Hoofdstuk 18

2.9K 138 9
                                    

Hoofdstuk 18.

Pov. Louise

Vandaag waren de trainingen normaal verlopen. Echt heel bijzonder was het niet. het is nu 6 uur s'avonds. Jeey ballet.. Ik zit hier nog steeds met 11 dozen nog in mijn kamer... Kelly komt rond 15 over 6 naar mijn kamer. Ons plan was eerst dat de jongens hun tutu zelf moesten ophalen bij mijn kamer. Jupp, slecht idee nu ik daar over nadenk. Maar anyway nu mogen Kelly en ik 11 dozen naar dat ene sportzaal brengen. Die echt belachelijk groot is. Zometeen hebben ze nog een eigen pretpark of daar iets in de buurt. Okay dat weer niet maar je snap wel wat ik bedoel.

WhatsApp gesprek Louise (L) en Kelly (K)

K: Heeii

L: Heey

K: Ik heb goed nieuws! Wat vrienden van me willen die dozen met tutu's naar de sportzaal brengen:D.

L: Mooi

K: Schrijf wel op de doos 'sportzaalspullen' erop ofz.

L: Ehmm.. Waarom?

K: Ze denken dat er pijlen, bogen, messen en geweren in die dozen zitten. Als ze wisten dat er wat tutu's voor hun in die dozen zaten.... Laten we erop houden dat alle moeite voor niks was geweest. We komen over zo'n 15 min aan.

L: Ja is goed, bye.

K: Later

Ik leg mijn telefoon op mijn bed. Ik loop naar mijn bureau (vervangen bureau die dood was) en trek een la open. Ik pak een blauwe permanente marker en schrijft op alle dozen 'sportzaalspullen' erop. En nu hopen dat deze dozen niet worden geopend en worden vernietigd.

Mwuahahhaha ze willen niet weten wat er gebeurd als ze dat dumpen of niet dragen

~... ~

Dit word gewoon hilarisch, ik zie het al voor me. De jongens in prachtige tutu's. Met veel elegantie.. *KUCHKUCH*

~ Klopt vooral ik~

Hmm.. Als jij het zegt. Ik denk dat je wel elegantie heb.

Ik verbeek de midlink met Alexis en wacht tot Kelly met haar vrienden naar mijn kamer komen. Ik verveel me echt dood. Er gebeuren nooit eens leuke dingen.

*Klopklop* 'Binnen' Kelly komt mijn kamer binnen wandelen met paar jongens onder andere Jake. 'Hey Louise' 'Hey' 'Jongens jullie tillen deze dozen op en brengen ze naar dat ene trainings zaal. Wees er voorzichtig mee want, dat zijn de trainingsspullen van de volwassenen. Behalve die ene doos met dat de letter K' Zegt Kelly. Alle jongens tillen een doos op en lopen naar beneden. Als alle jongens weg zijn komt ze glimlachend naar me toe. 'Okay zometeen in de kleedkamer doen we onze make- up en trekken we onze outfit aan. Ik heb echt zo veel ideeën hoe ik je make-up wil doen.' 'Uhmm.. Okay zullen we maar naar de trainingszaal gaan?' 'Ja' We lopen mijn kamer uit en lopen naar de trap. Uiteindelijk staan we buiten de packhuis. 'Konden ze niet wachten?' zucht Kelly. We lopen naar de trainingszaal. Binnen aangekomen lopen we naar de meidenkleedkamer.

De meiden zitten nu midden in hun cheerleader training. Ze hebben echt geluk dat hun geen ballet oefeningen moeten doen. Maar hé bekijk het vanaf het positieve kant, zometeen kunnen we de jongens in hun mooie tutu's bewonderen. *kwaadaardige grijns* Kelly maakt de doos open en pak haar eigen tutu, mijn tutu en ook nog mijn kroon. Ik snap niet waarom ze die kroon heeft geregeld. Het is best onhandig met die trainingen. Maar het is wel heel aardig van der om die kronen te regelen.

'Okay Louise dit zijn je balletschoenen of hoe je ze ook noemt, je tutu en je kroon en make-up doe ik zometeen wel' zegt Kelly vrolijk. 'Okay thnx' Ik pak de outfit van haar en loopt naar mijn spullen. Nou spullen.. Ik heb geen spullen maar je begrijp me wel.

Niemand begrijpt je wat je bedoeld, zelf ik niet.

~ Okay later Alexis~

*Zucht*

Ik verbreek de link met Alexis en trek snel mijn tutu aan. Wat niet gemakkelijk ging. Hoe krijg je überhaupt dat aan? Maar goed het is me eindelijk gelukt. Ik moet alleen nog mijn ballerina's aan doen en dan ben ik klaar.

Ik loop naar de andere kant van de kleedkamer (Ja, het is een kleedkamer voor een groep) naar Kelly die op haar iPhone zit. Als ze me ziet pakt ze haar make-up doos en kijkt ze met te vrolijk aan. 'Okay Louise ga op de bankje zitten en dan doe ik je make-up' zegt Kelly. 'Wil je niet te veel make-up erop doen?' 'Ja is goed en ik heb al een geweldig idee hoe je kapsel eruit zal zien. En dat nog met die kroon.' zegt ze happy.

