Hoii. Zouden jullie op The Missing Wolf willen stemmen voor The Netties2017?
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGgwNwciuSdKE-wswW9pOA07LQduK9z1uz1gRR29J2DuP-SA/viewform
(Kopieer en plak, of ga naar mijn bio dinges. #zelfpromotie ^^)
Alvast bedankt als je de vele moeite nam om te stemmen:)
_____________
Hoofdstuk 55Pov. Louise
Ik neem een hap van mijn pizza. Ja ik had ook dozen pizza's mee naar de speedboot genomen.
De pizza's zijn nog een beetje warm.
Lucy en Hunter komen op dit moment aanrijden. 'Hey, je bent echt geniaal.' Lucy pakt een pizzapunt.
'Waarom heb je Aiden van de speedboot afgeduwd?' Hunter kijkt me teleurgesteld aan. 'Waarom niet. Ik was hem zat.' 'Maar dan duw je hem toch niet van de speedboot? Wij merkten ongeveer 10 minuten later, toen wij letterlijk langs hem reden.'
'Het was een voorwaarde. Ik mocht hem van mijn speedboot afduwen als hij iets zei of deed dat onacceptabel was.' Ik kijk Hunter verontwaardigd aan.
'Hunter je moet wel toegeven. Dat het gewoon geniaal was wat ze deed.' Lacht Lucy. 'Okay het was misschien grappig. Maar de volgende keer doe je dat niet meer.' Geeft hij toe. 'Best. Ik bind hem volgende keer vast met een touw. En laat hem achter de speedboot bungelen.'
'Dat ga je ook niet doen. Breng hem de volgende anders terug naar het strand. Beloof je het?'
'Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks.' Zeg ik. 'Mooi.' Hunter pakt een pizza uit de doos en eet hem hem in 5 happen op.
Ik pak mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. 9 uur s'avonds.
'Waar zijn de anderen? Ik wil mijn waterscooter nog wel terug.' Mompelt Lucy. 'Niet zo bezitterig.' Grapt Hunter. 'Ik wil niet weten wat ze doen op mijn waterscooter.' Mompelt Lucy meer tegen zichzelf.
'Luus dan moet ik jouw helaas teleurstellen. Jullie willen niet eens weten wat hun 2 hebben uitgespookt daarnet op de speedboot. En toen zat ik er nog bij!' Lach ik.
'Onthoud voor me dat ik mijn waterscooter moet desfecteren.'
'Ik zal het onthouden.'
'Ben je serieus?' Hunter kijkt Lucy met een facepalm aan. 'Ja.'
'Je denkt teveel in plaatjes.' 'Weet ik. Ik ben er helaas ermee geboren.' Zucht Lucy dramatisch.'Laten we nu genieten van de pizza. Er liggen hier nog 6 hele dozen.'
'Laten we wachten op de anderen.' Stelt Hunter voor. 'Waarom? Ze mogen ons niet. Nou in iedergeval Louise en mij niet.' 'Toe nou. Laten we er een gezellige dag van maken.' Hunter kijkt Lucy smekend aan. 'Vooruit dan maar.' Zucht ze diep. 'Maar ik krijg 2 dozen pizza's.' Vervolgt ze. 'Prima.'
'Ga ze halen. Ik ga niet wachten op hun. De pizza bevriest nog zo.' Lucy neemt een slok van haar fles water.
'Ze zijn daar ongeveer 100 meter verderop.' 'Dat is niet ver. Haal ze op. Ze horen ons toch niet als we lopen schreeuwen.' Zeg ik.
'Niet eens alvast een bedankje?' 'Nope.' 'Kunnen we niet met de speedboot?' 'En de waterscooter dan?' 'Touché. Ik ga hun eens ophalen. Later.' 'Doei.' Zeg ik.
Hunter stapt op zijn donkerblauwe waterscooter en rijd op een hoge snelheid weg. 'Wat was er eigenlijk aan de hand toen wij met Kate wegreden met de waterscooters?' Lucy kijkt mij aan terwijl ze haar flesje water weglegt.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Hombres LoboThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...