Hoofdstuk 42

2K 102 34
                                    

Hoofdstuk 42

Pov. Louise

Het is inmiddels nu 9 uur s'avonds. Morgen gaan we aanvallen. Ik heb hierover geen goed erover. Het organisatie is best verwarrend. Iedereen is ingelicht als het goed is. We zitten in de packkeuken met z'n zessen een grote diner voor te bereiden. Ja Kelly eet ook gezellig mee. Ze hoort er gewoon bij.

Lucy is overigens enthousiast bezig met het bakken van een cake. Het cake word het toetje denk ik. Derest zijn andere dingen aan het voorbereiden. Ik kreeg de taak om de taffel te dekken voor zes en voor het drank. Ik had een tafel voor 10 personen gekozen. De 4 overbodige stoelen wegggehaald en de tafel gedekt. Ik was daarnet naar een grote wijnkast gegaan om wat wijn te pakken. Het was min of meer een wijnkamer. Ik heb willekeurig wijn meegenomen uit het voorraad dure wijnen. Ik heb een gevoel dat het niet voor de normale leden zijn. Maar wat maakt het zoveel uit? Het moet ooit eens een keertje op. Ze kunnen wel 10 flessen wijn missen.

Ik zit nu op mijn laptop. En ja ik zit weer door wat documenten te scrollen. Het ene over de gevangenen en de ander weer over de vijanden. Opmerkelijk is dat ik een document over mijn moeder zie. Je zou vast afvragen waar ik aan deze documenten kom. Het zit zo. Rosella heeft een kopie van de documenten die voor bestemd waren van Jake gekregen. Jake dacht dat ik de documenten al had. Hij vond het ook raar dat het usb in de kantoor van Aiden lag. Het blijkt zo te zijn dat Aiden de documenten me niet heeft gegeven. Je had maar 1 taak.. Doe het dan ook goed. Je hoefde alleen maar naar mij of Rosella of Lucy te lopen en het usb geven. Echt hoe kan hij een alpha zijn? Dit gaat nooit goed komen. Hij kan geen eens een usb afleveren.

Maar goed Rosella gaf mij de usb.

Ik scrol door de document over mijn moeder. Wie heeft deze document gemaakt? Ik zie een afbeelding van me moeder met een dikke buik. En die dikke buik ben ik. Er staat alleen maar informatie over haar achtergrond en ook over mij. De gewoonlijke dingen zoals dat ik The Missing Wolf ben. Deze document is 15 jaar geleden gemaakt. Ik sluit het document weer en scrol door de lange lijst met documenten.

Ik klik weer weg van de documenten. Ik open een ander map met het naam ATBC.

Mijn aandacht blijft halen als ik de laatst aangemaakte document zie. Ik klik er nieuwsgierig erop. Dit is blijkbaar de aanvalsplan na aantal wijzingingen. Okay kon niemand dit me eerder toelichten? Welke ezel geef de documenten pas op de avond voor de aanval? O wacht, het was nooit gegeven. Dit is een kopie ervan. Bedankt Aiden, bedankt voor het niet geven van de documenten. I love you so much Aiden. *kuchkuch*

Rosella en Lucy hadden de documenten al eergisteren gekregen. Dat is ook niet bepaald vroeg.

Ik lees de document grondig door.






Document:

Aanvalsplan
-De groepen: Je hebt inmiddels al doorgekregen of je meevecht of niet. Zit je in linie 1, zit je in groep 1. Zit je in linie 2, zit je in groep 2.
Linie 3-> groep 3, linie 4-> groep 4, linie 5-> groep 5

De verdedigingsgroepen 1, 2 en 3

De speciale groepen A, B, C en X

-Groep 1 word geleid door de alpha van The Moonlight
-Groep 2 word geleid door de luna van The Moonlight
-Groep 3 word geleid door Chris. Chris is 1 van de generalen
-Groep 4 word geleid door Ace. Ace is 1 van de generalen
-Groep 5 word geleid door Janine. Janine is 1 van de generalen.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu