You Again - 26

1.9K 80 61
                                    

Hoofdstuk 26

Pov. Louise

Met veel tegenzin kleed ik mij om in de badkamer. Als ik klaar ben loop ik op mijn blote voeten de badkamer uit. 'Je ziet er beeldig uit!' Roept Lucy uit. 'Haha.' Lach ik sarcastisch. Ik pak de naaldhakken en stap met mijn voeten er in.

'En nu je make-up!' Jade duwt mij in mijn bureaustoel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'En nu je make-up!' Jade duwt mij in mijn bureaustoel.

'Gebruik alsjeblieft een klein beetje make-up.' Smeek ik. Maar het tegendeel werd helaas waarheid voor mij. Lucy en Jade doen uitgebreid over mijn make-up. Ze hebben zelfs een potlood ding gebruikt voor je lippen. Ik ben zo triest omdat ik geen eens weet hoe dat heet.

Een kleurpotlood voor je lippen?

En dat geld ook voor de andere producten die ze op mijn gezicht hebben opgebracht.

Na een half uur zijn ze eindelijk klaar met mijn make-up. Ik weet niet hoe ik eruit zie omdat ik geen spiegel heb in mijn kamer. Als Lucy en Jade ook klaar zijn met mijn haren, waarvan ik alleen vind dat hun 10 minuten lang hebben gekamd, pakken ze hun telefoon erbij. Ik knipper door de felle flitsen.

'Moeten jullie eigenlijk ook niet omkleden?' Vraag ik achterdochtig. 'Nee we hebben nog ruim drie kwartier.' Jade propt een sandwiche in haar mond. 'Serieus? Nee jullie gaan jullie ook omkleden! Jullie hebben mij 45 minuten geleden gedwongen en nu is het jullie beurt!' Ik duw Jade mijn kamer uit zodat ze haar outfit kan halen. Ik wil Lucy ook uit mijn kamer duwen totdat ze naar haar rugzak grijpt. En een jurk laat zien. 'We waren onderweg gestopt bij mijn huis en die van Justin.' Legt Lucy uit. Ze loopt naar mijn badkamer en gaat zich onkleden.

Jade komt vijf minuten later terug. Ze draagt een blauwe jurk. Lucy komt net het badkamer uit lopen in een grijze jurk.

Allebei gaan ze aan het slag met hun make-up. Ik kijk toe hoe ze hun make-up doen. Binnen 15 minuten zijn ze allebei klaar met hun make-up en hun kapsel.

'Ho zo gaat het niet. Jullie moeten nog doorgaan met jullie make-up en jullie haren. Ga nog 25 minuten door.' Moedig ik hun aan. Hé dat is juist aardig van mij. Ze mogen langer genieten van alle make-upproducten, waarvan ik de namen niet weet, op mijn bureau.

'We hebben al genoeg make-up op.' Zegt Jade. 'Maar jullie deden over mijn make-up een half uur.'

'Ja je stribbelde ook te veel. Anders was je binnen 10 minuten klaar.' Lucy pakt haar telefoon erbij. 'We hebben nog 50 minuten. We hebben tijd zat.' Zegt Lucy.

-

'Ik verveel me dood.' Lucy stopt een blokje chocola in haar mond. 'We vertrekken over 15 minuten.' zeg ik. 'We kunnen nu ook naar beneden gaan.' Stelt Lucy voor. Ik knik. Jade was een half uur geleden naar haar kamer gegaan, waar Julian zich had omgekleed.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu