You Again - 20

1.8K 146 38
                                    

Hoofdstuk 20

Pov. Louise

Ik sta verveeld wachtend tot iedereen er is. Wij zijn één van de eerste packs die vertrekken. De meeste vertrekken morgen of overmorgen pas. En wij gaan vrolijk vandaag weg. Hoe eerder hoe beter.

'Louise!' Lucy komt naast mij zitten op de bagagestoel. 'Moet jij niet in je eigen auto zitten?'

Lucy heeft haar gevlochten in een vlecht. Een zilveren vlecht bedoel ik. En op haar hoofd rust een zonnebril. 'Is er iets ergs aan de hand.' Vraag ik bezorgd. 'Ja en nee. Moet ik het met erge of met het niet ergere beginnen? Ik begin wel bij het niet ergere. Jade gaat met Julian in de auto. Haar koffers liggen daar al.' Legt Lucy haar verhaaltje uit.

'En het erge?'

'Jij bent een ongelofelijke idioot!' Schreeuwt Lucy in mijn rechteroor. Nog even en dan was ik doof. 'Lucy kan het nog harder?' 'Ja.'

'Het was sarcastisch sukkel.' 'Wil je het slechte nieuws nog horen?' Lucy zet haar stoel naar achteren. 'Ja.' Lucy plant haar voeten op de dashboard. Ze legt haar armen achter haar nek en neemt alle tijd voordat ze iets zegt. 'Je vergat Hunter een afscheidzoen te geven.' Schreeuwt Lucy in mijn rechteroor. Lucy draait haar hoofd 45 graden naar me toe. Mijn oor bonst met mijn hartslag.

'Moest je hiervoor serieus mijn gehoor beschadigen?' 'Het is ook jou fout sukkel.'

'Zegt degene met het zilveren haar.' Ik rol met mijn ogen. 'Wat? Ik kan er ook niks aan doen dat jullie slakken zijn. Normaal zeg ik dat mensen de tijd mag nemen, maar jullie moeten opschieten.' Roept ze verontwaardigd. Lucy gooit een stukje brood uit het raam.

Een eend pikt het broodstuk van het grond en vliegt er mee vandoor, zonder te delen met de anderen vogels of eenden. Ik doop het eend tot Dagobert Duck. Bijpassend vind je niet?

Nu moeten de anderen vogeltjes honger lijden. Gierige eend..

'Met wat moeten we opschieten?' Lucy kijkt mij met een facepalm aan. Aan haar gezicht af te lezen denkt ze dat ik iets heel doms zei.

'You stupid! Als je zo door gaat ben je nog maagd op je dertigste levensjaar.' Moppert ze vooruit. 'Jij bent ook maagd.'

-

[Paar dagen later]

Gefrusteerd leg ik het zakelijke telefoon neer. The Silver Pack heeft financiële hulp nodig. Welke sukkel bedenkt dat ik hem ooit ga helpen. Sven dus en zijn mate Samantha, de beste vriendin van Katelynn Johnson.

Ik kan me de ene dag nog goed herinneren toen ik hem een prachtige gebroken neus doneerde. DE DGBF, De Gratis Breuken Fonst. En om niet te vergeten toen ik Samantha de volgende ook verwondde net als Sophie en Kelly. Alleen heb ik spijt van dat ik Kelly een hersenschudding bezorgde. Toen Kelly en ik vrienden werden, vond ze het zelfs terecht dat ze een hersenschudding had. Ik wist zeker dat er een draadje in haar hoofd los zat. Dat was zeker gekomen door de hersenschudding.

Maar back to the point. Sven wilt financiële hulp voor zijn pack. En wij mogen elkaar geen eens en we zijn tenslotte geen bondgenoten. Alleen met Aiden is het een heel ander verhaal. Ik had 3 jaar geleden echt de intensie om van een dak af te springen om zo een einde te maken aan mijn leven. Zoveel medelijden met mezelf had ik. Het klinkt egoïstisch, maar het is wel zo! Ik heb meer medelijden met de ouders van Aiden, met name Madison.

Hoe kan zij een vreselijke persoon baren? Er moet iets mis zijn gegaan bij de geboorte. Daniël is ook wel aardig, maar Madison is iemand die altijd een top humeur heeft in welke omstandigheden dan ook.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu