Hoofdstuk 29
Pov. Louise
Dit is niet goed. Als hij achterkomt dat ik nog leef, gaan we eraan. Nou iedereen gaat al eraan, maar je snapt wel wat ik bedoel. Denk ik...
We staan voor zo'n 1000 vampieren, waaronder de geweldige Levi. Proef de sarcasme. Levi kijkt ons grijzend aan. We staan hier met ongeveer 450 wolven, aangezien niet iedereen hier nu bevind. Er is hier een klein deel van alle wolven hier.
'Mijn beste vijanden, ik Levi, keizer der vampiers willen jullie nog een bezoekje brengen aan onze toekomstige territorium. Hier zal ik mijn nieuwe kerkers en concentratiekampen bouwen en nog veel meer' begint hij met een enge grijns. Man, wat heb ik er zin in om die grijns van zijn gezicht te meppen. 'Ik wil jullie hoogpersoonlijks alvast succes wensen met jullie verlies en jullie lijden. We zullen jullie snel uit jullie lijden verlossen, omdat ik toch een goede hart heb diep van binnen. Maar het zal geen slechte idee zijn als ik jullie een langzame dood geef, vind je niet alpha Williams?' Zegt Levi met een grijns tegen de alpha. Zo heet hij van zijn achternaam, dat wist ik wel.
De alpha gromt dreigend naar hem. 'Zozo de kleine hondje kan niet praten? Maar goed jullie gaan dit geheid verliezen. Deze bezoekje, voor jullie een aanval is maar een uitstapje voor ons. Bereid je maar voor, voor de echte werk. Jullie hebben alleen jullie wolven en meer niet. O wacht, jullie hebben wel hulp van The Silver Moon Pack, maar hun hebben geen alpha. Ik heb heel de alpha-familie gevangen en ook vermoord. Graag gedaan wolfjes, graaggedaan. Dat kleine meisje heb ik speciaal voor jullie.... Asher, hoeveel jaar geleden heb ik die kind ontvoerd?' Zegt Levi. 'I don't know, welke kind bedoel je? Je ontvoerd vaak kleine kinderen en baby's' zegt een vampier. Wat een harteloos monster. 'Die ene die hier woonde en ons kon verslaan. Een meisje en ik had de opdracht gegeven om haar te ontvoeren en daarna te vermoorden ofzo.' Zucht Levi. 'Oh, dat kind zei dat toch eerder. Dat was volgens mij als ik het goed heb ongeveer 18 jaar geleden.' Zegt de vampier.
'Waar was ik ookal weer? O ja bij dat mormel. Dat kleine kind had ik speciaal voor jullie 18 jaar geleden ook ontvoerd en vermoord. Graaggedaan en jullie kunnen me feliciteren als jullie het overleven.' Zegt Levi met een scheve grijns. Wat een grote ego heeft hij. Thnx hoor voor je compliment. Een groot deel van de wolven grommen dreigend naar hem. En een aantal in mensenvorm(met kleren natuurlijk) met pijl en bogen en andere wapens.
'Nou jullie zijn niet zo spreekzaam, maar goed het was fijn om jullie territorium nog te zien. Voordat hij van mij word. Het ziet er echt afschuwelijk uit, waarom hebben jullie hier geen concentratiekampen? Ik moet echt alles zelf weer laten bouwen. Ugh..' Gaat hij arrogant verder.
Hmm.. Hoe zou het voelen om hem een bitchklap te geven?
De vampier die Asher heet tikt Levi aan. ' WAT! Stoor me niet, als ik een speech geef!' Snauwt hij naar Asher. Arme knul, ik heb echt iets met hem te doen. 'Dat kind is niet vermoord. We zijn haar.. haar heel misschien 18 jaar geleden verloren in de bos.' 'JULLIE HEBBEN WAT?! IK ZWEER HET JE ALS JULLIE ZOIETS NOG EENS FLIKKEN. GAAN JULLIE DEFINITIEF NAAR THE RED LOCKER!' Schreeuwt Levi naar Asher. 'M-maar het kan zijn dat ze dood is. Ze was een baby van een paar dagen oud.' 'Dat mag je hopen voor je leven.' Sist levi. Dat was gemeen...
