Hoofdstuk 22.
Pov. Louise
Het is nu middag( 1 dag later) en ik zit nu een onderzoek te doen over de vampieren in de bibliotheek in de packhuis. Het is zwaarder dan verwacht. Ik vond zo'n 20 boeken plus de magische boek. Ik maakte allemaal aantekeningen die waarschijnlijk belangrijk zijn voor de vampierenoorlog waar ik in ben betrokken. Ik heb hulp gevraagd aan Jake en Hunter. Aiden had te druk blijkbaar. Niet dat dat me boeit maar het gaat wel om zijn pack later. Niet de mijne, ik help alleen de pack omdat hun het niet verdienen om verloren te gaan in de oorlog. Ik heb besloten als de oorlog voorbij is dat ik hier weg ga. Ik ga weer verder leven als een rogue. Wat ik al heel mijn leven eigenlijk ben. Het heeft zoveel voordelen om een rogue te zijn. Je bepaald je eigen regels en je bent zo vrij als een vogel. Alleen je moet wel oppassen voor packs en je moet niet zwak zijn.
Ik blader door een oud muffig boek. Veel informatie is er ook niet echt te vinden. Je zou heel misschien denken dat dit niet echt onze taak is om dit te doen. Dat het eigenlijk nutteloos is en dat het veel is beter om te gaan trainen of iets dergelijks. De alpha, luna, bèta en de gamma hebben te druk met de oorlogsplannen die hun aan het voorbereiden zijn. De oorlog gaat zeker veel levens kosten, zowel bij de weerwolven en de vampieren. Wij zitten soort van informatie te zoeken die misschien handig kan zijn tegen de strijd van de vampieren. Niet dat het echt veel gaat helpen, maar het is een soort begin. Denk ik...
Ik blader weer verder en als ik na zo'n 45 min niets meer interessants meer vind leg ik hem weer weg.
'Jongens ik ga koffie halen, willen jullie nog verder iets?' zeg ik. 'Ja koffie' zegt Jake. Ik knik en loop naar beneden. Ik loop de trap af en als ik aangekomen ben duw ik de grote deur van de keuken open. Ik loop naar de koffieapparaat en zet hem aan. Ik leg een kopje eronder en druk op wat knopjes. Als de koffies eindelijk klaar is pak ik een dienblad. Ik leg de hete kopjes één voor één neer op de dienblad. Ik loop weer paar verdiepingen naar boven. Ik kom weer de bibliotheek binnen en loop naar de tafel waar we aan werkten. Ik geef Jake en Hunter hun koffie en ga weer verder met informatie zoeken naar de vampieren. We zaten hier al sinds 9 uur in de bibliotheek en het is nu half 3.
Dit word een lange dag...
__________
A/N
__________
Levi is de vampierenkoning van de Black Blood (Clan). Soms noem ik in het verhaal hem als 'leider', want een koning is min of meer een leider.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WeerwolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...