Hoofdstuk 13
Pov. Louise
Ik word langzaam wakker. De wekker geeft aan dat het half 9 s'morgens is. Ik heb maar 3 uurtjes geslapen. Ondanks dat voel ik me klaarwakker. Ik voel gewoon dat dit een geweldige gaat worden. De vogeltjes fluiten, de zon schijnt, genoeg dingen om blij te worden!
Ik wil uit mijn bed stappen, maar natuurlijk moest ik onhandig zijn vandaag. Ik val op mijn gezicht uit mijn bed. Het klonk serieus of er een walvis naar beneden viel. Zo luid was het.
Ik sta voorzichtig op en pak willekeurig mijn kleding uit de koffer. Ik trek mijn pyjama uit en doe mijn kleding voor vandaag aan. Schoenen pak ik zometeen wel. Dat is nu niet erg belangrijk.
Ik pak mijn telefoon en ga whatsappend naar de badkamer. Ik doe de deur open en ga sloompjes mijn tanden poetsen. Ik heb vandaag toch tijd zat. En zometeen ben ik van plan om te gaan koken in mijn minikeuken. Hoe geweldig is het wel niet om een eigen keuken keuken te hebben. Deze logeerkamer is nog zo gek nog niet.
En het hoogtepunt is dat er een minikoelkastje in mijn kleine keuken staat! Ik had gisteren er in gekeken en er lagen al producten er in. In de kastjes waren er ook producten en spullen, zoals meeuw. Dat word mooi pannenkoeken bakken vandaag als ontbijt.
Ik krijg een bericht binnen van mam.
Whatsapp gesprek Jennifer White en Allison(Louise.)
Mam: Hey schat, kunnen Jade en jij vandaag langskomen om te helpen met het opruimen? We kunnen extra handjes goed gebruiken.
Ik: Is het zo veel?
Mam: Ja we ruimen vooral de zolder op. Daar liggen ook spullen van jouw bij van 3 jaar geleden geloof ik.
Ik: Moet ik iets mee nemen?
Mam: Ik heb een nieuwe keukenmes nodig.
Ik: Komt in orde.
Mam: Voordat ik het vergeet te vertellen. Aiden's ouders komen ook helpen met het opruimen.
Ik: Gezellig. Zal ik ook pannenkoeken meenemen?
Mam: Dat is heel lief van je.
Ik: Hoe laat moeten we komen?
Mam: 2 uur in de middag of later.
Ik: We zullen er zijn. Doei.
Mam: Dat is fijn. Bye.
Nadat ik klaar ben met tandenpoetsen, was ik mijn gezicht met een washandje. Er sieren nog wallen onder mijn ogen, maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb er zo zin in vandaag. Ik ben in de opperste bui vandaag.
O juist, ik moet Jade nog vertellen dat we naar mam gaan vandaag. Ik klop op de deur van Jade in de badkamer. Ik open de deur met een grote glimlach. 'Hey Jade ik kom je vertellen dat.......' mijn sterft weg als ik zie wat er voor mijn ogen afspeelt.
Wat er in haar kamer afspeelt, had ik nooit verwacht. 'Fuck.' Julian's ogen worden groot en doet de deken beschermend om zich heen net als Jade. Terwijl ik mijn handen beschermend voor mijn zicht hou. Dit stond overduidelijk niet op de planning van vandaag of voor deze week.
Voordat ik de deur weer dicht gooi roep ik gauw een sorry. Wat heb ik zojuist gezien?
In iedergeval niet veel goeds denk ik. Langzaam begint dit door me te dringen. Julian en Jade zijn samen naar bed geweest. O my god. Nee. Ze hebben vast te veel gedronken op het bruiloftsfeest. Plots herinner ik me weer dat ik gisteren in de auto zag, dat Julian zijn arm om Jade's middel hing.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...