat vond.
Ik kan niet wachten wanneer hij mij ten huwelijk vraagt.
Daarom was ik vorig week ook begonnen met plannen van mijn bruiloft. Ik heb een lijstje gemaakt wie er niet mag komen. En dat duurde een tijdje, maar met bloed zweet en tranen had ik resultaat.
'Kate?' Aiden staat naast mijn autodeur. Hij opent de autodeur en ik stap behendig uit de auto. Hij gooit de deur weer dicht en zet zijn auto op slot.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Manusia SerigalaThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...