You Again - 8

1.7K 89 18
                                    

Hoofdstuk 8

Pov. Louise

Ik eet mijn ontbijt op. Vandaag hebben we alweer een uitstapje. Ik slik mijn tosti door. 'Justin heb je er al over nagedacht?' Vraag ik, terwijl ik een email verstuur op mijn laptop. 'Ja ik heb er over nagedacht.' Begint Justin. 'Ik wil wel bèta worden.' 'Ik wist dat ik op je kon rekenen Justin.' Zeg ik blij.

Onze borden worden opgehaald. We lopen samen de keuken uit. Ik hou mijn laptop stevig vast, bang om het te laten vallen. Ik moet het nieuws aan Lucy, Ethan en de ouders van Rosella. De vader van Rosella zou vast blij zijn dat ik eindelijk een bèta heb gevonden.

Onderweg nemen Justin en ik afscheid. Ik loop mijn kamer binnen. Ik pak een tas met de benodigde spullen voor het uitstapje en een kado. Jade was al eerder vertrokken deze ochtend. Toen ik haar had verteld over dat de luna van The Moonlight ook mee kwam naar het uitstapje verdween haar glimlach. Net als ijs voor de brandende zon. Daardoor voelde ik me nog schuldiger.

Ik leg mijn laptop zuchtend in het tas, er is ruimte zat. Ik ga niet mee doen met hun. Ik loop mijn kamer uit. Als ik uiteindelijk in mijn auto zit rijd ik weg. Het is snikheet in de auto. Ik zet het airco op de hardste stand aan.

-

Ik zie Jade verveeld zitten op een ligstoel in het verte in een aparte gedeelte van het strand. Ik loop met mijn slippers over het zand heen. Ik baan een weg door verschillende mensen heen.

'Hoi.' Begroet Jade mij als ze me heeft opgemerkt. 'Hey.' Ik ga op een ligstoel naast haar zitten. 'Ben je hier alleen?' Vraag ik. Ze klapt haar boek dicht. 'Nee de rest zijn in het vakantiehuisje.' Zegt Jade. 'Ik heb een kado voor je.' Ik graai in mijn stoffen tas. Ik geef haar een ingepakte kado. 'Dat is echt heel aardig van je.' Ze scheurt het pakje open. Ze houdt een gouden medaillon omhoog, waar een sneeuwvlok erop is gegraveerd. Ze opent het medaillon.

'Je heb er foto's in gedaan!' Ze kijkt me reuze blij aan. 'Bedankt voor het kado. Waaraan heb ik het eigenlijk verdiend?' Ze doet het medaillon om haar nek. 'Je heb je examens gehaald. Daar ben ik trots op.' Lach ik. Jade kijkt me tevreden aan.

Er loopt een koppel ons voorbij. En aangezien dit een gescheiden is van een publieke strand, -Een privé strand-, kan het alleen maar de alpha-koppel zijn. Jade pakt zwijgend weer haar boek. Ik daarintegen pak mijn laptop. Ik probeer Ethan te bereiken met face-time.

En al gauw zie ik Ethan op mijn beeldscherm verschijnen. 'Hey Ethan.' Begroet ik hem. 'Hey Allison. Alles is in orde bij The Silver Moon als je je af vroeg.' Zegt Ethan. 'Ik heb goed nieuws. Justin wilt de bèta worden van The Silver Moon.' Vertel ik. 'Dat is geweldig nieuws.' Ik zie Ethan glimlachen. 'Ben je op het strand?'

'Ja.' Ik knijp mijn ogen samen. Het zon schijnt recht in mijn ogen. Ik kan de beeldscherm ook niet zo goed zien. 'Dat merk ik inderdaad.' Hoor ik Ethan zeggen. 'Wanneer gaat Justin aan zijn taken beginnen?' Vervolgt hij.

'Ik denk als we terug zijn in The Silver Moon. Ik ga er nog met hem erover bespreken.' Leg ik aan Ethan uit. Terwijl ik een zonnebril op zet voor tegen het zon. 'Word Justin de nieuwe bèta?' Jade komt ons tussenbeide. Ze heeft ondertussen haar boek in haar tas gedumpt. 'Hey Jade.' 'Hoi Ethan.' Begroet ze Ethan enthousiast. 'Word Justin de nieuwe bèta?' Herhaalt ze haar vraag. 'Ja Justin word de nieuwe bèta.' Bevestig ik haar vraag. 'Dat is fantastisch!'

'Ik ga maar eens. Geniet van jullie dag.' Zegt Ethan. 'Doei.' Zegt Jade. En Ethan sluit het face-time af. Tot zo ver de korte face-time gesprek. Ik wil een document openen tot ik besef dat ik moeilijk aan het werk kan gaan door al het zonlicht. Ik doe zuchtend mijn laptop dicht en stop mijn laptop in mijn tas.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu