Hoofdstuk 44
Pov. Louise(De volgende dag.)
'Heb je alles?' Vraagt mam. Ik kijk naar de koffers op de stoep. Iedereen hielp gisteren met inpakken. (Jake en Rose zijn gisteravond weer vertrokken.) Aangezien ik bijvoorbeeld niet belachelijk veel kleren, make-up had was dat gedeelte al snel gedaan.
'Ik ben iets vergeten.' Ik ren de villa van Jade en Julian weer in. Ik woon hier niet meer. Julian woont nu ook hier.
Ik hol de traptreden op en snel over de vloer. Ik gooi mijn oude slaapkamerdeur open en pak mijn teddybeer van de nachtkastje.
Ik laat Muffin niet in de steek.
Xavier heeft de naam bedacht.
Als ik weer buiten sta glimlach ik. Aiden lacht als hij de 1 meter grote maar super schattige teddybeer ziet.
'We kunnen gaan.' Met mijn hand open ik de portier van de achterbank. Ik gooi de teddybeer op de achterbank van mijn auto naast een paar dozen. Mijn ouders rijden apart en mijn moeder rijdt in mijn andere auto.
'Mijn lady.' Aiden opent plechtig de autodeur. Grinnikend stap ik in de auto.
Mijn vader's wagen zit volgestouwd met kleding. En de auto waar mijn moeder in gaat rijden zit vol met mijn spullen. Net als in de auto waar ik nu zit met de teddybeer.
Aiden zit achter de stuur. 'Doei!' Roep ik naar Jade, Julian, Lucy, Justin en hun mates. We rijden langzaam weg van mijn oude leven en komen mijn nieuwe leven tegenmoet.
-
Een dag later.
'En dit zijn de kinderfoto's van Aiden.' Madison schuift de grote fotoboek naar mij toe. Aandachtig bestudeer ik de foto's.
Aiden had een echte babyface. Dat klonk niet logisch. Baby's hebben een babyface..
'Ja en dit is mijn persoonlijke favoriet.' Daniël wijst een foto aan van een jaar oude Aiden. Aiden viel op dat moment van zijn stoel af.
De foto is zo genomen dat Aiden nog in de lucht hangt.
Hahaha als Aiden erachterkomt dat wij naar zijn foto's kijken.
Maar het is wel eerlijk. Hij heeft mijn gênante foto's ook gezien inclusief de foto's die ik had geborgen in een kistje met een slot er op.
'Deze is ook mijn favoriet.'
Ik volg de vinger van meneer Williams. Hij doelt een foto aan waar Aiden een grote muggenbult heeft op zijn neus.
'Nee dit is toch mijn persoonlijke favoriet.'
Trots laat hij mij een foto zien waar Aiden ingepakt is met wcpapier. De wc papier is wit met blauwe hondjes er op. Page.
'Het was Halloween en hij wou een mummie zijn.' Legt Daniël uit. 'Al hadden we veel wc-rollen moeten opofferen. En scheurde de wcpapier continue. Bovendien zag het er ook niet uit.'
Op de foto staat Aiden in zijn wcpapier-kostuum naast Hunter en Jake. Hunter draagt een prinsessenjurk. Ik herken de jurk toen Aiden dat in de groepsapp stuurde. Jake daarintegen draagt een vampierenkostuum. Grappig een weerwolf gaat verkleed als vampier.
Trots laat de vader van Aiden mij de rest van de foto's zien.
'Zijn dat mijn kinderfoto's?' Aiden vist de fotoboeken van de tafel. Vol afgrijzen kijkt hij zijn ouders aan.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...