Asher kijkt Levi even bang en knikt dan. Arme Asher.
'Dat kind is blijkbaar niet vermoord.' zegt Levi en hij kijkt Asher met een enge gezicht naar hem. 'Dus hebben jullie geluk als ze het had overleefd. Ze is waarschijnlijk allang opgegeten door wat beren of ander ongedierte. Omdat niemand tegen me op kan. Ik kan jullie met gemak verslaan net als 20 jaar geleden tegen The Silver Moon. Nu ik toch over the Silver Moon heb. Ik heb gemerkt dat er hier nog wat Silver Moon leden zijn. Jullie hebben dus versterking gevraagd. Heel verstandig, heel verstandig. Het is zo verstandig, want hun kunnen vertellen hoe het voelt om een grote oorlog te verliezen. Als jullie het natuurlijk overleven. Niet waar Daniël Williams?' gaat Levi doodleuk verder. Ik ben blijkbaar dood voor hun. Ach ja, dan hebben we tenminste soort van voordelen.
De alpha gromt dreigend naar Levi. 'Ik ga dit maar eens afsluiten zodat ik aan mijn lunch kan beginnen. Nou het was fijn om jullie nog te zien voor jullie nederlaag. Later.' grijnst Levi. 'Okay, iedereen we gaan nu terug naar het rijk.' beveelt hij en alle vampieren zijn in een flits weer verdwenen. Er waait alleen nog wat stof en alle wolven die hier waren kijken elkaar verwarrend aan.
We hadden hun ook kunnen aanvallen, maar ja 200 tegen meer dan 1000 vampieren is best wel een uitdaging.
Sommige wolven kijken de alpha vragend aan. De alpha ziet de vragende blikken en knikt dan kort.
(Midlink alpha Daniël Williams naar de hele pack+ de pack van The Silver Moon, alpha= dikgedrukt en onderstreept)
De vampieren zijn vertrokken. We moeten nu snel de gewonden verzorgen en het liefst naar het ziekenhuis brengen. We geven alle overledenen een eerbiedige begrafenis na de oorlog. We laten de vampieren zien, wat we allemaal kunnen. Onze aanval zal binnenkort beginnen, bereid je alvast goed voor. Dit gaat en kan ons leven voor altijd veranderen. Ik zou graag alpha Louise, bèta Rosella, Gamma Lucy, mijn bèta.. Kortom de belangrijkste mensen van beide packen willen zien bij een spoedvergaderingu in het pakhuis. En wel nu meteen.
De alpha sloot de midlink met de hele pack af. Iedereen begint gewonden te verzorgen of de overledenen wolven naar een lege gebouw te brengen. Om hun soort van op te bergen totdat we hun een eervolle begrafenis kunnen geven. Ik shift weer terug in mijn wolvenvorm en ga op mijn snelst naar het pakhuis voor de spoedvergadering. De alpha noemde me een alpha terwijl ik dat niet officieel ben. Ik had niet echt een keuze, maar ik zou mijn pack en The Moonlight Pack helpen. Ik ben eigenlijk wel een behulpzame persoon. Je heb het waarschijnlijk niet verwacht, maar dat was vooral voordat mijn leven soort van veranderde toen ik hier kwam. Ik hielp echt graag mensen en ik meen het ook echt. Als ik geen wolf was en gewoon tussen de mensen woonde, wou ik graag dokter worden. Het liefst een kinderdokter.
Ik ren zo snel mogelijk naar het packhuis.
(Tijdsprong van 7 minuten)
Ik ben aangekomen bij het packhuis. Ik loop naar binnen en duw de deur van een kleine vergaderzaal open, want ik ruik daar wat mensen. Ik zie daar alleen de bèta Ethan, Aiden, Hunter, Kate en mijn gamma Lucy er al zijn. Ik loop naar een plek naast Lucy en tegenover de bèta van The Moonlight Pack.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...