(Tijdsprong nadat Kelly en Louise klaar zijn met hun make-up dinges)

Ik kijk in de spiegel en ziet dat Kelly een lage knots in mijn haar heeft gedaan. Ze heeft de kroon op mijn hoofd vast gespeld. Ja dat klinkt raar maar dat heeft ze ook gedaan. Alleen je ziet daar niks van. Alleen ik snap niet waarom ze moeite deed voor de make-up. Het is niet zo dat we gaan optreden voor een groot publiek. Maar het gaat om de idee.

'OMG de jongens zijn er' zegt Kelly met een grijns. We lopen de kleedkamer uit en lopen naar de trainingszaal waar veel meiden staan. Nou het is meer dat Kelly me erheen sleurt maar je snapt me wel. De jongens kijken ons aan en ik rol met mijn ogen. Zometeen worden hun aangekeken maar goed dat word leuk. Ik kijk de reuze trainingszaal rond en zie bij de tribune zelfs de luna, alpha en andere belangrijke personen van de pack. Okay... nu kan iedereen toekijken hoe ik ga vallen om de minuut. Fijn, heel fijn.

Jake komt naar ons toe lopen. 'Hey Louise en Kelly waarom hebben jullie dat aan?' zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Wij moeten mee doen met jullie balletofeneingen, helaas.' zeg ik. 'Maar waar, dat outfit? Is dat niet overbodig?' zegt Jake. 'Nope maar de beste komt nog' zegt Kelly grijzend.

We lopen naar het midden van het zaal en Kelly pakt een megafoon. 'Okay mensen zoals jullie zien hebben de jongens ballet op hun schema staan tot kwart voor tien.' zegt Kelly door de megafoon. Iedereen kijkt ons aan. Kelly geeft mij de megafoon en kijkt me grijzend aan. 'Hey, zoals jullie hebben de jongens nu ballet. Wij hebben speciaal voor de jongens iets geregeld... Aiden wil je me die doos aangeven?' zeg ik grijzend door de megafoon. Aiden geeft me de doos zonder me een blik te gunnen. Love you to hoor*kuchkuch*. Ik geef de megafoon aan Kelly en zij gaat verder met praten. 'Okay dus wij hebben voor de 350 jongens zwarte tutu's geregeld. Applaus graag' zegt Kelly grijzend. Alle meiden klappen of lachen. 'Are you serious?' Zegt Jake. 'Ja.. En jullie gaan dat dragen of jullie dat willen of niet. Een bevel van jullie toekomstige luna.' zegt Kelly koeltjes.

'Dit menen jullie niet...' zegt Aiden. 'Ja en dit menen we! En stil blijven hoe kunnen we nou serieus zijn als jullie heel de tijd doorheen wauwelen?' zeg ik. 'Goed waar waren we ? O jaa... Dus dit zijn de tutu's' zegt ze terwijl ze een zwarte tutu vast houd zodat iedereen hem kan aanschouwen. Iedereen lacht op de tribune behalve natuurlijk de slachtoffers. 'Dit is te erg voor woorden' zegt Aiden. 'Ja en hoe krijgen jullie dat nou voor elkaar om zo veel van dat belachelijke dingen te regelen?' zegt Hunter zuchtend. 'Wij hebben voor jullie speciale tutu's geregeld. Net als de onze. Louise aan jouw de eer om dat te laten vertellen' zegt Kelly met een kwaadaardige grijns. 'Juist ja, Hunter je mag wel een goede vriend van ons zijn maar dit is jouw tutu' zeg ik terwijl Kelly Hunters tutu in de lucht vast houd. (zie vorige hoofdstukken voor hun tutu's) Iedereen begint te lachen. 'Oh en natuurlijk hebben we ook voor onze Jakie een mooie tutu. Een mooie blauwe stoere tutu. Net zo stoer als paar kilootjes tillen. Wat blijkbaar op jullie trainingsschema stonden. Heel knap hoor 5kg' zeg ik knipogend naar Jake. Alle meiden beginnen weer te lachen, een paar vallen zelfs op de grond van het lachen. Kelly kijkt nog steeds grijzend met Jake's tutu in haar handen. 'Okay nu de hoogste punt mensen. Ik heb geregeld dat jullie in plaats van 5kg meer mogen gewichtheffen. We moeten nu echt goed trainen voor de oorlog. Maar goed nu voor onze geliefde Aiden. Ik heb speciaal met Kelly deze tutu geregeld, omdat je de beste mate van de wereld ben. *kuchkuch*' zeg ik. 'Dus deze mooiste tutu is voor jouw. Hij past perfect bij dat lippenstift die je op had.' Kelly houdt zijn tutu in de lucht zodat iedereen hem kan aanschouwen. Ondertussen gaf ze mij zijn kroon. De meeste meiden hebben tranen in hun ogen van het lachen, ik ook. Maar ik moet nu verder praten.

'Niet te vergeten deze mooie kroon' zeg ik grijzend. Nog meer gelach. Alle jongens hun monden vallen open. 1. omdat hun balletoefeningen voor een publiek moeten doen. 2. met ballerina's 3. Met prachtige tutu's vooral Jake, Hunter en Aiden.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu