Hoofdstuk 40
Pov. LouiseInmiddels is het 2 dagen later. Mijn ouders en de rest vertrekken vandaag weer.
Over de mark.. Willen jullie weten hoe mijn ouders en de rest hadden gereageerd?
Nate viel flauw.
Hij had een momentje nodig om te beseffen wat het betekende. 5 minuten later kwam hij weer bij en riep door de hele huis: 'Er wordt een kind naar mij vernoemd!'
Wat overigens niet gaat gebeuren.
Er was vroeger zelfs een moment toen ik dacht dat hij gay was. Met alle respect naar de mensen die homo- en biseksueel zijn. Lucy gilde keihard. Ik was bang dat ik doof werd. En de anderen waren dolenthousiast. Xavier snapte niet wat er was gebeurd. Hij vermoedde dat hij een muffin kreeg.
En mijn vader? Hij nam Aiden mee naar een kantoor in mijn huis en had een 2 tot 3 uur lange gesprek met hem.
Het gesprek die Julian een keer kreeg van mijn vader, duurde ook ongeveer zo lang.
Daarnaast kreeg ik de volgende dag met Aiden en onze ouders een gesprek over onze toekomst.
Één ding bleef bij mij haken.
Ik moest ooit mijn alpha-titel afstaan aan Jade of de packs werden samen gevoegd. De laatste optie was geen optie, want dat was eigenlijk niet heel handig. De twee landen verschillen eenmaal van elkaar. De eerste bleef.Eigenlijk vind ik het niet erg om mijn alpha-titel af te staan, maar het betekent wel dat Jade alpha wordt en Julian luno. Ik weet niet of ze dit wel erg leuk gaan vinden.
Ik zou over een week of 6 bij Aiden intrekken. Ik ga weer in The Moonlight wonen.
Het werd een beetje gênant toen ze over kinderen begonnen te praten. Bij deze onderwerp waren mijn moeder en mevrouw Williams erg enthousiast. De vader van Aiden mompelde zachtjes: 'Ik ben nog te jong om grootvader te worden.'
Wat hij overigens niet negatief bedoelde.
En mijn vader zei als een geleerde: 'Neem alleen kinderen als jullie het willen. Neem de tijd ervoor. Jullie moeten je niet gedwongen voelen.'
Onze vaders zeiden duidelijk met een lacherige-toon: 'Jullie laten ons, jullie vaders, toch niet de luiers verschonen?'
Dat bracht mij natuurlijk weer op een geniaal idee. En nu sta ik in mijn zomerkleding toe te kijken hoe iedereen zijn of haar spullen inlaad of in hun auto stappen. Lucy en Zack vertrekken zometeen met Zack's koffers naar Lucy's huis.
Net als Justin en Lexy.
'Ik zie je over een week.' Ik omhels Aiden. 'Ik ga je missen.' Snel buigt hij zich voorover om de laatste kus te geven.
Voordat hij de zwarte portier van zijn auto dicht doet.
Langzaam vertrekken ze allemaal tegelijkertijd. Als de auto's uit het zicht verdwijnen lopen er mijn huis weer binnen.
Justin en Lexy zeggen een doei en dan vertrekken ze. Lucy en Zack lopen samen hand in hand naar Lucy's auto.
Julian sluit de deur achter ons dicht.
'Eindelijk rust.' Jade sprint naar de bank en ga languit liggen.-
'Dit is zo lekker.' Ik prop de laatste restjes van de zelfgemaakte pizza van Jade en Julian in mijn mond.Normaal vind ik pizza normaal. Niet heel erg lekker ofzo, maar deze pizza overtreft! Lucy moest dit eens proefen.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Manusia SerigalaThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...