Hoofdstuk 1
Pov. Louise
Ongeveer 3 jaar later. Louise is bijna 21.
'Louise! Ik heb mijn examens gehaald!' Jade stormt enthousiast mijn kantoor binnen. 'Dat gaan we vieren.' Juich ik. Ik sluit mijn laptop. Mijn werk was toch al klaar.
'Wat wil je gaan doen?' Vraag ik. 'Naar een restaurant met jouw, pap en mam.'
'Ehm.. Jade je weet dat mam en pap hier niet wonen.' Leg ik voorzichtig uit, bang om haar verdrietig te maken.
'Weet ik. Ze wonen al 2 jaar in The Moonlight.' Zucht ze diep.
Onze ouders bleven een jaar in The Silver Moon wonen. Daarna wouden ze graag terug naar The Moonlight. Jade bleef hier, omdat ze graag bij mij wou blijven. Bovendien vond ze het hier prettiger dan in The Moonlight.
'We kunnen het wel regelen, maar dat gaat een beetje moeilijk worden.' Bedenk ik. 'We zien wel. Ik ga mijn best doen.' Ga ik verder.
Ze omhelst me en verlaat daarna vrolijk mijn kantoor.
Ik zal je vertellen wat er in de laatste 3 jaar is gebeurd. Ik heb mijn studie aan The Redmorn University in Canada afgerond. Ik had alles versneld gedaan, net als Lucy. Alleen zij was al eerder afgestudeerd. Rosella is al bijna 3 jaar niet meer de bèta van The Silver Moon.
Nu doet de vader van Rosella weer de bèta taken. Lucy en ik weten inmiddels dat we iemand moeten zoeken die het bèta rol uiteindelijk moet overnemen.
Dat is al een probleem.
Lucy en Jade hebben hun mate nog niet gevonden. Laatst kwam een raadslid naar me toe dat ik een snel een opvolger moest krijgen. Want ik heb geen geen mate en later heeft The Silver Moon ook een opvolger nodig.
Ik word niet gedwongen zwanger van iemand. De raadslid bekijkt het maar. Hij mag zelf een baarmoeder in zijn buik inplanteren en dan zwanger worden.
We hebben verder een eervolle begrafenis gehouden voor de omgekomen mensen. Ik mis Kelly nog steeds. En voel me ook nog schuldig. Hunter had blijkbaar zijn mate ontmoet voordat ze vertrok naar het front. Ze heeft het helaas niet gehaald.
Ian, Maredith, Hayden en Jason zijn vertrokken en wonen nu ergens in Antartica. Ze bestuderen het klaar daar. Ze moeten daarvoor daar 8 jaar blijven. We hebben gelukkig wel contact met hun.
Van Jake, Rosela, Hunter, Jill horen we amper iets van hun. En weet je waarom?
Wij hebben contactverbod en reisverbod gekregen. Althans Lucy en ik hebben zo'n verbod. Allemaal dankzij The Moonlight.
Daarom kan ik helaas niet makkelijk een diner regelen zoals Jade heel graag wou. Jade heeft helaas ook een contact en reisverbod gekregen. Alleen omdat zij mijn zusje is. Belachelijk.
Ow en Kate en Aiden?
Kate is de luna geworden van The Moonlight. En Aiden is de alpha zoals voorspeld. Hun kindje was gestorven op de dag dat wij Levi aanvalden.
Heel sneu allemaal.
Nate heeft inmiddels zijn mate ontmoet en is getrouwd. Zijn bruiloft was echt heel mooi. Vooral het prachtige vuurwerk.
En Noah heeft een zoontje van 1. Hij heet Xavier. Het is echt een lief kind. Nataly heeft haar mate ook al gevonden.
Mijn gedachtes worden onderbroken door het geklop op de deur. 'Binnen.' Roep ik. Lucy opent de deur en ze loopt met een aantal brieven in haar handen naar mij toe.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...